Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. זה לא זיוף, יכול להיות שהחלקים מקוריים ופשוט עשו מהם "קיט" (התאמות לנורות). בוש מייצרים רק קסנון עם נורות D ולא H. 4100 אמור להיות לבן טהור (אולי איפה צהבהב בשעות הראשונות של השימוש). בדוק איך נראים הקסנונים של קליאו ספורט דור שני (זה 4100 אם אני זוכר נכון).
  2. בוש לא מייצרים קיטים לקסנון. אולי לקחו בלאסטים ונורות של בוש ועשו מזה קיט. 4100 מאיר הכי חזק. 6000 יותר יפה ומאיר קצת פחות טוב.
  3. לגבי המנוע שלך, עדיף שתדבר עם שחר "shark1" מ PSI שעשה שיפורים קלים על המנוע הנ"ל ב 306 XSI דור ראשון שלו. בד"כ הפעולה היא על הסעפת המקורית (סעפת פלסטיק לא באה בחשבון, כמובן). הרכב של זוהר לא מרגיש כמו רכב טורבו אבל הנשימה של המנוע בסל"ד גבוה הרבה יותר טובה עם הסעפות של ה GTI6, הרכב סחב טוב גם במהירות תלת ספרתית שיש בה את הסיפרה 2. זה לא רק סעפות כמובן; צריך להוסיף עוד כמה דברים, אבל הבעיה היא בעיקר להשיג את הסעפות.
  4. מחליקים את הסעפת על מנת לאפשר לאויר לעבור בצורה יותר חלקה למנוע. אפשר לעשות את זה גם למעברים בראש המנוע. (בד"כ ביניקה ולא בפליטה). כמובן שבמנוע שלי עדיף פשוט להחליף סעפות ל GTI6, שהן הרבה יותר טובות (וגדולות) מה XSI.
  5. התזת מים משלוליות לא תביא לנעילה הידרוסטטית במיקום הנוכחי של הפילטר הזה. הוא מוגן יחסית על ידי מגיני הבוץ (מניסיון עם מערכת דומה של AEM על סיויק). הבעיה יכולה להווצר אם הוא יכנס לשלולית עמוקה. גם לזה יש פיתרון על ידי הכנסת שסתום שנפתח ברגע שלחץ היניקה גדל בצורה דרסטית. מה שמפריע לי אישית זה הורדת הממיר. כל השאר, סבבה.
  6. נהגתי על הרכב של זוהר היום לפנות בוקר. אני שמח לבשר שעקומת המומנט שלו הרגישה לי ישרה לחלוטין מ 3000 עד 7000. המנוע פשוט מושך ומושך עד המנתק. יכול להיות שזה השילוב של הסעפות והצנרת שלו יחד עם הקאמשפטים המקוריים הקרים שלנו. התוצאה מרשימה. המנוע שלי כבר נחנק ב 5500 עם הסעפות המקוריות.
  7. ניתן לבנות מפיברגלס פוד שלא יסתיר לך את שדה הראיה. ראה תמונות אגב, DEFI זו חברה מעולה. אבל חשבתי ש 60 מ"מ שלהם צריך defi link.
  8. ניר, דבר עם כוח אדם. ולפותח השרשור. אל תשכח שהכבישים בישראל לא משתווים לרמת הכבישים במסלול שם. אז לא להסחף (תרתי משמע) בנהיגה פה. חוץ מזה, אני מקנא בך. לא ידעתי שיש יתרונות ללהיות נשוי.
  9. חבר'ה, תודה רבה על ההשקעה בתגובות. כנראה שטורבו אני לא אשים. אני אעשה סיבוב על הרכב של זוהר ונראה אם הכוח שיש לו מספיק טוב לי, לפחות לשנה הקרובה. אם ימצא חן בעיני, נשפר אטמוספרית (ויש לאן להגיע). אם לא, אני אתחיל לפזול לכיון מכוניות אחרות כשהפיז'ו לא שמה לב. אז עדיין הקיט למכירה.
  10. או בהודעה הבאה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1445088&postcount=30
  11. תודה רבה על התגובות. ברור שאני קשור לרכב. ליאור, מה שאתה אומר זה בעצם שאין טעם לשפר רכב כי במילא בסוף הוא ימכר. אפשר לאשר מנוע של 605T על 306. זה כבר נעשה. גם אם אני אקנה GT או כל רכב טורבו אחר. אני לא ארצה לשפר בסוף? עומר, איך ההרגשה ב GT לעומת הפיז'ו מבחינת ההתנהגות? מה שמפחיד אותי זה שרכב אחר פשוט לא יתן את אותן התחושות שאני מקבל מה 306. זה גם מה שמפריע לי בפרוייקט טורבו ולכן ההגיון שלי אומר שעדיף להחליף סעפות כמו שזוהר עשה.
  12. איזה רכב יותר חזק אפשר למצוא שיהיה מהנה כמו הרכב שלי (שהושקעו בו כבר 25K בתחום האחיזה)? קליאו ספורט? אני לא מתחבר אליה מזדה MX5? לא פרקטי בשבילי (וחלש). ל NC אין לי תקציב. GT - קשה למצוא אחת שפויה והאחזקה מאוד יקרה (אם כבר אני מעדיף הנעה אחורית ולא 4X4). חוץ מזה, מי יקנה רכב שעשה כמעט 200K ק"מ, יד שלישית במחיר שאני רוצה עליו? רון, קבל ה"פ.
  13. ליביו, זה מה שיש לך להגיד? מה עם דעה לגבי מה שרשמתי? אני כבר אדבר איתך מחר!
  14. הייתי הולך על ה RX8. מנועים רוטורים תמיד עשו לי את זה. רק הייתי חושש קצת מהידע של מוסכים בארץ. איך בדיוק מוסטנג מתאימה לג'ימיקאנה אני לא יודע.
  15. כן, אתה יכול. מומלץ לקנות גם רפידות שתואמות לדיסק.
  16. הסיבה היחידה לשים קלאץ' מחוזק היא שהרכב מוציא כמות כזאת של כוח שהמקורי פשוט מחליק.
  17. סיטרואן קסארה VTS (עם אותו מנוע כמו של GTI6) מגיעה עם גיר 5 הילוכים.
  18. אל תחורר את הדיסקים שלך, חס וחלילה. זה מקטין את החוזק המבני שלהם.
  19. תכל'ס למה אתה צריך קלא'ץ חזק יותר? אם הרכב מקורי או קצת משופר אין צורך בקלא'ץ חזק יותר. זה סתם פחות נוח, מנסיון.
  20. ירון, זה רק כי אתה רוצה את סעפת הפליטה שלי לעצמך!
  21. לפי דעתי אתה יכול לוותר על הגיר. הרבה טוענים שזה בעיקר גימיק של פיז'ו. אל תשכח שצריך להחליף ציריה קצרה לכזאת שמתאימה לגיר - בגלל המבנה השונה שלו.
  22. ברור. פעמיים היבואן שאני בקשר איתו היה בצרפת ולא מצא. באנגליה מוכרים כאלו כמו זבל, רק שהמשלוח יקר מאוד.
  23. עומר, את בעיית הראש הנמוך יותר יכול לפתור אטם עבה יותר (למשל של דיזל - 1.5 מ"מ במקום 1.2 מ"מ, שיש לי בבית אטם אחד לדוגמא. אמור לעמוד ביחס דחיסה של 20 ל-1). אבל בשביל זה צריך את הידע של אביב. איך מבדילים בין RGX ל RGY? אם הראש אכן נמוך יותר, אפשר לחפש RGX עם היחס הנמוך יותר.
  24. אני מחפש מנוע של GTI6 כבר שנתיים. קשה מאוד למצוא כאלו. את הגיר אפילו יותר קשה למצוא.
  25. עומר, אם אתה מרוצה מה-8, תחשוב מה תהיה התוצאה עם ראש 16 וסעפת יניקה של GTI6 עם בית מצערת בקוטר 70ממ...
×
×
  • תוכן חדש...