עד כמה שזכור לי, הרכב לא ירד להילוך ראשון אם זה בלתי אפשרי (אתה מוריד ל D1 במהירות גבוהה).
עכשיו נזכרתי שאם זה רק מספר, אז הרכב ישאר בהילוך הזה תמיד (לא יעלה, ירד או לא יזנק מהילוכים אחרים). אם רק רשום מספר וגם D אז הרכב יזנק מהילוכים נמוכים יותר אבל לא יעבור את ההילוך שזה מספרו.
בסיויק יש 1,2,D3 ו - D.
כלומר ב D3 הרכב ינהג כרגיל אך לא יעבור להילוך רביעי.
2 - הרכב ישאר תמיד בהילוך שני, כולל בזינוקים מהמקום
1 - כנ"ל, אבל הילוך ראשון.
D - התנהגות רגילה
זה לפחות מהניסיון שלי בהונדה סיויק.