Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. פיז'ו 306 XSI דור שני עם 200K ק"מ. צריכת דלק משולבת 1:10 (נסיעה לא רגועה אבל גם לא מטורפת). נסיעה של זקנה מחוץ לעיר - 1:13.5
  2. יש נורות של PIAA (לא לדים) יפות מאוד ומשלימות מראה של קסנון. הם גם לא חלשות כמו נורות לבנות רגילות ולא שובקות חיים מהר כמו לדים לבנים. אבל הן עולות 80 ש"ח בערך.
  3. פוליש יכול לעזור בצבע לבן, אם השריטות באמת קטנות ולא עמוקות. מנסיון. כל השאר, רז סיכם את זה יפה.
  4. fizban

    מחפש אשוח לחג המולד

    גדול! אל תשכח את הגרביים.
  5. אתה מתבלבל, זו תמונה של המטאטא שלי.
  6. מה תקציב השיפורים שלך?
  7. תקציב תקציב תקציב! אפשר לשים טורבו על הקרבורטור ולא צריך לדאוג לדלק כי זה קרבורטור. מה התקציב אמרת?
  8. fizban

    Winter MDC יוצא לדרך...

    דווקא אני חושב שזה טוב שיש 2 ארועים במקביל. כך יש הזדמנות לנהגים אחרים לנסות לקחת פודיום. די נמאס לראות את אותם השמות (ויסלחו לי כל התותחים). אז די לבכות שלא תקבלו גביע גם בארוע השני. אני שמח שהגענו למצב שבו יש 2 אירועים במקביל. אני אשמח להשתתף ב MDC כי שמתי לב שהרבה אנשים שיפרו את הנהיגה שלהם בצורה יוצאת מן הכלל אחרי כמה עונות וגם אני רוצה להשתפר! ניר- אני למשל מעדיף מירוץ אמיתי, כזה השמסלול בו יחסית קבוע ואתה לומד עם הזמן לשלוט על הרכב שלך יותר ויותר ומשתפר במאבק נגד עצמך. נראה לי ש WMDC יהיה יותר בסגנון של מירוץ כי התוואי הוא יחסית קבוע. לכן אני נחשב (אני מקווה) יותר טוב בתחום הקארטינג. כי בתור נהג ג'ימיקאנה אני די עלוב...
  9. אתה צריך חבר חובש או רופא שעושים מילואים. לא עדיף להשתמש בגומי יעודי לרוגטקות?
  10. בן 29. לא למדתי כלום.
  11. חסם ורידים? בד"כ בבתי מרקחת ובתי חולים יש חסמי ורידים יותר מתוחכמים ופשוטים. הם לא מתאימים לרוגטקה. החסם שאני ו derish התכוונו אליו נמצא בעיקר במרפאות צבאיות ובאפודי חובשים.
  12. אתה צריך להגדיר בתוכנה שבאה איתו את מעלות הסיבוב (900). יכול להיות שגם במשחקים עצמם. אחרי שהגדרתי את זה, לא היתה לי בעיה. גם לי בהתחלה הוא הסתובב חצי סיבוב לכל צד.
  13. כמובן. משתמשים בחסם ורידים על מנת להחדיר עירוי, לבנות לחץ בורידים על מנת שניתן יהיה להרגיש אותם (ולא רק לראות אותם, כפי שבדרך כלל נהוג לחשוב) ולדעת להיכן להחדיר את המחט. משתמשים בחסם עורקים על מנת לחסום דימום מגפיים קטועות או מפצעים שפגעו בעורקים. חסם עורקים תקני לא תמיד יעיל וצריך לאלתר חסם הולנדי או רוסי. הרוסי כמובן, הכי עצבני. כששמים לך חסם ורידים זה לא נעים אבל לא נורא. חסם עורקים גורם לך כאבי תופת (בהנחה שיש לך איבר שלא נקטע) מכיון שזרימת הדם לאיבר נפסקת והתאים עוברים למצב אנארובי ומייצרים חומצת חלב שהיא רעילה לגוף. לכן כשמתירים חסם עורקים (אם אפשר), עושים זאת לאט מאוד, על מנת לשחרר את החוצמה בהדרגתיות לגוף.
  14. הח"ע הירוק עשוי מסיליקון. יש גם שחורים שעשויים מגומי, אבל צריך לטלק אותם מדי פעם. בעיקר חובשים צעירים מסתובבים עם זה וחיילים שאוהבים פוזה. חסם ורידים יתאים יותר לרוגטקה.
  15. ניר אמר שהוא פחות מעוניין ברודסטר כי זה פחות שימושי. מה לעשות.
  16. ליטל סבבה. יוסי מקצועי ואמין.
  17. מה דעתכם על סעפת יניקה כזו?
  18. רזמל, אתה יודע מה עלה בגורלה של הפיאסטה בתמונות שלך שם? התלהבתי.
  19. לא אם מכוונים כמו שצריך ועם פנסים יעודיים. דווקא לי המחיר נראה אטרקטיבי. אני לא מבין לאיזו הנחה ציפית, RS. חמישים אחוז? מה זה, מבצע סוף העונה לקסנון? בהנחה והמערכת איכותית ויש למי לפנות אם העסק מתקלקל, המחיר נראה לי מאוד הוגן. פיליפס blue vision זה נחמד, אבל זה לא הדבר האמיתי. היו לי גם כאלו וגם עוד כמה סוגי נורות לפני הקסנון. אין מה להשוות. אייל, הפנסים נראים מעולה! ברגע שתתקין, פרסם תמונות.
  20. מכיון שהחלפתי את כל המכלולים ברכב שלי לכאלו של GTI6 (זה לא הרבה עבודה ב XSI דור שני,בעיקר הבלמים), אני אקבל אישור מהמחלקה הטכנית של פיז'ו להחלפת המנוע. כשיש אישור מהמחלקה הטכנית, זה הופך להיות חוקי למהדרין. זה אפשרי טכנית כי המנוע הזה באמת מורכב על 306. על וולקן יש אולי בעיה כי אין מנוע כזה ב ZX, רק בקסארה VTS.
  21. מזל טוב וכל הכבוד!
  22. אגב, AA טוען ש RGX זו חתיכת גרוטאה ועדיף כבר לשים RFS ועליו טורבו.
  23. חייבים איזה שרשור על טורבו פעם אחת על כל 200 שרשורים של פילטרים פתוחים ואגזוזי "לחץ", לא?
  24. סעפת יניקה של GTI6 תתאים ל RGX? AA = אביב? אם יש לי אפשרות להשתיל GTI6, ללא טורבו וחוקי. לא עדיף על RGX?
  25. הגזמת עם הגהינום. הרכב של ליאור נוסע בערך כמו GTI6. אבל המומנט נכנס מוקדם הרבה יותר משל ה GTI6 (עד שהיא סוגרת בסל"ד גבוה).
×
×
  • תוכן חדש...