לא אם מכוונים כמו שצריך ועם פנסים יעודיים.
דווקא לי המחיר נראה אטרקטיבי.
אני לא מבין לאיזו הנחה ציפית, RS. חמישים אחוז?
מה זה, מבצע סוף העונה לקסנון?
בהנחה והמערכת איכותית ויש למי לפנות אם העסק מתקלקל, המחיר נראה לי מאוד הוגן.
פיליפס blue vision זה נחמד, אבל זה לא הדבר האמיתי. היו לי גם כאלו וגם עוד כמה סוגי נורות לפני הקסנון. אין מה להשוות.
אייל, הפנסים נראים מעולה! ברגע שתתקין, פרסם תמונות.