הטורבו מסתובב כל הזמן, אבל בניגוד לדעה הרווחת כאן, גדישה מלאה שלו תגיע רק במצערת מלאה (פול גז).
אם תאיץ בחצי מצערת, הגדישה תהיה מינימלית או לא קיימת (אלא אם יש לך טורבו קטן / קטן מדי לרכב), גם אם תהיה בסל"ד שבו הטורבו אמור להכנס.
ולסיכום - אתה יכול להאיץ ל 100 קמ"ש למשל, בעדינות, בלי לגדוש כלל, אם תעשה זאת לא במצערת פתוחה לחלוטין.