Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. צודק הבחור שמעלי. פתח מכסה מנוע והעף מבט בצינורות הדלק, חליל ווסת לחץ דלק. הרכב אמור להיות מונע, כמובן.
  2. תמיד אפשר להגביל את הגדישה בצורה אלקטרונית ל 0.3 ביום יום ואז הרכב יצרוך פחות דלק. ואם בא לך על כוח פתאום פשוט לוחצים על כפתור והופה. בנוסף - אתה מודע לעובדה שהכוח הזה מגיע בעיקר ב WOT, סל"ד נמוך או לא? וזה אומר שהצריכה תהיה גרועה בזמן גדישה.
  3. מה רע ב SP9000?
  4. 1. ההבדל ענק כי האיבו מגיעה עם סט אפ שמותאם למכונית ספורט והלנסר לא. 2. הכוח והמומנט תלויים ביחס ישר לגדישה וביחס עקיף ליעילות הטורבו בתחומי סל"ד (מפות קומפרסיה) ואיבודי חום לסביבה. תגדוש יותר, יהיה יותר כוח ומומנט (עד לשלב שהאינטרקולר לא יהיה יעיל וגם העקומות יתחילו לרדת - אם תגדוש יותר מדי). 3. לא רשום איזו חברה הקיט ואיזו חברה הטורבו. אז אי אפשר לדעת. לדעתי - איכות בינונית עד נמוכה. 4. תצטרך לתדלק ב 98 עקב יחס קומפרסיה גבוה יותר בגדישה ולהחליף שמן מנוע בתדירות גבוהה יותר. 5. הקיט השני שציינת הוא עם טורבו שיותר יעיל בסל"ד גבוה עקב A/R גבוהים יותר בקומפרסור ובטורבינה. חסרים גם מזרקים בקיטים הנ"ל. אם יש כזה מנוע עם טורבו, נסה להשיג את המנוע הזה ולהשתיל אותו. אולי אפילו יאשרו לך אותו כי זה נפח זהה.
  5. השרשור אמור להיות טכני ולא עקיצות. אני לא יודע כמה גדישה RGX/Y מחזיקים. היחידים אולי שיכולים לענות על זה בפורום הזה הם ירוני, עומר ויניב. זוהר - אפשר להרכיב קאמשפט חם יותר של GTI 1.9 על RGX ואז המנוע נושם ייותר טוב בסל"ד גבוה. זה מה שליאור עשה.
  6. לאחר החלפת בוכנות וטלטלים הוא ישיג אמינות. גדישה בקומפרסיה גבוהה יכולה לגרור דטונציות שיכולות לגמור את המנוע תוך כמה שניות. אז נכון, אפשר לגדוש נמוך, אבל עדיין צריך מחשב וכולם יודעים שעם האוכל בא התאבון.
  7. מה עם ביטוח במקרה של תאונה חס וחלילה?
  8. בוא נגיד ככה, הדבר הראשון ששוטרים בודקים כשהם עוצרים אותך במטרה להטפל אליך זה גודל צמיגים. ופחות מעניין אותם מצב הצמיגים... אי אפשר לאשר מידה שלא כתובה ב autodata או בספר הרכב ללא אישור מהמחלקה הטכנית. מה גם שבמקרה שלך אתה מגדיל את קוטר הצמיג, מה שיפגום בהאצה (אבל יעלה את המהירות הסופית והסל"ד בשיוט יהיה נמוך במעט מהרגיל) והספידומטר שלך יראה פחות ממה שאתה נוסע באמת. אני חושב שבשביל 205, מומלץ רוחב ג'אנט של 6.5" לפחות, אם לא 7.
  9. הרמן, אתה מתעסק עם חברי ארגון הטלטלים השחורים? אתה אמיץ.
  10. אין שם בוכנות, טלטלים שעונים, ומחשב ניהול
  11. מזל טוב. רק אל תקרא לו שברולט, מוסטנג או משהו כזה.
  12. אתה משווה נעל לגיר של מרצדס? אם קנית נעל ונקרע לך השרוך, היית מבקש להחליף נעל או לקבל שרוך חדש?
  13. ב Ebay יש הרבה זבל. אבל תמיד שווה לבדוק.
  14. בדיוק. אפשר לראות את זה די הרבה בארץ. אגב, ברכבי מותקנת מערכת שבודקת את לחץ האויר והטמפרטורה של הצמיגים והנה כמה השגות: אני ממלא 37 PSI בארבעת הצמיגים (כשהם קרים) בצהריים. אחרי נסיעה של 30 דקות, לחץ האויר בצמיגים עולה ל 41 PSI. בבקרים לחץ האויר עם ההתנעה הוא 35/36 PSI. בימים גשומים לחץ האויר בבוקר עומד על 32 PSI בצמיגים ומגיע בערך ל 36 אחר נסיעה של 30 דקות. האמת שהכי מעניין זה שאם אני נוסע כשהשמש בצד אחד של הרכב, לחץ האויר בצמיגים האלו יכול להיות ב 2 PSI יותר מהצמיגים בצד המוצל.
  15. דיברתי על ה RGX, בנוגע לסעפת. מעניין מה קורה אם שמים שם GT28. את החתימה כבר ערכתי.
  16. לא צריך לחתוך בקיר האש בגלל מיקום הטורבו?
  17. זה לא לצינורות דלק, זה לצנרת אגזוז בעיקר וזה כולל ריתוכים. אין מצב שזה עולה 5 ש"ח.
  18. נו, יש עדכונים?
  19. נשמע מעניין. נשמח לדעת מה תעלה בחכתך. נראה לי שזה מתאים לקרבורטורים בלבד, לא?
  20. וואי, אז מה אני אגיד, עם אנטי רול 28ממ. ולפותח השרשור, קראתי בעיתון ששופט ביטל דו"ח של שוטר כי הוא לא היה ברור (השופט ניסה לקרוא ולא הבין ואפילו השוטר שכתב את הדו"ח לא הצליח להבין אותו). בדוק אם באמת הכתב לא ברור וטען במשפט שאינך מבין אפילו מה כתוב בדו"ח. ולהכנס להיגוי יתר עם בלם יד זה פסה.
  21. מה שאתה ראית זה פשוט קיט קסנון שאחנו מדברים עליו פה בפורומים. המחיר היקר זה בגלל ש PIAA בעלת שם. קיט קסנון זה אומר שלוקחים את הנורה המקורית (D2S) ועושים התאמות חיווט על מנת שתוכל לשבת בבית נורת הלוגן. קיטים כאלו בארץ עולים כ 1500 ש"ח. כיום הקיטים יותר מפותחים והסיכוי לנזק הוא מזערי, בהתקנה טובה. לפעמים יש הפרעות בקליטה של הרדיו והפרעות אלקטרוניות אחרות, תלוי באיכות הקיט וההרכבה שלו. אני לא מבין מה הבעיה של יבואן לספק קסנון OEM כמו באירופה. אני בכלל לא הייתי רוכש רכב מיבואן שלא רוצה "לשבור את הראש". אם אתה רוצה לראות שאתה לא מסנוור, שם את הרכב (כם ההלוגן מול קיר בלילה וראה עם אלומת האור לא נשברת למעלה) ראה תמונות פה: http://www.motori.co.il/content/view/224/10909/
  22. אז אם בדקת, למה אתה ממשיך לשאול. זה גם תלוי כמה עבה הפוד שלך ובאיזו צורה הוא. להוריד 8 מ"מ מפוד זה בד"כ לא אפשרי.
  23. תנסה בכוח.
  24. שאל אותם אם זה מנירוסטה.
  25. אני בדיוק מחפש כאלה! ידוע לכם מה המחיר של זה בארץ? בsummit racing רוצים על סט אחד 43 דולר.
×
×
  • תוכן חדש...