Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני דווקא הבנתי שכבר יש חוק נגד תיקון רכבים במוסכים לא מורשי משרד התחבורה. אז למה פתאום חוקקו את החוק הזה?
  2. מה שעצוב זה שמה שברור לך ולי לא כל כך ברור למתנ"א ובד"כ הם שמים את שלט התאונה 10 מטר לפני התאונה. אגב, אם מדברים על מורעלי דוחו"ת, כשנתפסתי על 140 בכביש ריק,השוטר אמר לי שאני סכנה לציבור והוא היה מזועזע מהמהירות שלי. אני מצידי כפרתי באשמה. מה עוד שהוא קפץ לכביש וכל כך הפתיע אותי שלא בלמתי מיד אלא נסיתי לתמרן כדי לא לפגוע בו. מיותר לציין שהתיק בוטל לאחר ששכרתי עורך דין.
  3. 40 כ"ס בשקט ותסע עני בגבוהות כמו קבצן באיזור הבורסה. לפותח השרשור - בדוק מה הספיקה של המזרקים שלך, לפני שאתה שם ציפ' שמעלה 40 כ"ס.
  4. כמו שאמרו פה. המשטרה הכריזה מלחמת חורמה על עברייני מהירות. מן הראוי שהם יישמו זאת גם על עצמם ומבחינתי זה לגיטימי שינסו להכתים כל שוטר במדינה הזו. אם המשטרה היתה עושה עבודתה כמו שצריך (יותר נכון, היו נותנים לה תקציב מתאים לעשות זאת) ולהגן על אזרחי המדינה אז אנשים היו מכבדים יותר את השוטרים.
  5. אם זה קורה, אני חותם לכם שאני יורד מהארץ. אני כבר רואה איך בארץ הקודש כולם יחויבו לנסוע בסוזוקי ליאנה או טויוטה קורולה, תלוי לאיזה יבואן יש יותר לובי בכנסת.
  6. ואז השלב הבא הוא איסור ייבוא מכוניות עם טורבו.
  7. לפי מה שאתה אומר נשמע שמנועי המאווררים תקינים. אולי יש לך בעיה בריילי מאווררים. במיוחד שאולי נגעו באיזור הריליים בזמן החלפת הרדיאטור.
  8. רק שמופז לא יראה את השרשור הזה. זה יכניס לו רעיונות נוספים למניעת תאונות דרכים (איסור יבוא אופנועים).
  9. צודק, אבל אני התייחסתי לשאלה שלו. לגבי זה שהם לא הספיקו להוציא את האוהל אין לי פיתרון כרגע. בטח שיעזור לך שלט 150 מטר לפני התאונה; אם תראה שלט שיש תאונה עוד 150 מטר לא תאט? לא תהיה ערני יותר, בהתחשב בזה שיש גשם ועיקול לפניך? שלט כזה לדעתי יעורר את תשומת ליבו של האדם הסביר. לגבי האדם הלא סביר אין מה לעשות.
  10. מה?! חשבתי שזה מקום לאינטרקולר במקרה ואתה רוצה לגדוש.
  11. דגלים צהובים ומרשלים. או לירות רקטות תאורה מיד שהשוטרים רואים שהיתה תאונה. ובנימה יותר רצינית, לשים את "האוהל" הרבה לפני התאונה, עם שלט שאומר "אזהרה - תאונה 150 מטר לפניך".
  12. בדיוק ראיתי את זה היום. אבל זה ב GTI. מי יודע מה יש ב GT שמשווקת כיום?
  13. איך הצלחתם לשרוף אותה, עישנתם באנגים בפנים?
  14. נשרפה, עברה 2 תאונות שילדה, מתחו לה את הצורה והיא נראית כמו מייבאך. מה עוד? מה עשיתם ל 309 המסכנה.
  15. זה רק מראה כמה החינוך של ההורים משפיע על הילדים.
  16. אל תשכח לעדכן.
  17. ניר, נראה שאתה מחפש לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. הנה מה שלדעתי מתאים לך (וגם לי): http://www.youtube.com/watch?v=dw7Xewwn5VI
  18. אז אולי הגיע הזמן שתתן לנו תקציב?
  19. faststone image viewer. מעולה ויש גם אפשרות ל batch rezise/rename. מעולה למי שרוצה להקטין הרבה תמונות ממצלמה דיגיטלית במכה אחת.
  20. אני חולם שאני עושה מילואים עם קולגות מהעבודה. זה נראה לי טבעי, אם שרתת תקופה מלאה ואתה עושה מילואים.
  21. DOOM 2.
  22. אתה לא תבריז לנו שוב פעם, גידי. נדבר עם המ"פ שלך.
  23. אין דבר כזה לגדוש 306 בקלות, גם לא עם 605. זה לא קיט של הונדה.
  24. נשמע שצריך לחלק צווי גיוס לנבחרת שלנו ב PSI.
  25. עידן, לא סתם אנחנו קוראים לו דביל ב PSI. אז אל תקח את זה קשה מדי. (ראה שורה אחרונה בחתימה שלי). אני גם חובב טורבו וחבל שה 306 לא הגיעו עם שבלולים. מה שיפה אצל סיאט זה שהם יוצאים עם דגמים חזקים ובמחירים לא הכי יקרים. לצערי ב PSA אני לא רואה משהו מעניין כבר הרבה זמן וההתנהגות של הרכבים שלהם זה לא מה שהיה פעם. זה זן הולך ונעלם וחבל. אגב, אני חושב שב 207GTI אפשר לנתק בצורה מלאה את ה ESP. מעבר לזה, כל הכבוד על אירגון האירוע והתמונות. כמה עולה הטנק?
×
×
  • תוכן חדש...