מה שעצוב זה שמה שברור לך ולי לא כל כך ברור למתנ"א ובד"כ הם שמים את שלט התאונה 10 מטר לפני התאונה.
אגב, אם מדברים על מורעלי דוחו"ת, כשנתפסתי על 140 בכביש ריק,השוטר אמר לי שאני סכנה לציבור והוא היה מזועזע מהמהירות שלי. אני מצידי כפרתי באשמה. מה עוד שהוא קפץ לכביש וכל כך הפתיע אותי שלא בלמתי מיד אלא נסיתי לתמרן כדי לא לפגוע בו.
מיותר לציין שהתיק בוטל לאחר ששכרתי עורך דין.