60K זה לא כזה הזוי ל GTI6.
אם אתה כל כך אוהב את ה S16, למה להחליף?
רמז - המנוע של ה S16 יכול להחזיק בגדישה גם 350 כ"ס על טלטלים ובוכנות מקוריים (צריך רק אטם עבה יותר). זאת על פי DP engineering
אבל אני מניח שאתה לא בענייני שיפורי מנוע.
בזמנו היתה לאקסית שלי 206 1.6 אוטומטית (110 כ"ס). לקחתי אותה (את הפיז'ו, לא את האקסית) לסיבוב ספורטיבי ודווקא די נהניתי. הרכב מוציא יופי את ה זנב כשצריך.
אני מציע לך לדבר עם לירן איש (liranish) מ PSI שהיתה לו קליאו ספורט ועכשיו יש לו 206 GTI.
כמו כן, יש בחור ב PSI עם XS שקיבל יופי של תוספת כוח עם קצת שיפורים אטמוספרים. בטח גם ב GTI אפשר לעשות משהו.