Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. בלטו בהעדרותם מועדון סקאלה ו STI. חבל שהם לא לקחו סיכון והשתתפו כמו שאר המועדונים. כל הכבוד ללאנצ'יה, שהיו זהירים והגיעו למקום הראשון! מה שמוכיח שלפעמים עדיף להיות זהיר מאשר צודק. כל הכבוד ל VAG, שלקחו פודיום סוף סוף. הם היו רצינים באימונים וזה השתלם להם. לירון (הנהגת היחידה במירוץ) הוכיחה שאין דבר כזה מזל רע ונהגה יפה מאוד. טוב, גם כל הכבוד לנו, שהגענו ממקום אחרון למקום שני לאחר עבודה קשה מאוד
  2. 1998 סמ"ק. 135 כ"ס.
  3. עדיף כבר 16 שסתומים. RFV. נראה לי שבמחיר הזה זה אפשרי.
  4. ליביו, גם אצלנו הטובות תפוסות.
  5. לא בטוח שהמנועים החלשים מתאימים. אני חושב שה 1.8 ומעלה זה XU והאחרים הם TU.
  6. מה התקציב שלך? יש 306 XT שהשתילו בה 605 טורבו.
  7. EGT זה חיישן שמודד את טמפרטורת הגזים שיוצאים מהמנוע, נמצא בד"כ בסעפת הפליטה או אחרי הטורבו (לזהירים מבינינו). כאשר אתה עני בדלק, טמפרטורת גזי הפליטה תהיה גבוהה ותזיק למנוע. 900 מעלות זה הגבול שמעליו אתה צריך להתחיל לדאוג. אם אתה מעלה גדישה, תוכל לעקוב בימים שונים אחרי הטמפרטורה של גזי הפליטה בזמן גדישה.
  8. כמו שהציעו כבר, שקול נהיגה מתקדמת לאחר הצמיגים. ההנאה והלמידה מובטחות.
  9. גם השטנגות סובלות מזה. באחת הג'ימיקאנות השטנגות שלי פשוט נשברו. לכן התקנתי שטנגות גרופ N. טפו טפו הן מחזיקות מעמד.
  10. לפני. RTFM. ככל שאתה מאריך את הידית של ה QS, כך ההילוכים יהיו קצרים יותר (וקשים יותר, מסתבר).
  11. ה QS עצמו מתכוונן.
  12. הבנתי. בכל מקרה, המידה של ה 15 אינץ' בטוח תהיה פופולרית.
  13. 195/50/15 כמו ה F1 או 195/55/15 מה יהיה טווח המחירים, לדעתך? אתה יודע מתי הצמיגים יגיעו? אני צריך להחליף קדמיים דחוף.
  14. יוליה, אני מקווה שלא תראי את התמונה של התלת אופן לאחותך, אלא אם גם היא חובבת נהיגה.
  15. היה ממש כיף לפגוש את האנשים מאחורי הכינויים. אחלה תמונות!
  16. ישי פה כמה משתנים: 1 - המזרקים שלך עובדים בעומס ב 80% ממה שהם יכולים לספק (בד"כ). השאלה כמה אתה מעלה גדישה באחוזים, נראה לי שאם תעלה מ 0.9 ל 1.2 (30% העלאה) זה יכניס את המזרקים שלך לעבודה ב 100% תפוקה וזה ממש לא בריא. פיתרון אפשרי זה ווסת דלק שמעלה לחץ דלק כשהוא מרגיש גדישה. 2 - צריך להבין את מפת הקומפרסיה של הטורבו על מנת לראות שהגדישה לא לוקחת את הטורבו מדרגה אחת מחוץ לטווח היעיל שלו (היעילות נמדד באחוזים). למשל; אם הטורבו בגדישה הנוכחית בסל"ד מסוים יעיל ב 70% (זאת אומרת 30% זה חום) ואתה מעלה גדישה ל 1.2 שזה 30% העלאה באויר שמכיע למנוע (אפילו עם כיווני דלק) - יש מצב שהטורבו יעיל יעיל רק ב 60% וכל השאר חום. יכול להיות תאורטית שאם תעלה ל 1.1 תקבל יותר כוח מ 1.2 באר כי הטורבו יהיה יותר יעיל. גם את זה אפשר לפתור עם אינטרקולר חזית שמקרר את האויר שמחזיק את היעילות שאבדה אבל במחיר מסוים של יותר השהיית טורבו (וכמובן כסף). 3 - בשביל לדעת יותר טוב מה אפשר לעשות אתה צריך: א: לדעת כמה כוח המנוע שלך מפיק ב: דגם מדויק של הטורבו שלך ומפת קומפרסיה שלו (compressor map) ג: גודל המזרקים שלך ד: מתי המחשב שלך מנתק אספקת דלק (כשהוא מזהה over boost). מן הסתם, כשאתה מעלה גדישה ב 50 דולר, כדאי שתקנה חיישן EGT (שעולה 800-1000 ש"ח) - רצוי מחברה כמו greddy, autometer או defi. לא תאמין כמה דברים משתנים במזג אויר שונה. בעצם, בכל מקרה כדאי שתקנה EGT.
  17. האם יש לך מאורר מזגן? בעקרון, כמו שאמרו פה, המאוורר אמור להכנס במהירות נמוכה ב 95.
  18. מאשר. לדעתי, מי שלא טורח להכנס לכללי הפורום גם לא יטרח להכנס לפה, לא? אני חושב שהגבלת משתמשים חדשים בפרסום הודעות חדשות יכולה להיות מבורכת, אם כי תעמיס על המנהלים.
  19. אנחנו צריכים איזה משבש ראדאר עצבני פה, בקיצור.
  20. עורך דין נחוץ לך אם הרשיון יקר לך. דבר עם אסף שמיר.
  21. ידידנו 206gti שכח את העובדה שהסוחר הנ"ל הציג את עצמו כמי שנהג ברכב בעצמו ולאחר מכן קנה אותו. כמו כן טרח אותו סוחר להזיז את המדבקה ולהסתיר את עצם היותו סוחר. לדעתי יש פה עילה לביטול העסקה. לגבי הראש מנוע, יתכן וזה ביש מזל ותו לא. אולי היה אפשר לראות שיש קורוזיה במנוע ואולי שמו מים רגילים ולא נוזל קירור. זו נקודה מאוד רגישה בצרפתיות, אז אולי גם באיטלקיות (אני לא מביו גדול באיטלקיות).
  22. אני חושב שדווקא עכשיו הרכב נראה סבבה. רק תוריד את השטיחים המטאליים ושים משהו שחור עם תפירה כחולה עדינה. אתה מוזמן לראות את הרכב שלי (עם סקאי כחול שחור וחלקים צבועים) להחליט אם דבר כזה מתאים לך. אני אראה לך אותו בכיף.
  23. יכול להיות חיישן חמצן שסיים את תפקידו. גורם לתערובת עשירה, צריכת דלק גבוהה ולנזק לממיר הקטליטי.
  24. fizban

    TPMS - יש למישהו נסיון?

    חיישן חדש עולה 50 דולר ואפשר לכייל אותו לצמיג המתאים. לפחות במערכת שאני קניתי. אני מצאתי את זה מאוד שימושי בנחשונים ובכלל, להבין כמה הלחץ משתנה שכחם או קר. זה גם חסך לי את בדיקת הלחץ השבועית. כאשר אני רואה שהלחץ נמוך ממה שאני רוצה, אני עוצר בתחנת דלק.
×
×
  • תוכן חדש...