Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. ברור שיהיו פתוחים.
  2. מה עם זאת? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=187677 אחת הידועות והמושקעות במועדון PSI.
  3. אני יודע איך לשפר. שים מגדש. בגדישה של 1 באר תקבל בערך 130 כ"ס, אולי 140 עם אינטרקולר וצנרת טובים. עלות משוערת של 25-30 אלף. בהצלחה ותעדכן על הפרוייקט.
  4. תלוי בסוג השעוו שאתה מרכיב. יש שעונים עם נורות אזהרה וציפצופים. הכל שאלה של מחיר. אישית, לא הייתי מבטל את הנורה המקורית כדי שיהיה לי עוד חיווי.
  5. לחץ וטמפרטורת שמן תמיד יכולים לעזור. לשמן לוקח יותר זמן להתחמם מאשר לנוזל הקירור ולרוב אין שעון טמפרטורת שמן. אחרי שני אלו, אפשר לשים וולטמטר, אם אתה מתכוון להשקיע במערכת. זה ממש מותרות.
  6. fizban

    איפה ניתן להשיג נורות

    מה הבעיה להזמין מחו"ל?
  7. M3 זה הדבר, לדעתי. חלום רטוב שלי. יש אחת למכירה ביד 2, שנת 95 - המנוע עם ה 286 כ"ס. פשוט האוטו נראה כאילו נוספו לו תוספות חיצוניות ולא בטוב טעם, אם יורשה להיות עדין. גם 328/5 יכולה להיות סבבה. הבעיה היחידה שגם לרכב הזה יש תדמית. כשאמרתי לחברים שלי (בעיקר לידידות שלי) שאני מחפש בימר הן עיקמו את האף וטענו שזה אוטו של ערסים. לא עזר המלמולים שלי בנוגע ך "הנעה אחורית" ושאר ירקות. אבל אם אני אמצע אחת כזאת קופה ידנית במצב טוב, אני אלך על זה.
  8. fizban

    איפה ניתן להשיג נורות

    ה MTEC זה ממש לא מספר 1. עשה חיפוש בנוגע לנורות של פיליפס
  9. היית מסכים שירשמו רכבים על שמך?
  10. המדינה לא תפסיד הרבה מכיון שקשה לנהוג 10 שנים ללא עבירות תנועה. אני לא מדבר על עבירות חמורות אלא על עבירות קלות. חוק טוב מאוד, לדעתי.
  11. מסכים בהחלט. לדעתי, צריך להוזיל לימודים באוניברסיטה למי שעשה שירות מלא, ולהוזיל יותר לקרביים. הרי אותם חיילים עושים מילואים ותמיד אתה מקבל צו בתקופת המבחנים. חבל שמופז לא מציע את זה. במקום "להעניש" צריך להטיב עם מי שתורם למדינה.
  12. אם הייתי שופט, אז הייתי שומע את 2 הצדדים. גם דיברתי על 2 הצדדים בתגובה הקודמת שלי.
  13. אם אני הייתי שופט במקרה כזה. הייתי מחלק את סכום הנזק שווה בשווה בין שניכם. מה פתאום להשאיר את הדלת פתוחה סתם? זה חוסר התחשבות בזולת. זה פלוס לעמוד באדום לבן. מצד שני, הנהגת גם אשמה מכיון שהיא היתה אמורה לראות מה קורה בנתיב הנסיעה שלה. זה היה יכול להיות גם סתם הולך רגל.
  14. אמורים אמורים, עד שמישהו סוטה ונכנס לנתיב המתוכנן שלהם. זו טכניקה שלקוחה מעולם המירוצים רק שהיא לא בדיוק ישימה במהירות כזאת + כביש ציבורי עם תנועה בלתי צפויה, במיוחד בישראל. גם בקארטינג הטכניקה מיושמת. הבעיה היא כשאתה נוסע יחד עם נהגים לא מנוסים ובלתי צפויים זה משתבש.
  15. למה, זה סוד מדינה שמור ביותר? אפשר לזרוק סדר גודל של מחיר, כדי ששאר האנשים ידעו למה לצפות. לא צריך להיות בונקרים, במיוחד לא בפורום שיפורים. העניין פה הוא לחלוק מידע. עומר יכול להגיד לדוגמא שהעסק עלה לו בסביבות ה 6K. סתם דוגמא. עומר, תתחדש - אני תמיד בעד אנטירולים עבים יותר, במיוחד בסרן האחורי. אתה יודע להגיד מה ההבדל בעובי באנטירולים שקנית? האם הקפיצים הם גם קפיצי הנמכה, או רק קשיחים יותר?
  16. בקיצור, אתם מתווכחים ומתווכחים אבל בסוף, רק הולנדיות! חוץ מזה, dp-engineering נמצאים בהולנד. אז כבר שווה למצוא הולנדית.
  17. מעניין אם יש גופה בארון, או איזה סאב עצבני. דווקא אפשר לשים בתוך הקופסה פילטר אויר ענק + טורבו "קטן". או יותר טוב, מנוע סילון.
  18. מישהו מכיר/ממליץ? הכי צפונה שראיתי בחיפוש זה מכון אפק בשפרעם. תודה
  19. קנה לה כפפות לקארטינג. טוב גם לחורף.
  20. לי היתה חברה הולנדית ומאז אני בעד הולנדיות. גם יפות, גם חטובות (מהאופניים) גם תרבותיות וגם לא תופסות תחת כמו רוב הישראליות. גם השפה ההולנדית מאוד נעימה לאוזן, למרות הקרבה לגרמנית.
  21. קיט טורבו ל 306 XSI דור שני או GTI6 מבית DP-Engineering תמונה של כל חלקי הקיט: פירוט: סעפת Welder's nightmare לטורבו בעלת אורכים זהים לכל היציאות מנירוסטה (stainless steel), סעפת באיכות מעולה שמיוצרת באופן קבוע בהולנד (dp engineering). דאון פייפ 3 אינץ' + מתאם גמיש (בגלל התרחבות המתכת בחום): קיט מתאמים וצינורות לכניסת ויציאה שמן לטורבו, כולל מגביל לחץ מובנה במתאם. מתאמי בנג'ו ליציאה וכניסת נוזל קירור לטורבו. מתאם לוויסטגייט פנימי בטורבו של גארט (T25, T28, GT28,GT25) שמאפשר למקם את הווייסטגייט בצורה נוחה יותר ב-306. כמו כן, רגלית ליצוב הטורבו (שלא יכביד על הסעפת) מעל לגיר. כמו כן, מתאם ליציאת שמן מהטורבו עצמו (עושה את הרכבת צינורות יציאת השמן מהטורבו הרבה יותר פשוטה ונוחה). סט אטמי ראש מנוע של GTI6 + אטם עבה לקומפרסיה של 8.7:1. הקיט עולה 10K כולל משלוח. אבל אל תשכחו את המכס ואישורי יבוא למניהם. מחיר לכל הקיט - 9000 ש"ח. אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור: תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: מחיר - 2200 ש"ח. זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ, דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט מחיר - 800 ש"ח לאחד אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: כל המוצרים חדשים ולא נעשה בהם שימוש מעולם! כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  22. fizban

    התמונה בסמלון שלכם...

    אני פשוט אוכל הרבה.
  23. fizban

    לכל אוהבי הקסנון

    צודק בהחלט לגבי ה 12000K וכו'. מה שמפחיד אותי זה שמשרד התחבורע יאפשר מונופול של יבואן אחד בגלל לוביסטים. כמו שהיה עם האפוד הזוהר.
  24. אם אתה מקבל אישור מהמחלקה הטכנית של היבואן להשתיל מנוע יותר חזק אז זה חוקי. עם האישור הזה אתה פונה לעמדה 1 ואז הם לא יעשו לך בעיות.
  25. ב 306 מספיק לנתק את חיישן המאווררים ולהדליק סוויץ' על מנת שהמאווררים יפעלו במהירות גבוהה. אולי זה ככה גם ב 205?
×
×
  • תוכן חדש...