Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לגבי הלובי - כבר עכשיו ידוע שיבואנים (חלקם) מתקינים קיטים של קסנון ולא מייבאים את הדבר האמיתי. מכיון שמעכשיו אתה צריך אישור יבואן, כל ההתקנות תעבורנה דרכן. = עוד כסף ליבואן. למדתי כבר שעל כל דבר שמשרד התחבורה (ועוד משרדים) במדינה שלנו עושה צריך לשאול למה ולנסות לראות איזו עוד מניעים יש שם חוץ מ"מניעת תאונות דרכים" ו"ביטחון הציבור".
  2. מערכות לכיוון האורות / מתזים נמצאות גם ברכבים שלא הגיעו עם מערכת קסנון במקור (אבל נכון שלא בכולן). אם מערכת הקסנון עוברת בדיקת אורות במכון טסטים, אני לא רואה סיבה של ממש לפסול אותה. סטיות אופטיות נגרמות גם מרפלקטורים ישנים / פגומים. אני מסכים עם העובדה שכיום קיימים רכבים שמסנוורים במידה ניכרת עקב שימוש ברפלקטורים לא יעודיים, אך משרד התחבורה בוחר להתייחס רק לחלק קטן מבעיה. יש נהגים עם נורות הלוגן שמסנוורות עקב כיוון לא נכון ויש נהגים שמרשים לעצמם לנסוע עם נורות שרופות תוך סיכון הנהגים שמסביבם. איך קרה שמשרד התחבורה החליט פתאום לצאת נגד מערכות הקסנון? לי זה מריח כמו לובי של יבואני רכב.
  3. אני בהחלט מסכים עם תמיר. קראתי את הכתבה של רועי צוקרמן והגעתי למסקנה הפשוט שהוא פשוט לא מבין על מה הוא מדבר ולא טרח לעשות מחקר כלשהו בנידון. א - לא הבנתי מה זה קסנון מזוייף? יש נורות קסנון ויש נורות רגילות. ערכות קסנון הן קסנון אמיתי רק שהותאם לחיבורי H ולא D2S. ב - כמו שתמיר אמר, גם קסנון מקורי מסנוור אם לא שמים אופטיקה מתאימה. האופטיקה לא מגיעה עם הקיטים וזו הבעיה. ג - יבואני רכב לא טורחים להזמין קסנון מקורי מחול אלא מתקינים כיום קיטים של קסנון שהותאמו לנורות הלוגן, בדיוק כמו השאזרח הפרטי מתקין. ד - איך בדיוק שוטר ידע אם יש קסנון או לא? מה שיקרה שכל בעלי נורות לבנות למניהם ייעצרו על לא עוול בכפם. על השוטרים לעצור את מי שמסנוור, לא קשור אם יש להם קסנון או לא. להזכירכם, תאורה לבנה קדמית היא חוקית. ה - צר לי על כך שרועי אינו מסוגל להציג את העובדות בצורה אובייקטיבית והולך בדרכה הנלוזה של התקשורת בישראל. טוב היה לו אם היה טורח לקרוא את המדריך לקסנון.
  4. דווקא להפך.
  5. מה, הייתי בטוח שאלו כל הדרישות מבת זוג.
  6. תודה, אבל אני מאיזור השרון.
  7. שלום לכולם, למי אני צריך לפנות אם ברצוני לבדוק את תקינות תשתית החשמל בדירה? האם עלי לפנות לחברת החשמל? תודה מראש
  8. לכל מטבע יש 2 צדדים. אני מכיר כמה מקרים בהם כן השאירו פרטים וקיבלו חשבון מנופח כי האדם שרכבו נפגע החליט לתקן "על הדרך" עוד כמה פגיעות פח.
  9. יכול להיות שאני הוזה אבל נושא השירשור הוא "שיפור נשימה בטורים גבוהים". בשביל שיפור נשימה אפשר להחליף לסעפת פליטה 4 ל 1 והגדלת הצנרת (בקצת!).
  10. יהיה להם קל אולי רק בטורים גבוהים. בנמוכים יעילות הבערה תרד מפני שמהירות הגזים תהיה נמוכה מהמתוכנן על ידי היצרן. כמו כן, בטח לא מגדילים צנרת מ 1.5 ל 2.5. זה מוגזם לחלוטין אלא אם כן מעורב פה טורבו. אפילו במנועי טורבו עם 300 כ"ס מספיק 2.5.
  11. תמיד אפשר לשים שסתום שנפתח ברגע שהפילטר שואב מים.
  12. זה לא משנה אם הוא נגר או סנדלר. אם הוא לא אוהב את העיצוב של 335 אז הוא לא יקנה. חבל שה E36 לא הגיעו עם המנוע של 335.
  13. fizban

    תביעה הזויה

    לא רק זה, כתוב בכתבה שהדבר עורר רגשות סערה בציבור. נראה לי שאם הוא היה ממשיך בתביעה הוא היה מוצא את ה A8 שלו מפורקת או את עצמו תלוי על עץ. לפעמים כשאדם עושה תאונה באשמתו ונהרג קרוב משפחה מדרגה ראשונה שאיתו, סביר להניח שיוותרו לו כי הוא בעצם נענש בצורה הכי נוראה. לכן תביעה כמו זאת שבכתבה לא תתקבל, לדעתי. גם אם כן, הציבור כבר "יסגור חשבון" עם התובע. אז ארז, צדק זה דבר חשוב, אבל לא הכי חשוב.
  14. למה לא לשים ממיר HIflow? למה לזהם בשביל אולי 5 סוסים שתקבל? לא הבנתי למה אתה רוצה צנרת מלאה בעקבות בעיית מזומנים? יש לך 2 חיישנים או רק חיישן אחד?
  15. אני מסכים עימך, רומן, אך העובדה בהינה נותרת; אנחנו בני אדם ובדרך כלל רגשות מניעים אותנו. אבל אנחנו נכנסים כבר לפסיכולוגיה.
  16. ויכוחים יורדים לפסים אישיים בדיוק בגלל הרגשות של אותם אנשים שמעורבים בהם. לראיה יש פה המון "דיונים" על איזו מכונית יותר טובה (בעיקר בין רנו ספורט לסיאט איביזה). אם בני אדם היו פועלים על פי ההגיון היו הרבה פחות בתי משפט ועורכי דין בעולם. הרי למה מישהו שנוהג על פי ההגיון ינעץ סכין בגופו של אדם אחר שעקף אותו בכביש? למשל.
  17. אבל אם עמדתה של סמל"ת בתביעה זו היא שהרכב לא נועד לשימוש ספורטיבי ועבר התעללות, סביר להניח שהיא תשתמש בהגנה זאת גם במשפטים דומים אחרים. לכן ניתן להסיק שזו עמדתה כלפי נהיגה ספורטיבית - התעללות ושימוש לא סביר.
  18. זאת ועוד: לדעתי, האדם הסביר יכול בהחלט להבין שאלפא בררה מיועדת לשימוש ספורטיבי. וזאת מפרסומות, דוקומנצטיה ועוד. לכן הטענה של סמל"ת שהתעללו ברכב היא מופרכת ולא תעמוד בבית משפט עם שופט רציני. אני בטוח שעדות של מדריך נהיגה / בעל חברת ההדרכה יכולה לעזור לשופט להבין מה בדיוק נעשה ברכב הזה וברכבים אחרים (שברובם הרבה יותר זולים, יותר ישנים ובתכלית לא נבנו לשימוש ספורטיבי) במסגרת הקורס שד"ר גייגר עבר. רכבים שאני, בתור אחד שעשה כמה קורסים מתקדמים (ולא מדריך), ראיתי למשל - מזדה mpv, פורד פוקוס אוטומטית, פג'רו קינג. השופט אמור לבסס החלטותיו על פי האדם הסביר ובנוסף להיות חסין מרגשות סובייקטיבים כלשהם, כמו אלו שראינו שמוחבאים בהתלהמות מול רומן. כולי תקווה שד"ר גייגר יזכה בתביעתו.
  19. במקרה הזה הד"ר ביקש לדון בתגובת סמל"ת. אולי כל יבואן רכב ישתמש בטיעון העלוב שהרכב לא נועד לנהיגה ספורטיבית אבל זה יהיה רק בארץ. מוזר לי העניין שאלפא זה לא רכב לעשות בו שימוש ספורטיבי, ועוד בררה, בעוד שאתה יכול לצפות בנס ערים בצרפתיות מתפרקות על ימין ועל שמאל ללא בעיות מיוחדות חוץ מדשבורד מתפרק. לצורך העניין, אם היית לוקח רכב חדש יחסית באנגליה ל track day ובסופו הדרייבשפאט מתפרק, נראה לך שהיבואן היה טוען שעשית שימוש לא סביר ברכב? לדעתי לא.
  20. לא, לכל סרן מוטבע מספר סידורי תואם גם על הזרועות. לדעתי לזה הוא התכוון. לפי המספר הסידורי אפשר לדעת מאיזו שנה / דגם הגיע הסרן.
  21. מה תעזור לך צנרת 2.5 במקום 1.5? מהירות הגזים תרד ותאבד סוסים כי חלק מגזי הפליטה לא יספיקו לצאת מתא הבעירה לפני ששסתומי הפליטה יסגרו. זה יעבור טסט אם תשאיר דודים וממיר קטליטי.
  22. חבל, כי אתה אכן תשב בכלא. אתה תתבע על ידי המדינה כי ניסית להגן על רכושך.
  23. ושוב, מפני שאין לאף אחד חוץ מהאזרח הקטן אינטרס אמיתי לעצור את זה. זה בדיוק כמו למה לא מלמדים בתיכון איך לנהל תקציב אישי או חשבון בנק.
  24. ולכן צריך לחוקק חוק שניתן להטביע גנב רכב שנתפס על חם. זה גם חוסך מקום בבתי כלא וגם יופי של הרתעה. מה לעשות שלדמוקרטיה יש חסרונות. האמת שלפי החוקים של מופז, הדמוקרטיה מתחילה להתערער. וכמובן יש את בעית חברות הביטוח שכבר לא יהיה משתלם לבטח ביטוח מקיף כי אין גניבות ולכן אין מצב שבאמת יעשו משהו בנוגע לגניבות רכב. יותר מדי גורמים מרוויחים מזה, כולל הממשלה.
  25. צמיגים והחלפת בולמים לקצת יותר ספורטיבים ללא הנמכה ישפרו לך את האחיזה, האצה והבלימה. אני רק לא יודע אילו צמיגים טובים יש במידה שלך.
×
×
  • תוכן חדש...