-
הודעות
4,910 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fizban
-
אלפא היקר, רוב האנשים הם כמו טיפות מים. חלשים וזורמים לאן שהכי קל. הרבה אנשים ביחד הם כמו נהר. ומה עושה הנהר כשמגיע המפל? קל לתרץ תירוצים - אני מסכן, עני, אין לי כסף להחזיק רכב ולכן מותר לי לשלם שוחד ולהעביר את הרכב טסט כי הוא מזהם. לאחר מכן למה בעצם לטפל בבלמים או בצמיגים, הרי אני עני ואין לי כסף לתחזק את הרכב, אז תשלום קטן ונחליק את זה. לאחר מכן אלך לקנות לי עוד קופסת סיגריות, כי הרי לעשן אני חייב. אני מכור, מה אני יכול לעשות? הגישה הזאת היא, היא שהורסת את המדינה כי כמעט כולם נוהגים לפיה. לכן גם מפעלים ממשיכים לזהם. לכן בכלל יש את כל האפשרויות לקומבינות -כי אנשים מחפשים לחסוך מכיון שהחוקים הם דרקוניים. למה הם דרקונים? כי מי שחוקק אותם מושפע מלובי / שוחד או כל אינטרס אחר שהוא לא דאגה לציבור ולמדינה. למה אנשים קונים חלקים גנובים, ועוד לפעמים בידיעה הם גנובים? בגלל אותה הגישה? יש מחקר שנעשה ב 2003 והעלה שבישראל מתים 1100 איש מזיהום אויר בגוש דן. עם הנתון הזה, למה זה לא בראש מענייניו של משרד הפנים? למה דווקא תאונות הדרכים הם הנושא החם במדינה ולא עניין זיהום האויר? למה הרכבת הקלה מתעכבת, למרות שהיא תפתור הרבה בעיות? למה לא מביאים את מערכת ההגנה שמסוגלת ליירט רקטות קרקע קרקע (עם 100% סיכויי הצלחה בכל הניסויים) ושמים אותה בשדרות ובצפון? למה לא מלמדים תלמידים בבית ספר מה זה חשבון בנק, איך פועך בנק ואיך למהל תקציב אישי ובמקום זה מלמדים רק תנ"כ וספרות? הכל זה אינטרסים וקומבינות, כי אדם בישראל דואג בעיקר לעצמו ולא שם קצוץ על אנשים אחרים. להגיד לך שאני טלית שכולה תכלת? בטוח שלא. אבל אני בהחלט מנסה. אם הייתי במקום פותח השרשור, הייתי מדווח לכתובת שעמית צירף. נ.ב - אל תיקח את זה אישית או משהו, אלפא. דיברתי בכלליות ולא עליך.
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה על התגובות לכולם. שי - WB לדעתי נדרש כשמשפרים מנוע; טורבו או אטמוספרי. איתמר - אתה יכול להזמין אותה לשבת על טולול. דור - אני מאמין שגם בחלומות צריך להתחשב באוכלוסיה מסביב. זו הסיבה שחלמתי על ממיר HI FLOW וקניתי עוד דוד אחורי פחות מרעיש. -
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
באופן זמני, אה? אגב, רשום על הזוית שצריכה להיות לחיישן ה WB בספר ההוראות. תודה על הפידבק. -
שכנעת אותי להזמין מחר גומיה חדשה לדוושת הקלאץ'.
-
לדעתי אנשים שאחראים לרוב תאונות הדרכים הם אלו שלא טורחים לטפל ברכב שלהם או לבדוק לחץ אויר בצמיגים, או לא טורחים לנסוע עם צמיגים תקינים. ברור שזו חרפה לנסוע תחת השפעת אלכוהול, אבל יש מקרים מקילים לכל דבר. אי אפשר לקבוע עונש קבוע בחוק. במקרה של החבר של פותח השרשור יכול להיות ששלילה לשנתיים זה דבר מוצדק. אבל מה אם נמצא שהסטיה מגבול השפעת האלכוהול היא קטנה מאד?
-
אפשר להוריד רכב מהכביש על גומית קלאץ' קרועה או לא קיימת?
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הבעיה שגם אם החלום יתגשם, המנתק עדיין מוקדם מדי. -
רואים שעשית עבודת מחקר מקיפה. חבל שלפיז'ו אין כאלו קיטים מוכנים.
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אמרתי. קרא את השירשור. -
אני לא מבין למה אתם נטפלים לאייל. כיף לו עם הרכב שלו וזה מה שחשוב. אם הוא ירצה, יוכל לקחת סיבוב על 306 חמה להתרשם. ה MK5 מכוונת לקהל יעד אחר מאשר ה 306 GTI6. לפחות לגרמנית יש כוח. הפיז'ו החדשות על הפנים גם מבחינת כוח וגם מבחינת הנאה מנהיגה. אם פיז'ו היו חכמים, הם היו מוצאים מחדש את ה 306 עם מנוע T16.
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הוא לא מוצף בדלק על פי הויידבנד ואין בקפיירים. ה EGT נמצא רחוק יחסית, לכו הטמפ' נמוכה. הפלומאסטר מרעיש מאוד. אי אפשר לנסוע איתו, לפחות לדעתי. -
http://www.flyinmiata.com/index.php?dept=35 נראה שיש להם בעיקר טורבו לדגמים שאתה רוצה. יש גם סופר, אבל את הניהול צריך לעשות בעצמך.
-
אכן, השירשור נפתח כי נצפו מכירות של צרפתיות חמות "מעל לממוצע". תכל'ס לא היה ואין שום טעם להתווכח. יבוא היום ופתאום תהיינה מכירות של קליאו ספורט "מעל לממוצע" ומה אז, שוב יפתחו שירשור
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה רבה על הפידבק. ירון, כמו שאמרתי, חלמתי עליך עם סופרצ'ארג'ר. -
ויש כאלה שמעדיפים לשפר את האוטו מהתחת. יש לי חלום! לראות את כספר עם טורבו על הקליאו. אישית אייל, אני מעדיף לקנות בימר 328 E36 ולא גולף GTI החדשה. קיט טורבו מוכן ב 30K כולל עבודה ויש לך רכב שטוחן את ה GTI, גם בעל הנעה אחורית וגם יותר מהנה לנהיגה. 30K זו ירידת הערך של ה GTI מהרגע שקנית אותה. נגיד שהבימר עלתה 70K כולל ישור קו וליקוק. זה משאיר לך יותר מ 100K להשקיע בנדל"ן/ הימורים / הנאות מיניות ושאר ירקות. בקיצור - כל אחד והדעה שלו.
-
הבעיה היא בעיקר שאנשים מחפשים רכב בתקציב מסויים וכאשר עומד מולם רכב שהם מחפשים אבל המוכר דורש יותר כי הרכב משופר אז הם לא מוכנים לשם על זה - אולי כי זה לא בתקציב שלהם. זה אופייני גם לאימפרזה GT ולעוד. אם למשל השקעתי ברכב שלי, לא יודע, למשל משהו כמו 50K על שיפורים, ברור שלא אדרוש 50 מעל המחירון, אבל כן, אני אצפה לקבל חצי מזה. אני לא מצפה להרוויח על הרכב שלי (בניגוד לאנשים אחרים שמוכרים רכבים, ואני לא מדבר על צרפתיות) ואולי אם אהיה לחוץ למכור אז המחיר ירד. לא שאני מוכר עכשיו, או משהו.
-
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
צודק, קונדסון, ולכן ההמשך - טיפול ישיר בתוצאה מס 4 - הרעש. מה שהייתי עושה, הייתי קונה דוד בניה עצמית של TIG ART למשל: ומנג'ס לירון שירכיב לי אותו: ןשירתכו לי אותו יפה יפה בריתוכי ארגון: גם את הסופית והקונוס: תמונה של דוד כזה, מוכן: כמובן צביעה לשחור עמיד בחום: מורכב: תוצאות צפויות: הרכב יחזור להיות שקט ונעים יחסית, עם רעש באסי רק כשצריך (בלחיצה), לא תרשמנה ירידות בכוח בסל"ד גבוה. אשמח לשמוע מה אתם חושבים על החלום שלי וגם על התמונות. -
פרוייקט החלפת סעפות וצנרת ב 306 XSI דור שני
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
טוב, הנה החלק השני של מה אמור להיות ותאור הבעיות הצפויות. נתחיל מהתמונה הבאה, פיסת צואה שנמצאת ב 306 XSI דור שני: היא גם שוקלת פי 1.5 מסעפת GTI6, לדעתי. תא המנוע לפני: ואחרי... סעפת הפליטה מבצבצת לה: דאון פייפ עם קיט שיכוך זעזועים (מקורי): חיישני חמצן (אחד רגיל ואחד wideband): חיישן EGT: ממיר קטליטי חדש, hi flow של magnaflow + וי-באנד לניתוק מהיר של הצנרת: מממ, איך נראה ממיר במבט מבחוץ: תופסנים מחוברים לגומיות כמובן, למנוע רעידות במרכב: ריתוכי ארגון: הדוד האחורי מורכב, של flowmaster: מבט נוסף על הדוד: כל הצנרת מהוי-באנד עד הדוד האחורי: בעיות צפויות: 1. הכנסת סעפת הפליטה דורשת הוצאת מנוע או הזזה שלו קדימה והכנסת הסעפת מלמעלה. סרט רציני. 2. חוטי החיישנים לא ארוכים מספיק בשביל בית המצערת החדש (אגב, קוטר של 75 מ"מ ב GTI6 לעומת 62 ב XSI). צריך להאריך אותם. 3. למנוע הצעדים ב GTI6 יש בית מנוע צעדים שאין ב XSI. חלק כזה קיים גם ב 106. 4. קוויק שיפט עלול להיות בעייתי כי סעפת הפליטה די משתלטת שם. 5. פילטר אויר פתוח לא יכנס טוב. בעיקרון צריך למצוא מיקום לפילטר למטה או להעביר מצבר לתא המטען. 6. חיישן ה wideband לוקח מתח גבוה יחסית. צפוי להוריד את המתח בתא הנוסעים ל 10.5V (כבוי) או 12-13 בנסיעה. רב מודד יראה שהמתח הכלל הוא 14.5V. מומלץ. לחבר את מקור המתח של ה wideband ישירות למצבר ולא להתחבר על מתח בתא הנוסעים. 7. כבל הגז יהיה ארוך מדי, צריך יהיה לרכוש כבל גז של GTI6 או לקצר. ירון בטח יכול לחשוב על עוד בעיות צפויות. תוצאות צפויות: 1. איבוד קטן של מומנט בסל"ד בינוני עקב הגדלת קוטר הצנרת ל 2.5. 2. הכוח יתחיל כבר מ 3000 (עקב הקאמשפטים הקרים ב XSI) ויכנס ממש ב 4.5 ומעלה. מה שנותן רצועת כוח די רחבה. האוטו ינשום מעולה עד המנתק שמסיים את החגיגה מוקדם מדי ב 6400. 3. לחץ דלק מקורי עומד על 3.4 באר בלחיצה. EGT עד 650 מעלות. A/F על 13.6 עד 12.9 בסל"ד גבוה בלחיצה. 4. עם הדוד האחורי בתמונות, הרכב יעשה רעש של מטוס קרב במפגן אוירי ביום העצמאות עם רסוננס עצבני שלא יאפשר ממש לשמוע מוזיקה ברכב. הרעש ימשוך תשומת לב (רצויה או לא רצויה). סה"כ, חלום שהייתי רוצה להגשים. בחלום הזה ירון ישקיע את הנשמה ויעשה עבודה מצויינת. בקרוב תמונות לגבי טיפול אפשרי בתוצאה מספר 4. -
תקציב? בעיקרון, צמיגים הכי ספורטיבים שיש יעזרו לך להוריד יותר כוח לכביש, להיות יותר מהירים בסיבובים ולעזור בבלימה טובה יותר.
-
מעונין לשפר ב.מ.וו 530 2002
fizban פרסם הודעה בנושא של Laurence בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
א - סופרצ'ארג'ר לינארי ומונע ברצועה. טורבו פחות, בד"כ, ומונע על ידי גזי פליטה. בשביל יותר מזה תצטרך לעשות חיפוש. ב - אם אתה קונה קיט מלא - הכל בפנים. ג - אם אתה שם טורבו, אפשר להגביל את הגדישה על ידי boost controller ד - אין, לדעתי. צריך להזמין מחו"ל. למזלך יש קיטים מוכנים, כולל שינוי תוכנה, לבימרים (בניגוד לפיז'ו, למשל). -
מעונין לשפר ב.מ.וו 530 2002
fizban פרסם הודעה בנושא של Laurence בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
נשמע טוב. 334 ש"ח לכ"ס. אני בעד -
שלום לכולם. לאחרונה יש לי חלומות מוזרים על החלפת הסעפות ברכב שלי לסעפות של GTI6. חלמתי גם שירון עשה את העבודה על הרכב שלי. אז בשביל לעזור לכל שאר בעלי ה 306 שרוצים לעשות פרוייקט כזה, אני אתאר פה איך הייתי רוצה שזה יראה ברכב שלי. נתחיל בתמונה של החלקים: שימו לב שהחלקים פה כוללים את כל מה שאני אישית הייתי רוצה להרכיב. לא כולם חובה. כמה הערות לגבי החלקים: 1 - חליל הדלק ווסת דלק לא חייבים להיות של GTI6, למרות שהם שונים מה XSI. הווסת של ה XSI נותן 3.4 באר בלחיצה והחליל יושב יפה על הסעפת יניקה של ה GTI6. 2 - לא כלולה פה צנרת נירוסטה 2.5", רק זויות - מן הסתם צריך צנרת, אם רוצים לבנות צנרת מלאה. 3 - אפשר להשתמש ב אטם סעפת יניקה רגיל של GTI6. 4 - צנרת רדיאטור חימום דור ראשון + פלאנג' מים + פקק אטימה - דרושים על מנת שסעפת הפליטה לא תיגע בצנרת המקורית של ה XSI. אפשר לקמבן משהו אבל אני לא ידוע בתור אדם שאוהב קומבינות. 5 - ממיר קטליטי - כי מנסים להתחשב גם בסביבה. תמונות נוספות ותיאור של בעיות צפויות בקרוב.
-
שיפור מנוע - Volvo 850 T5 - תוצאות !
fizban פרסם הודעה בנושא של daido1 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמובן, מכיון שאתה לא גודש בכלל (ולכן לא צורך יותר דלק מהרגיל) אם אתה לא עם מצערת פתוחה עד הסוף (או כמעט עד הסוף). תתחדש על השיפור! -
מגדיל מעט את העומס על השטנגות וההילוכים קשים יותר.
