Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. איזה גודל הטורבו הזה? הוא נראה פיצפון. יש לך מנוע בנפח 3 ליטר, לא?
  2. זבל סיני. אולי רק הוולטמטר שלהם שווה משהו. השאלה למה אתה צריך את השעונים.
  3. שלילי. אלומת האור של תקן ארופאי עולה כלפי מעלה בצד ימין לעומת אלומה בתקן אמריקאי שהיא ישרה לחלוטין. תקן אמריקאי: תקן ארופאי:
  4. אם הייתי צריך את זה דחוף אז כן, הייתי משלם 100 דולר ל UPS. אם החבר'ה דורשים 40% משלוח אוירי, ותוך שעה +- לא הייתי מוצא משהו אחר ביותר זול בהנחה שאני יודע שאני רוצה את המוצר הנ"ל אז הייתי משלם 40%. הזמן שלי יקר לי בדיוק כמו הכסף שלי. אם יש מוצר בחנות ליד הבית שלי שעולה 100 ש"ח ואני יודע שיש אותו בתל אביב ב 70 ש"ח. הייתי קונה ב 100 ש"ח וחוסך זמן, דלק, חיפוש חנייה ושאר טרדות.
  5. באמת כל הכבוד!
  6. הדולר נמוך היום...
  7. אפשר לקנות בובה מתנפחת.
  8. כל הזמן הזה שהתעסקת בלנסות למצוא משהו יותר זול שווה ערך לעלות המשלוח. זמן = כסף.
  9. לדעתי השעון הבא יתאים לך, של אוטומטר - http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2926&sid=14 אני לא יודע מי היבואן של אוטומור בארץ.
  10. לדור אין רגשות למכוניות. תתחדש, אגב.
  11. כל ההשוואות שאתה רוצה - http://www.netcar.co.il
  12. אורן צודק. ובנוסף, האיטנרקולר צריך לקרר גם את האויר וזרימה חלקה מדי של האויר בתוכו תוריד מיעילות הקירור. לכן,ככל שהאינטרקולר מקרר טוב יותר, נפילת הלחץ תהיה גדולה יותר. מן הסתם, אינטרקולר שמתוכנן טוב, נפילת הלחץ שלו כפונקציה של יעילות הקירור תהיה קטנה יותר. לכל דבר בחיים יש יתרונות וחסרונות. לגביי ה wastegate - זה לא שהוא יודע בכמה סל"ד אתה. הוא נפתח לפי וואקום/גדישה שהוא מרגיש. תפקידו לשמור על הלחץ שנקבע על ידי היצרן/משפר. ללא השסתום, הרכב היה יכול להגיע ללחץ גבוה מאוד ולהרוס את המנוע. הו עושה את זה על ידי כך שהשסתום נפתח ומאפשר לגזי הפליטה לעקוף את הטורבו.
  13. זה לא אמור לתת לך כ"ס מעבר למקסימום. זה כן יכול לעזור לך לקבל את הגדישה המקסימלית שקבעת בקונטרולר בצורה יותר יעילה (הוויסטגייט לא נפתח תוך כדי בניית הלחץ).
  14. אני הבנתי שאתה צריך להחליף לטורבו יותר גדול.
  15. צודק, טופ גיק, גם מתואר שם אלגוריתם שמפעיל את המתזים על פי duty cycle של המזרקים והפרשי הטמפרטורה החיצונית לעומת טמפרטורת האינטרקולר.
  16. ע נשמע כאילו לקחת את זה ממדור פירסומי. שוק של 450 מכוניות זה המון. GTI6 יש אולי 10 והמחירון שלהם לא גבוה. למיאטה יש מן קסם כזה, כנראה. אולי הייתי משלם מעל המחירון לידני, אבל בטח שלא הייתי מזדרז לקנות רכב ב 30 מעל למחירון (לא משנה איזה).
  17. אישית, לא הייתי משלם שקל מעל המחירון למיאטה אוטומטית. כן הייתי משלם מעל למחירון על ידנית. בהנחה שאני יכול לאמת שהרכב אכן במצב טוב ושמור.
  18. חברה איכותית = greddy, defi, autometer.
  19. זה סביר לשעון בוסט.
  20. ה A/F לא נותן אפילו רבע ממה שה EGT נותן, אלא אם זה wideband ואז הוא עולה כמו EGT ואפילו יותר. מקווה שהזמנת מחברה איכותית.
  21. ה Greddy profec B לא מושפע מתנאי מזג אויר, מנסיונך?
  22. כן. יהיה איזון ואחידות בין היציאות מתא שריפה.
×
×
  • תוכן חדש...