Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. קודם כל, תעיף את השעון של לחץ הדלק מתא המנוע ושים אחד שיהיה בתא הנהג. מס' המנוע לא רשום ברשיון?
  2. הממיר הקטליטי נרכש באיביי. של חברת Magna Flow.
  3. כשעוברים לקוטר ג'נט גדול יותר, מורידים חתך צמיג ואז הגלגל נשאר בערך באותו הקוטר (אבל תמיד יש זיופים). בדוק את הלינק הבא
  4. תלוי ברכב, אבל לא נראה לי שהשינוי כזה מהותי. מה שכן, הספידומטר שלך יזייף (המהירות שלך תהיה קצת יותר ממה שהספידו' יראה) כי הגדלת את קוטר הגלגלים. בנוסף, הרכב יאיץ קצת פחות טוב ותהיה לו מהירות סופית קצת יותר גבוהה. כמו כן, זה לא שרשור לפורום שיפורים.
  5. תוספת קטנה: מכיון שעדיין אפשר לחוות רסוננס ורעשים קצת מתכתיים בסל"ד גבוה, ניתן לקנות דוד אמצעי של Vibrant, קוטר 4" וכניסה ויציאה של 2.5". למצוא מקום טוב להרכיב אותו: לחתוך את הצנרת במקומות המתאימים (לקחת תמיד מידות קצת יותר גדולות של הדוד כדי לא להתקע עם פערים בצנרת המקורית): הנה דוגמא לפני ההרכבה: לפני ריתוך ארגון: אחרי: משקפיים אופנתיות: לסיום: הרכב יהיה שקט יותר, ברמה שאפשר לנסוע באיזורים בנויים בלי להפריע לשכנים, ללא הגבלות זרימה וללא רסוננס בתא הנוסעים בעת סגירת מצערת. ותודה לירון התותח.
  6. בקיצור, כמו תמיד, יש סיפורים לכאן או לכאן צריך ללכת על מי ששמו מפורסם לטובה.
  7. באמח אחלה שיטה לשמירה על אמינות המנוע בגדישה...
  8. אני מבוטח דרך סוכן ביטוח כבר 3 שנים. הוא מתקשר להודיע לי כשהפוליסה עומדת להגמר והמחירים שלו הוגנים לדעתי. הייתי מבוטח בביטוח ישיר עם הרכב הקודם וכשגנבו לי אותו, הביטוח לא עשה לי שום בעיות ונתן רכב חליפי ואת הכסף תוך חודש. עברתי לסוכן ביטוח כי ביטוח ישיר רצו קודנית וכאלו ולא רציתי להתקין דברים כאלו (זה הרי לא עזר עם הרכב הקודם וגנבו אותו תוך 5 דקות).
  9. איזה שיפור זה נותן, שכתבת את זה בפורום שיפורים?
  10. מה זה "להעלות"? לאחר או לקדם?
  11. אם כבר, בלחץ יותר גבוה התוכנה אמורה לאחר את ההצתה (בגדישה).
  12. יותר כוח = יותר צריכת דלק יותר גדישה על טורבו קטן = יותר חום ובלאי.
  13. שלי עלה 800 אחרי הנחה, silver 72. לפני שנתיים.
  14. אני מציע שקודם כל תחליפי את הגיר, בולמים וקפיצים, ג'אנטים 15 על 7 וצמיגים טובים. אחרי זה תתחילי לחשוב על טורבו. טווין טורבו פשוט לא יתאים למנוע הזה. 1600 לא יצליח להוציא מספיק גזי פליטה כל מנת לסובב את הטורבינות למהירות הדרושה (אלא אם תשימי טורבינות ממש קטנות). אגב, טורבו מעביר אותך מהתחום האפור של השיפורים לתחום האדום (כלומר, זה לא חוקי). זה גם שיקול שצריך לקחת. אגב 2, ראיתי שרשור שלך על רכב שלך שעבר תאונה. אם מדובר על הרכב הנ"ל, אני מקווה שאין לו פגיעת שילדה כי אחרת אין שום טעם להשקיע ברכב כזה, אם הוא רכב ליום יום.
  15. עשה חיפוש על פילטר פתוח. הנושא נטחן, עוכל וחורבן מזמן.
  16. אני מהמר על אייבורי
  17. ה B6 יתאימו לקפיצים המקוריים שלך שכנראה שאין בכלל צורך להחליפם. אין צורך להנמיך את הרכב אם אתה מתקין את ה B6 ובוודאי שזה לא חובה להנמיך את הרכב. ARB אחורי יתן לך תחת יותר שמח. מה העובי של ה ARB שלך עכשיו ומה העובי ששקלת להרכיב? האם יש לך צמיגים ספורטיבים מאיכות טובה? ב 4-5K אפשר לקנות צמיגים טובים ואת ה B6 של בילשטיין + עבודה, לדעתי.
  18. אמצעי = דוד משתיק (בעיקר להפחתת רסוננס בתא הנוסעים). הראשון (הכי קרוב לסעפת) זה הממיר.
  19. צ'יפ מעשיר את התערובת, ואם הוא לא עושה את זה בצורה יעילה (כלומר להעשיר מתי שבאמת צריך) אז פליטת המזהמים תהיה גדולה יותר.
  20. גם אני נוסע לעבודה דרכו, לכן אני לא מבין מה בדיוק קרה שם (כלומר מאיזו יציאה הנהג הפוגע יצא)
  21. כל הכבוד ללנצ'יה שהוציאה אתכם בחיים מהעסק. מזל שלא נסעת יותר מהר בכביש הזה, שמזמין נהיגה במהירות. החלמה מהירה! איך הנהג הטמבל הזה הצליח לנסוע נגד כיוון התנועה בכביש חדש ויחסית די ברור, אפילו שהיה שיכור? לא יאמן וממחיש כמה צריך להזהר בכביש מנבלות כאלו.
  22. יש גם עניין של ערכים ועקרונות, לא רק כסף. אז לא הפקירו פצועים וחטופים בידי האויב. אחרי מה שקורה עם גלעד שליט, למה שאדם בר דעת ישקול להתגייס בכלל?
  23. הנה אתר בשבילך מתאימים לצינורות בקוטר 1.5" ומעלה.
  24. אם אתה הופך את הרכב למפלצת תשומת לב, תשאר חוקי כמה שאפשר. שוטרים נמשכים לרכבים כאלו כמו זבובים לחרא. מנוע של GTI6 אכן יתן לרכב את מה שהוא הכי צריך - כוח. הבעיה היא כמובן להשיג מנוע כזה.
  25. חפש של greddy או defi או autometer
×
×
  • תוכן חדש...