Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. עמית צודק. אם זה קורה. אני מוכן לקנות עכשיו 20 מכוניות ישנות. לאחר מכן אני אמסור אותם לגריטה, אקבל הטבת מס, ארכוש מכוניות חדשות ומייד אמכור אותן לכל המרבה במחיר.
  2. ופעם הבאה כבדו את הרכב שלכם שעשה 400K ואל תלכו למוסך ב 2 שקל - כי ככה זה נשמע לי.
  3. בשביל פרוייקט כזה אתה צריך להחליף מזרקים או להעלות לחץ דלק בצורה משמעותית. במצב של גדישה אתה צריך לאחר הצתה. כל הדברים האלו דורשים מחשב ניהול (אם אתה רוצה לעשות את זה בצורה אמינה) - וזה לבד עולה 5K לפחות, כולל כיוונים.
  4. הבלמים האחוריים לא כל כך משנים, האמת. הם אפקטיבים בחצי השניה הראשונה שאתה בולם, לפני שכל המשקל עובר קדימה. תמיד רצוי לשפר בלמים, אבל אם הברירה היא להתקין בלמים קדמיים עם 6 בוכנות ולהשאר עם תופים מאחור או להתקין בלמים קדמיים עם 4 בוכנות ודיסק מאחור, הייתי הולך על האופציה הראשונה.
  5. אין ממש עקרון, הכל עניין של האינטרקולר בגודל הכי קטן שעדיין יקרר, עדיין לא אגרום לאיבודי לחץ ועדיין יאפשר ללחץ הגדישה להבנות כמה שיותר מהר. נהג רגוע, הנתונים שנתנו פה הם ככל אצבע. יש מאמר כמעט שלם בנושא קריאת מפות גדישה וחישובי זרימה על מנת לבחור את הטורבו הכי המתאים. בנוגע לסיאט שבבעלותך, יצרני הרכב נוהגים להוסיף טורבו קטן יחסית, כדי שאנשים יתלהבו מהכניסה המהירה של הטורבו בסל"ד נמוך וגם כי בד"כ רוב האנשים לא נמצאים קבוע בצד השני של סקלת הסל"ד.
  6. של איזו חברה האינטרקולר? יש לך את נתוני הזרימה שלו?
  7. האנטירולים זהים. אחוריים 24ממ, קדמיים 21ממ (אם אני זוכר נכון לגבי הקדמיים). לירן צודק לגבי כל מה שאמר. אוסיף רק שב GTI6 משאבת הבלם המרכזית גדולה יותר.
  8. יוגב, איזה דגם הג'נטים?
  9. אני רוצה להוסיף שלאחר B8 ואייבך + הקשחת כל הפרונט עם חלקי גרופ N, היתה לי בעיה של חוסר איזון ותת היגוי מעצבן. המחיר של מוטות הפיתול ל 306 של גרופ N היה מטורף בזמנו. לכן החלפתי לאנטי רול אחורי 28ממ (שגם לא היה כל כך זול) השיפור היה מיידי ומהנה. אתה עוזב גז, התחת יוצא, אתה בולם - התחת יוצא כמו כן, היגויי היתר נשלט בקלות על ידי הדוושות ולפעמים גם היגוי נגדי זריז אך החלטי. בקיצור, אם אתה יכול להשיג אנטי רול אחורי 24 ממ או יותר. זה יהיה כיף.
  10. אולי התחושה משתפרת, אבל לא האחיזה. מה שמשפיע על האחיזה הוא כמה רחב הצמיג + הג'נט. לפותח השרשור, אם אתה יכול לאשר 15, אז זה עדיף כי אפשר למצוא ג'נטים 15 ברוחב 7.
  11. אתה לא צריך מידה גדולה יותר של ג'נט ולא נעליים. אתה צריך ג'נט ברוחב הכי גדול שיש, בקוטר 14. אם אתה יכול לאשר 15, כמו שאמרו מעלי. לך על ג'נט 15 בקוטר 6.5" או 7". מה שמשפיע על האחיזה זה כמה גומי יש על האספלט. ג'נט רחב יותר בקוטר קטן עדיף לך, מבחינת אחיזה ותאוצה. ג'נט 16 על הרכב הזה מיותר לחלוטין. מי שהמליץ פה על ג'נט 16 או 17, כדאי שיקרא שוב מאמרים של מוטי בנושא האחיזה. וכמו שסכנה ביולוגית אמר, בדוק שהבולמים שלך בסדר לפני שאתה רץ לקנות ג'נטים ו/או צמיגים.
  12. אתה יכול להזמין מאיביי ב 100-120 דולר ממיר של magnaflow. אתה צריך 2.25" קוטר צנרת. שלי עבר טסט ללא בעיות.
  13. זה בסדר להחליף את האחורי.חבל לגעת באמצעי, לדעתי, מנסיון אישי.
  14. מישהו ממכם פעם הביט לתוך דוד אמצעי, שאתם כל כך בטוחים שהוא יוריד את הלחץ החוזר או יוסיף ביצועים?
  15. 50 דולר זה המחיר הסטנדרתי לנורות הללו. פלוס מינוס. אבל טוב לדעת שיש עוד חנות שמוכרת את הנורות של פיליפס.
  16. למה להעיף את הממיר הקטליטי ואת הדוד האמצעי, הסבר בבקשה.
  17. בעקרון, במערכת הזרקה, העשרה קטנה של דלק בסרק תייצב את סל"ד המנוע בסרק לאחר הרכבת קאמשפטים חמים יותר (כמובן תלוי עד כמה חמים). אולי אפשר לעשות את זה גם בקרבורטורים, אבל אני לא ממש יודע איך.
  18. דוד אמצעי הוא בד"כ פתוח במקור, הורדתו לא תוסיף לך כמעט כלום חוץ מיותר רעש ורסוננס בתא הנוסעים.
  19. השרדות החלשים? לטווח הארוך זה פוגע רק בהם כי גם החזקים מקמבנים בדיוק בגלל אותה גישה של "אני אעשה לאחרים מה שעשו לי". אם לאדם אין ערכים בסיסיים וכבוד לזולת, אם אדם מנצל אנשים אחרים בעת צרה לתועלת אישית, האם הוא באמת ראוי להקרא אדם? מה מבדיל אותו מחיה בטבע? כולי תקווה שאתה אינך נוהג כך, במיוחד לאחר הגילוי הנאות שלך.
  20. ממש לא. חצם בזמנו נתנו לי מחיר של 150 לג'אנט. (צביעה וניקוי).
  21. מה זה ליטוש אם לא ניקוי חול? מה זה ציפוי אם לא צביעה? חצם עשו עבודה טובה ממה שראיתי, והם גם נותנים מחירים הוגנים.
  22. להוסיף טורבו זה יקר. זה לא יכנס לתקציב שלך כרגע.
  23. מצערות של היבוסאה 45 ממ, עם מזרקים, עם חיישן מצב מצערת. מתאים למנועי 2 ליטר בתור קיט מצערות. מחיר - 1800 ש"ח תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: שיפט לייט דיגיטלי עם מד סל"ד של אוטו מטר, ניתן לכוון בדיוק באיזה סל"ד השיפט לייט ידלק. כמו כן ניתן לקבוע שהנורות יהבהבו או ידלקו בצבע מסויים לפני העברה כדי שאפשר יהיה להתכונן. אפשר לקבוע איזה צבע בכלל רוצים שהשיפט לייט יהיה. חדש. לא הותקן מעולם. השיפט לייט הוא בצורת שעון של 52 ממ'. הדגם נקרא Digital Pro Shift System. הוא Level 2. http://www.autometer.com/dpss/index.html מחיר - 800 ש"ח אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: כל המוצרים חדשים ולא נעשה בהם שימוש מעולם אלא אם רשמתי אחרת בתיאור המוצר. כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  24. מה זה? תגיד לי שאתה מתלוצץ.
×
×
  • תוכן חדש...