-
הודעות
4,910 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fizban
-
ABS ידוע כמגדיל את מרחק הבלימה (כמו שיוני אמר למעלה). כל יתרונו שהוא מאפשר לנהג להתחמק ממכשול. השאלה היא האם הנהג ינסה לסובב את ההגה ולהתחמק מהמכשול או לא. לפעמים עדיף חריקת בלמים מאשר ABS.
-
יש סיבה למה לא שמים קסנון כאור גבוה (אלא אם זה H4 בי קסנון). זה לא שאמריקה נתגלתה פה. אני מציין את העובדות היבשות.
-
זה כבר משהו אחר. האם הם היו אשמים או היא? למה שיאבדו את עבודתם אם זה היה בתום לב. המדינה משלמת על זה, לא הם, אחרת כלל אין תמריץ להיות בתפקיד שיכול להיות די תובעני.
-
ואם הוא ירה במישהו בטעות, אי אפשר לתבוע פיצויים מהמדינה? נגרם לבנאדם נזק כספי ועוגמת נפש, זה אומר שהוא צריך לאכול את החרא ולהגיד תודה? זה נשמע לי מוזר.
-
ובנוסף, אורות גבוהים מסנוורים מטבעם כי הם מכוונים למעלה. על אחת כמה וכמה קסנון כאור גבוה.
-
קח בחשבון שלקסנון לוקח בין 10 ל 30 שניות להגיע לעוצמה מלאה. כמו כן, הדלקה וכיבוי תכופים של קסנון מקצרות את אורך חיי הנורות.
-
*חלונות כהים לצד הנהג והנוסע, והשמשה האחורית - אין מה לעשות, אתה חייב להעיף את זה. *קסנון לא מקורי (למרות שהוא כן, מהיצרן- לא עזר לו) - יש קסנון מקורי לפולו שלך? זה מוזר לי *רעש לא סביר מהאגזוז - היה לו מכשיר מדידה לקבוע את זה? עד כאן נגיד שבסדר.. ואז מתחילים לחפש: *לוחית זיהוי קדמית קטנה. - אמריקאית כזו? *פנס ערפל שמאל שבור (הוא עובד פיקס, רק החיפוי שבור) - זה מה שהוא בדק? אני פשוט לא מאמין איזה טמבל *פילטר אוויר פתוח - עוד קשקוש, מה אכפת לו בכלל איזה פילטר יש לך ברכב? *איתות בצד הרכב בצבע אדום - זה לא חוקי, חייב להיות כתום *נורית ABS דולקת - למה קנית רכב עם בעיה ב ABS? *מגב אחורי בלוי, ואין מים. - ממש טמטום. הוא ביקש ממך להשפריץ מים? *לדים בלוחית זיהוי אחורית - כאלו שמכוונים אחורה או פשוט לתאורת הלוחית? בקיצור, הוא ירד עליך חזק, כנראה בגלל שאתה מושך תשומת לב על הכביש. haimy - ההצטדקות שלך גורמת לי לבחילה. אותו בוחן היה מוריד גם את הרכב שלך מהכביש, אם היה רוצה. אני רואה כל כך הרבה נהגים נוסעים עם נורות שרופות, רכבים מזהמים בטירוף, שלא לדבר על צמיגים ולחץ אויר בצמיגים ומה שמפריע לך זה פילטר אויר פתוח ולדים? ולפותח השרשור - לדעתי, שלם את הקנס, וסדר את הדברים האקוטים (כמו החלונות והאיתות) על מנת לעבור טסט.
-
חפש את אסף שמיר פה בפורום. בטח יש טלפון שלו. דבר איתו לגבי שכר עו"ד
-
יש מחוזק - שזה קלאץ' שאינו קראמי אבל בנוי ליותר כוח. הוא הכי נוח לכביש. יש קראמי עם קפיצים - קלאץ' קראמי שבנוי להרבה יותר כוח, אבל הוא לא נוח בכביש ונסיעה מרובה בפקקים מקצרת את חייו (זה מה שמותקן אצלי) יש קארמי ללא קפיצים - כמו הקודם אבל ממש למירוצים, אין משחק בדוושת הקלאץ' כי הוא בנוי ממש למסלול. לא מומלץ בכלל להתקין דבר כזה ברכב שהוא לא למירוצים כי בלתי אפשר לנהוג ביומיום עם קלאץ' כזה.
-
יפה מאוד!
-
עקבמעבר דירה והחלטתי לחסל את כל מלאי החלקים שיש לי בבית, אני מציע את הדברים הבאים למכירה במחירים טובים מאוד. החלקים הם חדשים אלא אם כתבתי אחרת. מכיון שיש כל כך הרבה, אני נותן פה רשימה של כולם לפי מחיר עולה ולאחר מכן תמונות של כל חלק + הסברים אם צריך. 12 נורות לד - כל נורה 5 ש"ח, כולן ב 50 ש"ח 8 מתגים שחורים עם לדים - 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) נורות 5 וואט כחולות לבנות - 15 ש"ח שקית נורות מסוגים שונים - 20 ש"ח זוג נורות לד כתומות - 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) זוג פנסי איתות צדדיים סיויק מקוריים משומשים - 30 ש"ח מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון - 50 ש"ח חיישן לחץ שמן 306 - 50 ש"ח פנסי איתות חזית הונדה סיויק 92-95 4 דלתות בלבד משומשים - 60 ש"ח מד לחץ אויר דיגיטלי משומש - 60 ש"ח 5 סמלי הונדה - 75 ש"ח לכולם או פירוט בתמונות למטה נורות + 50% פיליפס H7 - זוג - 80 ש"ח מגביל לטורבו 1 ממ - 100 ש"ח פנל 3 שעונים במקום הרדיו - 100 ש"ח אטמים לסעפת יניקה 306 XSI - 100 ש"ח מתאם T לחיבורי שעון לחץ שמן - 120 ש"ח קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' - 150 ש"ח טרמוסטט 185F למאוורים (קיט כולל חיוט) - 150 ש"ח V band לאגזוז - 150 ש"ח הגה 306 משומש - 150 ש"ח נורות אורסם - H1 תשעים אחוז יותר אור - 150 ש"ח לזוג פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים - 200 ש"ח אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו - 200 ש"ח שעון לחץ שמן של 3A RACING מואר בכחול - 200 ש"ח AEM AIR BYPASS - 2.5 אינץ' - 200 ש"ח נאונים כחולים פנימיים 200 ש"ח לאחד פיליפס H1 - דיאמונד ויז'ן - 200 ש"ח לזוג ברגי ARP לטלטלים 306 או 205 פיז'ו - 500 ש"ח פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים - 500 ש"ח זוג מאווררי ספאל מחוזקים 12 אינץ' דוחפים - 600 ש"ח לאחד דוד אחורי סופר ספרינט משומש - 700 ש"ח קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר - 800 ש"ח שעון טמפ מים או שמן גריידי שחור - 900 ש"ח קולר שמן מוקל 16 שורות - 1000 ש"ח באקט שחור משומש (בקושי, לא הותקן מעולם) - 1000 ש"ח אינטקולר עבה 3.5 אינץ' - 1000 ש"ח אינטרקולר שחור של בל אינטרקולרס - 2000 ש"ח ------------------------------------------------------ 12 נורות לד. 4 כחולות, 8 לבנות מחיר: 5 ש"ח לאחת או 50 לכולן. תמונה: 8 מתגים שחורים עם לדים 3 כחולים, 2 אדומים, 3 ירוקים מחיר: 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) תמונות: נורות 5W צבועות בכחול ומאירות בלבן צהבהב. מחיר: 15 ש"ח תמונה: שקית נורות מסוגים שונים, יש שם לדים סגולים לאורות חניה, נורות כתומות כסופות ועוד. רובן חדשות לגמרי. מחיר: 20 ש"ח תמונה: זוג נורות לד כתומות מחיר: 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) תמונה: זוג פנסי איתות צדדיים סיויק 92-95 מקוריים משומשים מחיר: 30 ש"ח תמונה: מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון מחיר: 50 ש"ח לינק למוצר - http://www.plasmaglow.com/catalog/product_info.php?products_id=98 תמונה: מתאם T חדש לשעון לחץ שמן, נקנה מטכנוצינור. כולל יוניט לחץ שמן של 306 חדשה מחיר: 120 ש"ח למתאם. 50 ש"ח ליוניט תמונה: פנסי איתות חזית הונדה סיויק 92-95 4 דלתות בלבד משומשים מחיר: 60 ש"ח תמונה: מד לחץ אויר דיגיטלי משומש מחיר: 60 ש"ח תמונה: 5 סמלי הונדה: כחול חדש - 40 ש"ח 2 כסופים משומשים - 20 ש"ח לאחד 2 מדבקות שחורות - 5 ש"ח לאחד מחיר לכולם: 75 ש"ח תמונה: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Diamond Vision (אפקט קסנון) - 200 ש"ח (H1) Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. הדיאמונד ויז'ן נותן ממש אפקט קסנון. תמונה: מגביל יציאת שמן לטורבו 1 ממ מחיר: 100 ש"ח תמונות: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר: 100 ש"ח. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' מחיר: 150 ש"ח תמונה: קיט טרמוסטט של פרמה קול 185F למאווררים (קיט כולל חיוט). טוב למי שבונה מכונית או פרוייקט מחיר: 150 ש"ח תמונה: V band לאגזוז - 2.5 אינץ' מחיר: 150 ש"ח תמונה: הגה של 306 XSI דור שני משומש מחיר: 150 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים מחיר: 200 ש"ח תמונה: אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו מחיר: 200 ש"ח תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 200 ש"ח. תמונה: של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: ברגי ARP לטלטלים של 306 או 205 - מנועי XU. מחיר: 500 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים מחיר: 500 ש"ח תמונה: זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ (12 אינץ'), דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/1504-1505.pdf מחיר: 600 ש"ח לאחד תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר . מתאים גם בתור קולר למים בצ'ארג' קולר. מחיר: 800 ש"ח תמונה: שעון טמפרטורת שמן או מים של גריידי, 52ממ מחיר - 900 ש"ח תמונה: תמונות של השעונים: קולר שמן של MOCAL. מכיל 16 שורות. 235ממ דגם: OC5163-10 מחיר: 1000 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור. מחיר: 2000 ש"ח תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
-
פשוט הזדעזתי מתת רמת השוטרים בכתבה, במיוחד מההוא שלא היה לוחם. לדעתי הכתבה נערכה בצורה של הרצת צחוקים על המשטרה. גם הרעיון החולני של לנצל רוכבים שעוצרים על מנת להגיש עזרה כדי לתת להם דו"ח זעזע אותי. אם הייתי מפקד משטרת התנועה, הייתי מפטר את הכוכב הראשי. השאלה רק את מי הייתי מגייס במקום.
-
[מכירה] - המון חלקים לפיז'ו, הונדות וכלליים. המון!
fizban פרסם הודעה בנושא של fizban בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
מאווררי ספאל 12 אינץ' - high performance מושכים חזקים מאוד 1360 CFM! מחיר: 900 ש"ח לאחד, כולל קיט התאמה לכל מאוורר (בתמונות) לינק למפרט הטכני - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/2029-2030.pdf תמונות: שעון בוסט של גריידי, 52ממ. מחיר - 900 ש"ח תמונה: שעון טמפרטורת שמן או מים של גריידי, 52ממ מחיר - 900 ש"ח תמונה: תמונות של השעונים: קולר שמן של MOCAL. מכיל 16 שורות. 235ממ דגם: OC5163-10 מחיר: 1000 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור. מחיר: 2000 ש"ח תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: ואחרון: קיט טורבו ל 306 XSI דור שני או GTI6 מבית DP-Engineering תמונה של כל חלקי הקיט: פירוט: סעפת Welder's nightmare לטורבו בעלת אורכים זהים לכל היציאות מנירוסטה (stainless steel), סעפת באיכות מעולה שמיוצרת באופן קבוע בהולנד (dp engineering). דאון פייפ 3 אינץ' + מתאם גמיש (בגלל התרחבות המתכת בחום ותנודות): קיט מתאמים וצינורות לכניסת ויציאה שמן לטורבו, כולל מגביל לחץ מובנה במתאם. מתאמי בנג'ו ליציאה וכניסת נוזל קירור לטורבו. מתאם לוויסטגייט פנימי בטורבו של גארט (T25, T28, GT28,GT25) שמאפשר למקם את הווייסטגייט בצורה נוחה יותר ב-306. כמו כן, רגלית ליצוב הטורבו (שלא יכביד על הסעפת) מעל לגיר. כמו כן, מתאם ליציאת שמן מהטורבו עצמו (עושה את הרכבת צינורות יציאת השמן מהטורבו הרבה יותר פשוטה ונוחה). סט אטמי ראש מנוע של GTI6 + אטם עבה לקומפרסיה של 8.7:1. כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected] -
עקב מעבר דירה והחלטתי לחסל את כל מלאי החלקים שיש לי בבית, אני מציע את הדברים הבאים למכירה במחירים טובים מאוד. החלקים הם חדשים אלא אם כתבתי אחרת. מכיון שיש כל כך הרבה, אני נותן פה רשימה של כולם לפי מחיר עולה ולאחר מכן תמונות של כל חלק + הסברים אם צריך. 12 נורות לד - כל נורה 5 ש"ח, כולן ב 50 ש"ח 8 מתגים שחורים עם לדים - 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) נורות 5 וואט כחולות לבנות - 15 ש"ח שקית נורות מסוגים שונים - 20 ש"ח זוג נורות לד כתומות - 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) זוג פנסי איתות צדדיים סיויק מקוריים משומשים - 30 ש"ח מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון - 50 ש"ח חיישן לחץ שמן 306 - 50 ש"ח פנסי איתות חזית הונדה סיויק 92-95 4 דלתות בלבד משומשים - 60 ש"ח מד לחץ אויר דיגיטלי משומש - 60 ש"ח 5 סמלי הונדה - 75 ש"ח לכולם או פירוט בתמונות למטה נורות + 50% פיליפס H7 - זוג - 80 ש"ח מגביל לטורבו 1 ממ - 100 ש"ח פנל 3 שעונים במקום הרדיו - 100 ש"ח אטמים לסעפת יניקה 306 XSI - 100 ש"ח נורות PIAA 8000K H1 (פנסי ערפל, בקושי היו בשימוש, תמונת למטה) - 120 ש"ח מתאם T לחיבורי שעון לחץ שמן - 120 ש"ח קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' - 150 ש"ח טרמוסטט 185F למאוורים (קיט כולל חיוט) - 150 ש"ח V band לאגזוז - 150 ש"ח הגה 306 משומש - 150 ש"ח נורות אורסם - H1 תשעים אחוז יותר אור - 150 ש"ח לזוג פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים - 200 ש"ח אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו - 200 ש"ח שעון לחץ שמן של 3A RACING מואר בכחול - 200 ש"ח AEM AIR BYPASS - 2.5 אינץ' - 200 ש"ח נאונים כחולים פנימיים 200 ש"ח לאחד פיליפס H1 - דיאמונד ויז'ן - 200 ש"ח לזוג ברגי ARP לטלטלים 306 או 205 פיז'ו - 500 ש"ח משאבת דלק בוש עד 350 כ"ס - 500 ש"ח מחשב GTI6 משומש לא פרוץ - 500 ש"ח פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים - 500 ש"ח זוג מאווררי ספאל מחוזקים 12 אינץ' דוחפים - 600 ש"ח לאחד דוד אחורי סופר ספרינט משומש - 700 ש"ח קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר - 800 ש"ח פורק לחץ טורבונטיקס רפטור חיצוני או פנימי - 900 ש"ח זוג מאווררי ספאל high performance 12 inch מושכים - 900 ש"ח לאחד שעון בוסט גריידי שחור - 900 ש"ח שעון טמפ מים או שמן גריידי שחור - 900 ש"ח קולר שמן מוקל 16 שורות - 1000 ש"ח באקט שחור משומש (בקושי, לא הותקן מעולם) - 1000 ש"ח אינטקולר עבה 3.5 אינץ' - 1000 ש"ח אינטרקולר שחור של בל אינטרקולרס - 2000 ש"ח קיט טורבו ל 306 XSI דור שני או GTI6 פיז'ו - 8000 ש"ח ------------------------------------------------------ 12 נורות לד. 4 כחולות, 8 לבנות מחיר: 5 ש"ח לאחת או 50 לכולן. תמונה: 8 מתגים שחורים עם לדים 2 כחולים, 3 אדומים, 3 ירוקים מחיר: 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) תמונות: נורות 5W צבועות בכחול ומאירות בלבן צהבהב. מחיר: 15 ש"ח תמונה: שקית נורות מסוגים שונים, יש שם לדים סגולים לאורות חניה, נורות כתומות כסופות ועוד. רובן חדשות לגמרי. מחיר: 20 ש"ח תמונה: זוג נורות לד כתומות מחיר: 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) תמונה: זוג פנסי איתות צדדיים סיויק 92-95 מקוריים משומשים מחיר: 30 ש"ח תמונה: מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון מחיר: 50 ש"ח לינק למוצר - http://www.plasmaglow.com/catalog/product_info.php?products_id=98 תמונה: מתאם T חדש לשעון לחץ שמן, נקנה מטכנוצינור. כולל יוניט לחץ שמן של 306 חדשה מחיר: 120 ש"ח למתאם. 50 ש"ח ליוניט תמונה: פנסי איתות חזית הונדה סיויק 92-95 4 דלתות בלבד משומשים מחיר: 60 ש"ח תמונה: מד לחץ אויר דיגיטלי משומש מחיר: 60 ש"ח תמונה: 5 סמלי הונדה: כחול חדש - 40 ש"ח 2 כסופים משומשים - 20 ש"ח לאחד 2 מדבקות שחורות - 5 ש"ח לאחד מחיר לכולם: 75 ש"ח תמונה: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Diamond Vision (אפקט קסנון) - 200 ש"ח (H1) Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. הדיאמונד ויז'ן נותן ממש אפקט קסנון. תמונה: מגביל יציאת שמן לטורבו 1 ממ מחיר: 100 ש"ח תמונות: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר: 100 ש"ח. תמונה: נורות PIAA 8000K H1 היו מורכבות על פנסי ערפל, בקושי היו בשימוש. נורות חדשות כאלו עולות 70 דולר לפני משלוח! מחיר: 120 ש"ח תמונות (מול פיליפס + 50% בצד אחד): אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' מחיר: 150 ש"ח תמונה: קיט טרמוסטט של פרמה קול 185F למאווררים (קיט כולל חיוט). טוב למי שבונה מכונית או פרוייקט מחיר: 150 ש"ח תמונה: V band לאגזוז - 2.5 אינץ' מחיר: 150 ש"ח תמונה: הגה של 306 XSI דור שני משומש מחיר: 150 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים מחיר: 200 ש"ח תמונה: אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו מחיר: 200 ש"ח תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 200 ש"ח. תמונה: של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: ברגי ARP לטלטלים של 306 או 205 - מנועי XU. מחיר: 500 ש"ח תמונה: משאבת דלק בוש עד 350 כ"ס מחיר: 500 ש"ח תמונות: מחשב GTI6 משומש לא פרוץ מחיר: 500 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים מחיר: 500 ש"ח תמונה: זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ (12 אינץ'), דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/1504-1505.pdf מחיר: 600 ש"ח לאחד תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר . מתאים גם בתור קולר למים בצ'ארג' קולר. מחיר: 800 ש"ח תמונה: פורק לחץ טורבונטיקס רפטור חיצוני או פנימי: מחיר: 900 ש"ח תמונות: המשך בהודעה מתחת כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
-
לא צריך את הכונסים המקוריים. מאווררים של ספאל עם מתאמים יתאימו. עשו את זה ב DP.
-
בעיקרון, העדיפות היא שהמאוורר יהיה אחרי הרדיאטור ולא מלפניו, כך יותר אויר מגיע לרדיאטור בנסיעה. המאוורר עצמו משמש מחסום בזמן שהוא לא עובד.
-
אפשר להחליף מאווררים ב 306 למושכים ואז להכניס יופי של אינטרקולר בלי לגעת בפגוש.
-
אנג'ל איס ANGEL EYES חוקי או לא
fizban פרסם הודעה בנושא של 2fast4u4ever599 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם לפנסים שהרכבת יש תקן אירופאי (ואז גם אין שינוי חשמל), זה חוקי. -
אולי תדבר עם אחיך הגדול שעובד 2 מטר משם.
-
מקבל את אז, אבל מה עם יש 80 ליטר של גז בפאזה נוזלית? האם הלחץ הוא אותו לחץ? כמו כן, אם אין פאזה נוזלית, הלחץ יורד, נכון?
-
RGX - 240cc - Bosch RFS - 265cc - Weber
-
זה יכול להיות מדיוק יחסית, אם הכנסת את משקל הרכב למשוואה + ביצעת כיול של המכשיר בהתאם למיקום שלו ברכב והחזקת אותו ללא תנועה בזמן בהבדיקה. אה, וגם לא פירפרת בדרך.
-
בדיוק וזה ההבדל. ולמי שעדיין לא הבין - קחו בלון גז בישול בנפח 80 ליטר. יכולים להיות שם 20 קילו גז ולאחר חודשיים נגיד נשאר 1 קילו גז. בשני המקרים הנפח ישאר 80 ליטר, הלחץ הוא זה שיפחת. הלחץ של הקומפרסור יכול להמדד ביציאה מהטורבו, לפני האינטרקולר (אם יש) או אחרי האינטרקולר, אבל מה שמשנה זה הלחץ בסעפת היניקה. כמו כן, אם הרכבת שעון ואקום ברכב אטמוספרי, היית יכול לראות שגם במצערת מלאה הלחץ בסעפת הוא לא 0 (כלומר לא 1 באר כמו שיש באטמוספירה) אלא טיפה פחות, בגלל כוח היניקה של המנוע. הנתון הזה, אגב, כלול בקובץ האקסל שהוספתי במאמר שלי.
-
אלון ויאשה (תודה על המחמאה, יאשה), שניכם קרובים אבל לא מדוייקים. אכן טורבו גדול יותר ב 1 באר יכניס יותר אויר מטורבו קטן יותר ב 1 באר. הבעיה היא כמה גזים המנוע צריך לפלוט על מנת לסובב טורבו גדול יותר שיגיע ל 1 באר לעומת טורבו קטן יותר וכמו כן, יעילות הטורבו על פי כמות האויר הנכנסת, המבוטאת על פי מפת הגדישה. צודק אלון באומרו שיש מגבלה של היניקה. למשל, מצערת קטנה יכולה להגביל בצורה משמעותית את כמות האוויר הנכנס לסעפת, בדיוק כמו back pressure באגזוז. קח למשל טורבו K03 לעומת T28. שים אותם ב 2 איביזות עם 1.8 ליטר וגדוש אותם ב 1.5 באר. בטורבו הקטן, תהיה כניסה מהירה של הטורבו אבל ככול שהסל"ד והגדישה יעלו, הטורבו יהיה פחות יעילה ויצור יותר חום מאשר כוח. בטורבו הגדול, הוא יכנס לאט יותר אבל בגבוהות הוא יתן מקסימום יעילות ומינימום חום. שניהם יגדשו 1.5 באר ותהיה אותה כמות אויר, אבל לא אותה מסה, בגלל החום שמגדיל את המרחק בין המולקולות. זה כמו רק למרחקים קצרים ורץ למרחקים ארוכים. הראשון מנופח, מגיב מהר אבל אחרי 400 מטר לא יכול להמשיך באותו קצב (כמו שטורבו קטן בעיקר יחמם את המערכות במאמץ). השני, מגיב לאט יותר אבל המאמץ שלו מתון יותר ויעיל יותר לטווח רחוק (טורבו גדול יגדוש יותר ויצור פחות חום בסל"ד גבוה יותר). מקווה שזה מבהיר דברים.
-
התכוונתי שהיא תעלים גם אותו, יחד איתנו...
