Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    אתה חמוד אתה. כבר חשבתי גם על זה. אם אתה מחליף או מוסיף טורבו וגודש מתחת ל 0.6, כנראה שאתה מנסה לרמות ולא תקבל אישור. במיוחד אם רואים ברכב בוסט קונטרול אלקטרוני או ברז גדישה. ירוני יהיה הבוחן, כך שאנשים לא יוכלו לרמות כל כך בקלות. בוא נגיד שרוב המשפרים יגיעו ל 200 עד 250 כ"ס. לשלם 2500 ש"ח ולהיות רגועים בלי בוחנים וביטוחים לא בתוקף על הראש נראה לי הגיוני לגמרי. שלא לדבר על טסטים מחדש והורדות. אלה שמנסים לחסוך בעלויות ולהגיע ל 300-400 כ"ס יחשבו פעמיים אם לעשות זאת כי הביטוח יותר יקר. אנשים שמגיעים לרמות כוח גבוה יהיו אנשים רציניים שיודעים שצריך להשקיע כסף בשיפורים ויפנו את המשאבים הכלכליים המתאימים לכך.
  2. תמיד לשירותך.
  3. - כשאתה מקבל הערות בהערכות העובדים על זה שאתה גולש ב CF. - כשמישהי יורדת לך בזמן שאתה בודק אם יש פרוייקט טורבו חדש בפורום שיפורים...
  4. לגבי ה AVG - נסה את מה שרשום במסגרת האדומה. זה עבד לי. לגבי ה incoming - הכנס לתקייה דרך command line והעבר את התוכן שלה לתקייה אחרת ותכנס מחדש ל incoming. כך תוכל לבדוק האם יש שם קובץ שמעצבן את האקספלורר שלך. אפשרות נוספת היא למחוק חלק מהקבצים האחרונים שהורדת, שאולי הם הבעייתיים.
  5. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    נסה ללחוץ על הגז בסיבוב ותבין למה הכח קשור לנהיגה. החוכמולוגים שנוסעים בנתיב השמאלי צריכים תאוריה מחדש וקנס, לא קורס שליטה ברכב.
  6. מה שאתה אומר, בעצם, זה שהערכה לא הכי מדוייקת והשוטרים לא רוצים לקחת אחריות. אז איך בדיוק אפשר להרשיע נהגים על פיה?
  7. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    תום, גם אתה אומר דברים נכונים ויש הרבה מכוניות שהבטיחות שלהן שווה לתחת (ראו את כל רכבי הליסינג בלי אביזרי הבטיחות וכו). טוב נו, גם 306 ו 106! אבל עכשיו בוא תיקח GT 99, את הדגם ללא כריות אויר וABS ותשפר אותה נגיד ל 300 כ"ס. בטיחותי? מחיר הביטוח יכול גם לרדת אם יש מערכות בקרה ושאר אביזרי בטיחות ברכב. לירן - בוא נגיד שבנאדם שמשפר את הרכב שלו ל 700 כ"ס יודע מה הוא עושה. הבנאדם שיקנה את הרכב ממנו, גם הוא יודע מה הוא עושה? או בוא נגיד שאדם ששיפר את הרכב שלו ל 700 כ"ס פשוט שילם לסדנה שתעשה זאת, גם הוא יודע מה הוא עושה? אני אגיד לך עוד משהו, מבחינתי, כל בנאדם שמשפר את הרכב שלו יותר מפי 2 מהספקו המקורי, יהיה חייב על פי חוק להכנס למסלול שהמדינה תבנה ולעבור קורס עצבני, אבל מסובסד, שיוכיח שהוא יודע לשלוט על הרכב, גם במצבי חירום, או יתן לו את הכלים לכך.
  8. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    להחזיק רכב עם 250 כ"ס זה עסק יקר. תשלום של 2500 ש"ח ביטוח חובה במקום 1600 היום זה לא כזה הבדל (חשוב רק על צריכת הדלק של הדבר הזה). ברור ש רכב עם 700 כ"ס דורש הרבה כסף לתחזוקה. בכל מקרה, מוטוריקה זה עסק יקר ואם היה אפשר לשלם יותר כסף על ביטוח חובה ולשים טורבו ברכב שלי בצורה חוקית, לא הייתי חושב פעמיים. ואין לי אבא עשיר.
  9. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    יאשה, בכנות - אם היית חברת ביטוח, על מה היית לוקח יותר כסף? קורולה 97 או פיאט טיפו עם 700 כ"ס, בלמי ברמבו עם 12 בוכנות ודיסקים 522 ממ? אפילו אם הנהג בפיאט נוהג כמוני (כלומר, כמו סבתא) - היית לוקח יותר כסף על הפיאט, פשוט כי הרכב מסוגל לעשות הרבה יותר וקל להתפתות. פשוט לוחצים על הגז והאוטו עף קדימה. לכן הסיכון גבוה יותר והמחיר בהתאם. מדובר פה על ביטוח של המדינה לנפגעים, לא ביטוח מקיף במקרה של נזק לרכוש.
  10. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    זובי בובי. רכב עם 700 כ"ס מה לעשות, פחות בטיחותי על הכביש. בנאדם ששיפר רכב עד לרמה של 700 כ"ס, שישלם. מכיר מס הכנסה? אמור ברוך הבא למס כ"ס. בקיצור - מסכס.
  11. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    זו לוגיסטיקה גדולה מדי. לדעתי רכב שעובר טסט מבחינת בלמים, צמיגים וכל שאר המערכות הבטיחותיות + זיהום אויר אמור להיות כשיר לתנועה. אולי אפשר להטיל אגרת ביטוח חובה לפי מספר הסוסים. שולחים את הרכב המשופר לבדיקת דיינו. יצא 60 כ"ס? שלם 600 ש"ח ביטוח חובה. יצא 700 כ"ס? שלם 7000 ש"ח. זה יעודד אנשים שגרים בתל אביב, למשל, לקנות מכוניות חסכוניות וזה יתן לכל בעל רכב משופר תוצאות מהימנות של מה הרכב מסוגל לעשות.
  12. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    אני לא חושב שבעקבות הספורט המוטורי המשטרה תפסיק להוריד רכבים מהכביש.
  13. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    לדעתי כמות התאונות שהיו מעורבים בה רכבים משופרים בטלה בשישים לעומת כמות התאונות שנובעות מתשתית / לחץ אויר נמוך וסתם טמטום. מוטי שריקי הוא יותר קורבן של תשתית לא ראויה מאשר הטמטום של חבר שלו. אני לא חושב שמסלול יפחית את תאונות הדרכים בצורה משמעותית ולו בגלל שרוב האנשים לא מתעניינים בזה.
  14. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    אם שעון בוסט הוא לא חוקי, אז גם דיבורית ו GPS שתקוע לאנשים באמצע החלון וכו'. הצחיק אותי "סיאט איביזה טורבו = רכב מהיר". כאילו לנסר אוטומטית לא יכולה להיות מהירה או להרוג אנשים.
  15. fizban

    מחתרת הרייסים-7 ימים

    +1 גרשון אמר דברים נכונים. במיוחד מה שבאדום. אני בטוח שאתם מאוד מקצועיים בלשפר מכוניות וברור לי שאתם משקיעים בזה הרבה, אבל בכל מה שקשור לעיתונות בישראל אתם לא מבינים דבר וחצי. העובדה המוצקה היא שלקחתם כתבת מ"ידיעות" ברצינות ועוד פימפמתם אותה בסיפורי לה לה לנד. אז נכון, יש בכתבה הרבה קשקושים טפשיים להחריד (פיאט איבו, 2 מיליון ש"ח, 2532 כ"ס), אבל במהות יש אמת. יש לך 700 כ"ס בטיפו, באמת כל הכבוד והערכה על ההשקעה, אבל למה לנסוע יותר מ 50 קמ"ש ביד אליהו (וברור לי שלא הגעתם ל 250 קמ"ש, כמו שהיא כתבה), ועוד עם כתבת מ"ידיעות"! רציתם להשוויץ? רציתם להתגאות במה שעשיתם? הצלחתם יפה יפה. אבל באיזה מחיר? ברור לי שעמוק בפנים זה הגיע מכוונה טובה, אבל אתם צריכים להבין שעם הכוח באה האחריות.
  16. http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm
  17. רכב זה הוצאה, לא משנה אם הוא ספורטיבי או לא. השקעה זה משהו שאתה מוציא עליו כסף על מנת שבעתיד יתן לך תזרים מזומנים חיובי או יהיה שווה יותר. רכב לא עונה על הגדרה זו. גם דירה, אגב, היא סוג של הוצאה, כי היא מניבה לך תזרים מזומנים שלילי (מיסים, משכנתא), אלא אם אתה משכיר אותה והיא מניבה תזרים מזומנים חיובי.
  18. אני מקפיץ את השרשור הזה מלפני 3 שנים , על מנת לא לפתוח שרשור חדש. מישהו יכול לענות על שאלת פותח השרשור (שהיא גם השאלה שלי, כמובן) תודה
  19. עדכון - הרגשות עדיין מעורבים. מצד אחד אני מרגיש תת היגוי חריף אם אני לוחץ יותר מדי על הגז בסיבובים הדוקים, אני לא יודע אם זה מצב הצמיגים שהתשתנה או שאולי בשילוב מוט מייצב עליון קידמי הרכב קשיח מדי מקדימה. מצד שני, בסיבובים מהירים הרכב דבוק לכביש בצורה מגניבה לחלוטין. יש סיבובים שאני מסוגל לקחת ב 20 קמ"ש יותר ואני לא צריך להרפות מגז. אני מרגיש גם דרך ההגה שהדיפרנציאל עובד כשהרכב במגבלות. פשוט להלל את ההגה הזה, כמה תחושות הוא מסוגל להעביר. מאוד רציתי לבדוק את הרכב בנחשונים כי כבר גמרתי שם זוג צמיגים לפני הרכבת הדפרנציאל אבל נותנים שם לשכור את המגרש כולו לחצי יום או יום שלם. אי אפשר לבוא ל 10 דקות, שזה בדיוק מה שאני צריך. ממש מעצבן שאין פה מסלול שאפשר לבדוק את ההשפעות, כי הרי על כביש ציבורי אני נזהר הרבה יותר. נראה מה יהיה ב MDC
  20. הופה, מישהו התחיל לתפוס תחת
  21. משולש הקסם (המשך למה שקונדסון אמר למעלה) שיפור גדול בכוח במחיר זול - החיסרון הוא אמינות ירודה. אמינות גבוהה ומחיר זול - החיסרון הוא שיפור קטן יחסית בכוח. שיפור גדול בכוח ואמינות גבוהה - החיסרון הוא מחיר יקר מאוד. בחר את המועדף עליך.
  22. יוסי, אתה טועה לדעתי. גלעד רלוונטי מכיון שזה עניין של עקרון. הממשלה צריכה לשלם את המחיר ולהחזיר את גלעד הביתה. במקום זה הממשלה יצאה ל"מלחמה" וכמעט 120 חיילים מתו כמעט לחינם. אם אתה שואל אותי, היה צריך מיד לצאת למשא ומתן להחזרת שליט ולא להיות שפוטים של האגו שלנו. לא היה צריך לשאת ולתת על גופות (כמו שנעשה בסוף, אחרי שירדנו מהעץ) אלא להבהיר לאוייב שאנחנו מוכנים לשאת ולתת רק על שבויים חיים.
  23. עקב מעבר דירה והחלטתי לחסל את כל מלאי החלקים שיש לי בבית, אני מציע את הדברים הבאים למכירה במחירים טובים מאוד (כלומר, מחירי הפסד כמעט להכל, למי שלא הבין). החלקים הם חדשים אלא אם כתבתי אחרת. מכיון שיש כל כך הרבה, אני נותן פה רשימה של כולם לפי מחיר עולה ולאחר מכן תמונות של כל חלק + הסברים אם צריך. 12 נורות לד - כל נורה 5 ש"ח, כולן ב 50 ש"ח 8 מתגים שחורים עם לדים - 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) נורות 5 וואט כחולות לבנות - 15 ש"ח שקית נורות מסוגים שונים - 20 ש"ח זוג נורות לד כתומות - 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) זוג פנסי איתות צדדיים סיויק מקוריים משומשים - 30 ש"ח מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון - 50 ש"ח חיישן לחץ שמן 306 - 50 ש"ח מד לחץ אויר דיגיטלי משומש - 60 ש"ח 5 סמלי הונדה - 75 ש"ח לכולם או פירוט בתמונות למטה נורות + 50% פיליפס H7 - זוג - 80 ש"ח מגביל לטורבו 1 ממ - 100 ש"ח פנל 3 שעונים במקום הרדיו - 100 ש"ח אטמים לסעפת יניקה 306 XSI - 100 ש"ח מתאם T לחיבורי שעון לחץ שמן - 120 ש"ח קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' - 150 ש"ח טרמוסטט 185F למאוורים (קיט כולל חיוט) - 150 ש"ח V band לאגזוז - 150 ש"ח הגה 306 משומש - 150 ש"ח נורות אורסם - H1 תשעים אחוז יותר אור - 150 ש"ח לזוג פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים - 200 ש"ח אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו - 200 ש"ח שעון לחץ שמן של 3A RACING מואר בכחול - 200 ש"ח AEM AIR BYPASS - 2.5 אינץ' - 200 ש"ח נאונים כחולים פנימיים 200 ש"ח לאחד ברגי ARP לטלטלים 306 או 205 פיז'ו - 500 ש"ח פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים - 500 ש"ח זוג מאווררי ספאל מחוזקים 12 אינץ' דוחפים - 600 ש"ח לאחד דוד אחורי סופר ספרינט משומש - 700 ש"ח קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר - 800 ש"ח שעון טמפ מים או שמן גריידי שחור - 900 ש"ח קולר שמן מוקל 16 שורות - 1000 ש"ח באקט שחור משומש (בקושי, לא הותקן מעולם) - 1000 ש"ח אינטקולר עבה 3.5 אינץ' - 1000 ש"ח אינטרקולר שחור של בל אינטרקולרס - 2000 ש"ח בלמי ברמבו 406 משומשים כולל רפידות - 4000 ש"ח ------------------------------------------------------ 12 נורות לד. 4 כחולות, 8 לבנות מחיר: 5 ש"ח לאחת או 50 לכולן. תמונה: 8 מתגים שחורים עם לדים 3 כחולים, 2 אדומים, 3 ירוקים מחיר: 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) תמונות: נורות 5W צבועות בכחול ומאירות בלבן צהבהב. מחיר: 15 ש"ח תמונה: שקית נורות מסוגים שונים, יש שם לדים סגולים לאורות חניה, נורות כתומות כסופות ועוד. רובן חדשות לגמרי. מחיר: 20 ש"ח תמונה: זוג נורות לד כתומות מחיר: 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) תמונה: זוג פנסי איתות צדדיים סיויק 92-95 מקוריים משומשים מחיר: 30 ש"ח תמונה: מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון מחיר: 50 ש"ח לינק למוצר - http://www.plasmaglow.com/catalog/product_info.php?products_id=98 תמונה: מתאם T חדש לשעון לחץ שמן, נקנה מטכנוצינור. כולל יוניט לחץ שמן של 306 חדשה מחיר: 120 ש"ח למתאם. 50 ש"ח ליוניט תמונה: פנסי איתות חזית הונדה סיויק 92-95 4 דלתות בלבד משומשים מד לחץ אויר דיגיטלי משומש מחיר: 60 ש"ח תמונה: 5 סמלי הונדה: כחול חדש - 40 ש"ח 2 כסופים משומשים - 20 ש"ח לאחד 2 מדבקות שחורות - 5 ש"ח לאחד מחיר לכולם: 75 ש"ח תמונה: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. תמונה: מגביל יציאת שמן לטורבו 1 ממ מחיר: 100 ש"ח תמונות: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר: 100 ש"ח. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: קוויק שיפט 306 משומש של גריפית' מחיר: 150 ש"ח תמונה: קיט טרמוסטט של פרמה קול 185F למאווררים (קיט כולל חיוט). טוב למי שבונה מכונית או פרוייקט מחיר: 150 ש"ח תמונה: V band לאגזוז - 2.5 אינץ' מחיר: 150 ש"ח תמונה: הגה של 306 XSI דור שני משומש מחיר: 150 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים מחיר: 200 ש"ח תמונה: אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו מחיר: 200 ש"ח תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 200 ש"ח. תמונה: של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: ברגי ARP לטלטלים של 306 או 205 - מנועי XU. מחיר: 500 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים מחיר: 500 ש"ח תמונה: זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ (12 אינץ'), דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/1504-1505.pdf מחיר: 600 ש"ח לאחד תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר . מתאים גם בתור קולר למים בצ'ארג' קולר. מחיר: 800 ש"ח תמונה: שעון טמפרטורת שמן או מים של גריידי, 52ממ מחיר - 900 ש"ח תמונה: תמונות של השעונים: קולר שמן של MOCAL. מכיל 16 שורות. 235ממ דגם: OC5163-10 מחיר: 1000 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור. מחיר: 2000 ש"ח תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: בלמי ברמבו של 406 V6 קופה כולל רפידות. משומשים מחיר: 4000 ש"ח תמונות: כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  24. קשה מאוד וצריך להתרגל. אבל נסבל.
  25. מה הקשר לשיפורים? אין לך מדבקה על הדלת?
×
×
  • תוכן חדש...