Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. חיישן MAP צריך היה להחליף, אם היה. חיישן MAF יכול להתמודד עם השינויים.
  2. fizban

    רעש מוזר מצמיג/גלגל הרכב

    כמעט בטוח אבן. תבדוק את הגלגל שוב. יכול להיות שאתה טועה במיקום הצמיג.
  3. הוא כתב פרוייקט שיפור, זה יכול להיות בולמים וקפיצים או טווין טורבו. כתבתי מה לדעתי אפשר לשפר ברכב הזה.
  4. מה המחיר למירוץ רגיל בעונה?
  5. עקב מעבר דירה והחלטתי לחסל את כל מלאי החלקים שיש לי בבית, אני מציע את הדברים הבאים למכירה במחירים טובים מאוד (כלומר, מחירי הפסד כמעט להכל, למי שלא הבין). החלקים הם חדשים אלא אם כתבתי אחרת. מכיון שיש כל כך הרבה, אני נותן פה רשימה של כולם לפי מחיר עולה ולאחר מכן תמונות של כל חלק + הסברים אם צריך. 12 נורות לד - כל נורה 5 ש"ח, כולן ב 50 ש"ח 8 מתגים שחורים עם לדים - 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) נורות 5 וואט כחולות לבנות - 15 ש"ח שקית נורות מסוגים שונים - 20 ש"ח זוג נורות לד כתומות - 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) זוג פנסי איתות צדדיים סיויק מקוריים משומשים - 30 ש"ח מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון - 50 ש"ח חיישן לחץ שמן 306 - 50 ש"ח 5 סמלי הונדה - 75 ש"ח לכולם או פירוט בתמונות למטה נורות + 50% פיליפס H7 - זוג - 80 ש"ח מגביל לטורבו 1 ממ - 100 ש"ח פנל 3 שעונים במקום הרדיו - 100 ש"ח אטמים לסעפת יניקה 306 XSI - 100 ש"ח טרמוסטט 185F למאוורים (קיט כולל חיוט) - 150 ש"ח V band לאגזוז - 150 ש"ח נורות אורסם - H1 תשעים אחוז יותר אור - 150 ש"ח לזוג פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים - 200 ש"ח אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו - 200 ש"ח שעון לחץ שמן של 3A RACING מואר בכחול - 200 ש"ח AEM AIR BYPASS - 2.5 אינץ' - 200 ש"ח נאונים כחולים פנימיים 200 ש"ח לאחד פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים - 500 ש"ח זוג מאווררי ספאל מחוזקים 12 אינץ' דוחפים - 600 ש"ח לאחד דוד אחורי סופר ספרינט משומש - 700 ש"ח קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר - 800 ש"ח שעון טמפ מים או שמן גריידי שחור - 900 ש"ח קולר שמן מוקל 16 שורות - 1000 ש"ח באקט שחור משומש (בקושי, לא הותקן מעולם) - 1000 ש"ח אינטקולר עבה 3.5 אינץ' - 1000 ש"ח אינטרקולר שחור של בל אינטרקולרס - 2000 ש"ח ------------------------------------------------------ 12 נורות לד. 4 כחולות, 8 לבנות מחיר: 5 ש"ח לאחת או 50 לכולן. תמונה: 8 מתגים שחורים עם לדים 3 כחולים, 2 אדומים, 3 ירוקים מחיר: 10 ש"ח לאחד (60 ש"ח לכולם) תמונות: נורות 5W צבועות בכחול ומאירות בלבן צהבהב. מחיר: 15 ש"ח תמונה: שקית נורות מסוגים שונים, יש שם לדים סגולים לאורות חניה, נורות כתומות כסופות ועוד. רובן חדשות לגמרי. מחיר: 20 ש"ח תמונה: זוג נורות לד כתומות מחיר: 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) תמונה: זוג פנסי איתות צדדיים סיויק 92-95 מקוריים משומשים מחיר: 30 ש"ח תמונה: מתג נגיעה plasma glow - צבע לבן אם אני זוכר נכון מחיר: 50 ש"ח לינק למוצר - http://www.plasmaglow.com/catalog/product_info.php?products_id=98 תמונה: יוניט לחץ שמן של 306 חדשה מחיר: 50 ש"ח ליוניט תמונה (המתאם נמכר כבר): 5 סמלי הונדה: כחול חדש - 40 ש"ח 2 כסופים משומשים - 20 ש"ח לאחד 2 מדבקות שחורות - 5 ש"ח לאחד מחיר לכולם: 75 ש"ח תמונה: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. תמונה: מגביל יציאת שמן לטורבו 1 ממ מחיר: 100 ש"ח תמונות: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר: 100 ש"ח. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: קיט טרמוסטט של פרמה קול 185F למאווררים (קיט כולל חיוט). טוב למי שבונה מכונית או פרוייקט מחיר: 150 ש"ח תמונה: V band לאגזוז - 2.5 אינץ' מחיר: 150 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים מחיר: 200 ש"ח תמונה: אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו מחיר: 200 ש"ח תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 200 ש"ח. תמונה: של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים מחיר: 500 ש"ח תמונה: זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ (12 אינץ'), דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/1504-1505.pdf מחיר: 600 ש"ח לאחד תמונה: דוד אחורי פתוח של סופרספרינט יציאה 120 ממ. כניסה 2.25 אינץ'. היה מותקן כשנתיים על הרכב. נותן צליל באסי, נעים ולא רועש מדי. הוא עטוף בניילון בתמונה, כמובן. מחיר: 700 ש"ח תמונה: קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר . מתאים גם בתור קולר למים בצ'ארג' קולר. מחיר: 800 ש"ח תמונה: שעון טמפרטורת שמן או מים של גריידי, 52ממ מחיר - 900 ש"ח תמונה: תמונות של השעונים: קולר שמן של MOCAL. מכיל 16 שורות. 235ממ דגם: OC5163-10 מחיר: 1000 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור. מחיר: 2000 ש"ח תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  6. אחד הדברים היותר חכמים ששמעתי בזמן האחרון. עצוב לי שליברמן קיבל כל כך הרבה חיזוק ללא שום הצדקה. הוא היה במקום הנכון ובזמן הנכון. מעניין לדעת מי יהיה שר התחבורה. למופז הייתי נותן לנהל את הפיינטבול בבית ברל.
  7. בולמים וקפיצים מוקשחים. הרכב הזה הוא כמו ספינה. אחרי זה תחשוב על שיפורי מנוע.
  8. מוח האדם אחראי לעוד הרבה דברים, כמו מלחמות ושחיתויות. זה מה שנקרא הרצון החופשי.עד שלא נתכנת גנטית אנשים להיות כבשים ממושמעות (כולי תקווה שזה לא יהיה), אין לנו אלא למצוא את הדרכים להפחית מהנזק. למה יצרו אמצעי מניעה? כדי שלא יהיו הריונות לא רצויים. במקום זה אפשר היה להטיל עונש מוות על כל זוג לא נשוי שהאישה נכנסה להריון, או לחילופין, לאסור על סקס בין זוגות לא נשואים. קאפיש?
  9. Mosi מה שאתה אומר לא נכון. הממשל צריך לבנות בתי ספר לנהיגה מתקדמת או לאפשר זאת. הממשל צריך לאפשר מסלולים ולמידה של נהיגה נכונה. מה אתה רוצה, שעכשיו גם על זה נשלם? לא מספיק שאנחנו משלמים במיסים ובדוחות? נושא ההרוגים היא אשמת הממשל. התשתית לא סלחנית, הצמיגים שמתירים להביא לארץ במצב מחפיר. אין מודעות לבטיחות. חברות הליסינג רוכשות מכוניות לא בטיחותיות ואתה משליך כל זאת עלינו? כוח, סל"ד טורבו, ושאר ירקות קיים בכל מדינה אחרת מלבד ישראל. אני מקווה שאתה לא פוליטיקאי. באשר לזכות להקים מפלגה, נהגים יש יותר מגמלאים, חרדים או מתנחלים.
  10. בצפון יש הרבה 325 למכירה, ידניות, אבל E36 בין 92 ל 96. אלפא 147 אמרת שאתה לא רוצה. בצרפתיות צריך לדעת לטפל, במיוחד בחמות.
  11. אתה מבין שמנוע 2000 ומעלה זה לא חסכוני בדלק, נכון? מה עם צרפתיות חמות?
  12. מפלגה כזו, שמתוכה צומח שר תחבורה, יכולה לקדם רבות את התחבורה הציבורית, הספורט המוטורי וכל שאר נושאי התחבורה הכואבים במדינתנו.
  13. אלפא 147 ידנית 1600 עם 120 כ"ס תוכל למצוא. יש אחת למכירה.
  14. 8000K גם מושך תשומת לב וגם מאיר פחות טוב מ 6000K או 4100K. בנוסף, הרפלקטורים של גולף דור 4 ידועים לשמצה כמסנוורים מאוד כאשר מוסיפים להם קסנון. לידיעתך.
  15. מפלגת תחבורה, שתטפל בכל הנושאי שהזכרתם למעלה, שמר ו mosi
  16. אם יראו אור יוצא דופן, יכשילו אותך. לבן וצהוב (או כלום בכלל) כנראה לא יפריע להם
  17. הרשה לי לחלוק על דעתך - מסלול טכני הוא הרבה יותר כיפי מסתם ישורת, במיוחד כאשר הקארטים לא שווים ביכולתם. המסלולים בבילו וברחובות מאוד כיפיים. חבל שהם לא יותר במרכז, כי אז הייתי יכול להתאמן יותר.
  18. RX-8 טורבו. מנוע רוטורי עם טורבו גדול לסל"ד גבוה. סוכריה מתפוצצת.
  19. אל תשכח את ה start boost. - זה מה שקובע מתי הוויסטגייט נפתח ביחס לגדישה שנקבע. בדוק את ההוראות של הבוסט קונטרולר.
  20. אחת הבעיות עם חוקן היא שהגוף מתרגל ליציאות בעזרת חוקן ואז יש לך בעיה. מומלץ לא להשתמש בזה על בסיס קבוע.
  21. אני בעניין.
  22. +1 לפותח השרשור, נסית לסובב את ההגה ברכב הזה? זה נראה לי משהו שצריך יותר להפריע מאשר רעש בהאצה. edanj - היה לי העונג המפוקפק לנהוג ברכב הזה כמו מאות קילומטרים ומילת הסיכום שלי לגביו - מחורבן.
  23. אני לא אוהב את ה EBC בכלליות. איזה דגם רפידות וצלחות הציעו לך?
  24. fizban

    אור .ס. - החלמה מהירה!

    החלמה מהירה!
  25. בקיצור, אתה מכסת"ח את עצמך ולא דואג באמת שהמערכות אכן נבדקו. חשבתי שאכפת לך יותר מהבטיחות האישית שלך.
×
×
  • תוכן חדש...