-
הודעות
4,910 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fizban
-
הלך מנוע ב306 XSI דור ראשון - מה האפשרויות?
fizban פרסם הודעה בנושא של SP33DS73R בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
למה כמובן? מקובל שהמנוע יגיע עם צמה ומחשב. -
הגעת נורות PHILIPS XTREME +80% + תמונות והתקנה
fizban פרסם הודעה בנושא שלו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למה הוא לא אישר את המנורות? מה היתה הטענה שלו? איך הוא הגיע למסקנה הזו? -
הוא מבצע תיקונים בשיוט, כמובן. כשאתה מתגרזן המחשב עובר ל open loop. ירון - למה אתה מתכוון במצב של איתור צלצולים? בעיקרון מתחילים בהצתה מאוחרת ומקדמים עד שמגיעים לקצת פחות מהגבול לקידום שאפשר (על מנת לשמור טווח ביטחון). אבל זה בכיוונים. אם אתה מתכוון למנוע משופר שמצלצל מנסים להבין למה, נראה לי שבאמת מאחרים הצתה ואז בודקים שהתערובת היא הרצויה, לפני שמתחילים לקדם מחדש. קישורים - http://www.amazon.com/Engine-Management-Advanced-Greg-Banish/dp/1932494421/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=books&qid=1238333126&sr=8-1 http://www.amazon.com/Modify-Management-Systems-Motorbooks-Workshop/dp/0760315825/ref=pd_bbs_sr_2?ie=UTF8&s=books&qid=1238333126&sr=8-2
-
אתמול הורדתי את מוט הגישור העליון, על מנת לבדוק את התנהגות הרכב לאחר התקנת הדיפרנציאל. תוצאות בקרוב או לאחר אירוע קטן בנחשונים.
-
הלך מנוע ב306 XSI דור ראשון - מה האפשרויות?
fizban פרסם הודעה בנושא של SP33DS73R בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מעולה, אז עכשיו רק צריך למצוא מנוע כזה. -
אורן - נראה לי שנהג נורמלי ירגיש עם משאבת הדלק מתקלקלת. כלומר, לא יהיה דלק - לכן לא תהיה הצתה, לכן המנוע לא ימות. ירון - צודק לגבי הסיבה. EGT יכול להראות שיש בעיה, בשביל להבין למה צריך חיבור למחשב ו WB. יכול להיות גם ש התערובת לא תקינה וה EGT עדיין בסדר. זה לא אומר שמנוע לא יכול לצלצל בטירוף ולהתפרק, אבל זה נדיר מאוד, בהנחה שמי שכיוון את הרכב ידע מה הוא עושה. לגבי איחור הצתה - כן אני בטוח. איחור הצתה אומר שחלק מהתערובת עדין בבערה כאשר שסתומי הפליטה נפתחים, החום הזה עובר לסעפת ומעלה EGT. הוא גם עובר, אגב, לבלוק ומעמיס על מערכת הקירור. מצד שני, ה spool up של הטורבינה יותר מהיר, עקב הטמפרטורת הגבוהות יותר של הגזים בסעפת. פשוט צריך לא להגזים יותר מדי באיחור או בקידום.
-
אני נוסע כבר שנה עם WB ללא בעיות. הם לא נדפקים כל כך מהר. אתה גם צריך לדעת מה התערובת הדרושה בכל סל"ד כפונקציה של מצב המצערת. אם יש לך ספקות, עליך ללכת למי שכיוון את הרכב.
-
דיי, לא צילמת גם תמונות מהנהיגה עצמה?
-
זה לא רק עניין של עשיר או עני. גם איחור הצתה מעלה EGT אתה רוצה לדעת אם אתה עשיר או עני - שים WB. אגב, גם מיקום החיישן משנה.
-
הלך מנוע ב306 XSI דור ראשון - מה האפשרויות?
fizban פרסם הודעה בנושא של SP33DS73R בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה טועה ומטעה. מנועי ה 16V של פיז'ו הם בלוק ברזל. האחזקה אינה מורכבת ובטח שלא יקרה, אולי רק ב S16. הבלוק של ה 8V דומה מאוד לבלוק ה 16V. הבוכנות קצת שונות. כמו כן, בהשתלה של מנוע GTI6 אין צורך להחליף גיר, אפשר להשאר עם גיר 5 הילוכים ועשו את זה גם בארץ. זו כן בעיה להשיג מנוע כזה וגם צריך להחליף ציריה אחת, אם אני זוכר נכון. RGX יכול להיות פיתרון טוב - ב 15K . עם עוד 5K תוכל גם להגיע ל 180-200 סוסים, תלוי במנוע ובחלקים שתחליף. -
הגעת נורות PHILIPS XTREME +80% + תמונות והתקנה
fizban פרסם הודעה בנושא שלו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל הכבוד על ההשקעה והתמונות. עשית לי חשק להתקין את ה ORSAM NIGHT BREAKERS שיש לי ולהשוות אותן מול הפיליפס 50%+ שמותקנות אצלי כרגע. אגב, נורת H1 היא הנורת ההלוגן הראשונה שהגיעה לעולם המכוניות, אם אני זוכר נכון, וקיימת עשרות שנים. היא תקנית לכל דבר מבחינת עוצמת האור, לכל מי שחשש. -
1.3? אולי זה מנוע רוטורי כמו במאזדה RX-8.
-
היה רעיון כזה גם שנה שעברה. משום מה זה לא יצא לפועל.
-
וואו, זה אומר טסט מחדש?
-
אהבתי את החדשים. תתחדש! מעניין איך ההשפעה מבחינת האחיזה וצריכת הדלק (רחבים פחות).
-
שאלה לגבי גדישה ומחשב ניהול מנוע
fizban פרסם הודעה בנושא של kookoo בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הם לא סוטים מהערכים במחשב, אלא נותנים את הערכים במקסימום. המחשב לא יודע שאלו הם ערכים שכוללים גדישה ונותן מעט מדי דלק. בד"כ מחליפים חיישנים לכאלו שמותאמים ללחץ חיובי ומחשב שיודע לקרוא את הערכים בצורה נכונה. היה על זה שירשור לא מזמן. עשה חיפוש. -
הבעיה בכיבוי מיידי של רכב שגדש הוא שהשמן שנשאר בציר המרכזי של הטורבו עולה לאחר כמה זמן לטמפרטורה גבוהה (כי הטורבו חם), מעבר לטמפרטורת הפעולה המומלצת של השמן. זה גורם למשקעי שמן מצטברים באיזור הציר ולחנק של הטורבו עם הזמן עקב אי אספקת שמן. יש מגדשים עם קירור מים בנוסף לקירור שמן. זה עוזר להפחית את טמפרטורת השמן הגבוהות. יש מערכות עם משאבת מים עזר חשמלית שממשיכה להזרים מים ולקרר את השמן כמה זמן לאחר כיבוי המנוע.
-
ברשיון של הרכב שלי היה רשום וו גרירה למרות שהורדתי אותו לפני 3 שנים. שנתיים עברתי טסט ללא בעיה. בפעם האחרונה הכשילו אותי ונאלצתי להגיע לעמדה 1 בחולון על מנת לאשר את "שינוי המבנה". חיכיתי 3 שעות לבוחן, שפשוט העיף מבט באחורי הרכב ואישר את השינוי.
-
זה משהו שבדיקות דיינו יכולות לספק. הערכה גסה - 160 כ"ס בחצי באר, בהנחה שיחס הדחיסה ירד קצת. הרכב שוקל 800-900 ק"ג, אם אני זוכר נכון.
-
האם הרכב שקט יותר עכשיו?
-
ה +80 מאירות ממש חזק. לצערי אין אותן ב H1. יש גם את ה Orsam night breaker שהן +90 . אותן יש ב H1. אולי אני אנסה אותן מול ה +50 שלי.
-
עקב מעבר דירה והחלטתי לחסל את כל מלאי החלקים שיש לי בבית, אני מציע את הדברים הבאים למכירה במחירים טובים מאוד (כלומר, מחירי הפסד כמעט להכל, למי שלא הבין). החלקים הם חדשים אלא אם כתבתי אחרת. מכיון שיש כל כך הרבה, אני נותן פה רשימה של כולם לפי מחיר עולה ולאחר מכן תמונות של כל חלק + הסברים אם צריך. נורות 5 וואט כחולות לבנות - 15 ש"ח שקית נורות מסוגים שונים - 20 ש"ח זוג נורות לד כתומות - 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) זוג פנסי איתות צדדיים סיויק מקוריים משומשים - 30 ש"ח חיישן לחץ שמן 306 - 50 ש"ח 5 סמלי הונדה - 75 ש"ח לכולם או פירוט בתמונות למטה נורות + 50% פיליפס H7 - זוג - 80 ש"ח מגביל לטורבו 1 ממ - 100 ש"ח פנל 3 שעונים במקום הרדיו - 100 ש"ח אטמים לסעפת יניקה 306 XSI - 100 ש"ח טרמוסטט 185F למאוורים (קיט כולל חיוט) - 150 ש"ח V band לאגזוז - 150 ש"ח נורות אורסם - H1 תשעים אחוז יותר אור - 150 ש"ח לזוג פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים - 200 ש"ח אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו - 200 ש"ח AEM AIR BYPASS - 2.5 אינץ' - 200 ש"ח נאונים כחולים פנימיים 200 ש"ח לאחד פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים - 500 ש"ח זוג מאווררי ספאל מחוזקים 12 אינץ' דוחפים - 600 ש"ח לאחד מחשב 605 טורבו, לא פרוץ - 600 ש"ח קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר - 800 ש"ח שעון טמפ מים או שמן גריידי שחור - 900 ש"ח באקט שחור משומש (בקושי, לא הותקן מעולם) - 1000 ש"ח אינטקולר עבה 3.5 אינץ' - 1000 ש"ח צמת מחשב של 605 טורבו - 1200 ש"ח (ביחד עם המחשב, 1500 ש"ח) אינטרקולר שחור של בל אינטרקולרס - 2000 ש"ח ------------------------------------------------------ נורות 5W צבועות בכחול ומאירות בלבן צהבהב. מחיר: 15 ש"ח תמונה: שקית נורות מסוגים שונים, יש שם לדים סגולים לאורות חניה, נורות כתומות כסופות ועוד. רובן חדשות לגמרי. מחיר: 20 ש"ח תמונה: זוג נורות לד כתומות מחיר: 25 ש"ח (2 זוגות ב 40 ש"ח) תמונה: זוג פנסי איתות צדדיים סיויק 92-95 מקוריים משומשים מחיר: 30 ש"ח תמונה: כולל יוניט לחץ שמן של 306 חדשה מחיר: 50 ש"ח תמונה (המתאם נמכר): 5 סמלי הונדה: כחול חדש - 40 ש"ח 2 כסופים משומשים - 20 ש"ח לאחד 2 מדבקות שחורות - 5 ש"ח לאחד מחיר לכולם: 75 ש"ח תמונה: נורות פיליפס ואורסם מסוגים שונים. Vision Plus (50% יותר אור) - 80 ש"ח (H7) Orsam Night Breaker - תשעים אחוז יותר אור, 10 אחוז יותר לבן - 150 ש"ח (H1) הנורות חדשות באריזה, של פיליפס או אורסם ומאוד אמינות. תמונה: מגביל יציאת שמן לטורבו 1 ממ מחיר: 100 ש"ח תמונות: פנל 3 שעונים 52ממ במקום הרדיו. מתאים למי שצריך הרבה שעונים. (זה רק הפנל, בלי שעונים). מחיר: 100 ש"ח. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר: 100 ש"ח תמונה: קיט טרמוסטט של פרמה קול 185F למאווררים (קיט כולל חיוט). טוב למי שבונה מכונית או פרוייקט מחיר: 150 ש"ח תמונה: V band לאגזוז - 2.5 אינץ' מחיר: 150 ש"ח תמונה: פנסים אחוריים סיויק 92-95 משומשים מקוריים מחיר: 200 ש"ח תמונה: אטם דיזל 1.5ממ ל 306 - פיז'ו מחיר: 200 ש"ח תמונות: של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 200 ש"ח לאחד. תמונה: פנסים אחוריים 306 דור שני משומשים מחיר: 500 ש"ח תמונה: זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ (12 אינץ'), דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט - http://www.spalusa.com/fans/automated/tech_sheets/1504-1505.pdf מחיר: 600 ש"ח לאחד תמונה: צמת מחשב ומחשב של 605 טורבו, לא פרוץ . מחיר: 600 ש"ח למחשב, 1200 ש"ח לצמה, 1500 לשניהם. תמונות: קולר שמן גיר פרמה קול + מאוורר . מתאים גם בתור קולר למים בצ'ארג' קולר. מחיר: 800 ש"ח תמונה: שעון טמפרטורת שמן או מים של גריידי, 52ממ מחיר - 900 ש"ח תמונה: תמונות של השעונים: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 1000 ש"ח. תמונה: אינטרקולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור. מחיר: 2000 ש"ח תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: כרגיל, אני גמיש לרוב הדברים, אבל לא נערת גומי. אני מתל אביב. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
-
אם הן חזקות יותר בבסיס, זה אומר שחוט הלהט חם יותר ואורך החיים יהיה קצר משמעותית. בתמונות שפרסמת, דווקא ראו שהצהובות חזקות יותר. ושוב פעם, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. יש יתרונות וחסרונות לכל דבר.
-
האמת שאני לא יודע, לפני הנורות האלו היה לי קסנון. הן בטוח חלשות יותר מהקסנון. יש לי גם 50%+ באורות הגבוהים כך שאני ממש לא יכול להשוות. השוואתי בין ה 50%+ לדיאמונד ויז'ן והצהובות היו יותר חזקות בבירור.
