האינטרקולר לא משנה. אתה מזריק מים לתוך תא השריפה על מנת לקרר את התערובת, במקום סתם להעשיר דלק (העשרה ב WOT נעשית על מנת לקרר את התערובת ולא בדיוק לקבל יותר כוח).
חביבי, על איכות משלמים. אתה לא רוצה משאבת מים עלובה בלי לנטר את מצב המערכת ולהוריד גדישה כאשר המערכת מגלה שיש בעיה בזרימה, למשל.
תמיד יש דברים יותר זולים.
אתה צריך משאבה חזקה, מזרק שיודע לפזר את המים בצורה הכי יעילה (טיפות הכי קטנות שאפשר = שטח פנים גדול יותר) ואתה צריך לפחות חיישן שיגלה שמים לא זורמים, במיוחד כשאתה הכי צריך אותם.
בקרוב, מאמר על הזרקת מים.