Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. למכירה: ג'נטים אפורים, עברו צביעה בתנור, פלוס טורבו קצת מעשן. לקונה המאושר ינתן במתנה דיסק של "השרוף".
  2. כל השיטה הזו מגוחכת. בחו"ל אתה יכול לשים מה שבא לך, כל עוד הצמיגים שלך לא בולטים החוצה והם במצב טוב.
  3. וגם מאוד סטרילית עכשיו.
  4. למכירה, אינטרקולר חזית גדול. ירד מסקיילין.
  5. הבעיה עם פוד קורה מוכן שהוא חוסם לך את שדה הראיה. רבע שניה שלא ראית ילד שקופץ לכביש מצד שמאל יכולה לעשות את כל ההבדל. במקרה שלי, בנינו פוד שלא חוסם את שדה הראיה.
  6. זה דווקא כן יעזור. בגדישה נמוכה הרכב יצרוך פחות דלק, אם הוא מכוון נכון.
  7. אל תשכח שבכל מקרה המנוע ירגיש עלוב ללא גדישה בכלל בגלל יחס דחיסה נמוך. אתה יכול לכוון את הויסטגייט לגדישה מאוד נמוכה, אני מניח (בכל מקרה, פחות מ 0.3 נראה לי שהטורבו פשוט יפריע לזרימת האויר יותר משיועיל לה).
  8. בד"כ הקטרים הם 52 מ"מ או 60 מ"מ. ה 60 מ"מ יותר יקרים ובד"כ באים עם נורות אזהרה לטמפ' גבוהות. מבחינת עומק, זה משתנה בין שעון לשעון. גריידי למשל, די ארוכים. גם Defi. אלו חברות איכותיות. בנה את הפוד כך שלא יסתיר את שדה הראיה שלך.
  9. עדיין הייתי צריך לקרוא את זה 3 פעמים לפני שהבנתי שאתה מתלוצץ.
  10. האם מקבלים מסמך שמצהיר שהרכב הוגדר כ"אובדן להלכה"?
  11. רענן, מוטי הסביר את זה הרבה יותר טוב ממני. קרא את החלק על הצמיגים.
  12. צודק חנן, לא נראה לי שזו בעיה בטרמוסטט כי אז המנוע היה מתחמם גם בנסיעה. עצה פשוטה: כשאתה עומד ואתה רואה שהחום מתחיל לטפס. עצור את הרכב בחניון/ מקום בטוח ובדוק אם המאווררים עובדים. אם עד 110 שני המאווררים לא עובדים ופתאום אחד מתחיל לעבוד במהירות גבוהה, כנראה הימיני, אם אתה מול הרכב, סביר להניח שמאוורר המזגן סיים את חייו. אתה יכול לתחוב מקל (בזהירות) למאוורר שלא עובד ולנסות לסובב אותו. אם הוא מתחיל לעבוד גם כן, סימן שהוא בפירפורי גסיסה. בדיקה עוד יותר פשוטה, גם כשהמנוע קר, היא לנתק את חיישן המאווררים (קונקטור חום, אם אני זוכר נכון, אחד מתוך 3 מהצד הימיני של המנוע) ולראות אם שני המאווררים נכנסים לפעולה במהירות גבוהה. אפשר גם לנסות את שיטת המקל (שוב, בזהירות). הסיבה היא שהמאווררים ב 306 מחוברים בטור במהירות נמוכה ובמהירות גבוהה הביטרון מעביר לחיבור מקבילי. מאוורר המזגן מחובר ראשון, אז אם הוא מת, מאוורר המנוע לא יעבוד עד שהטמפ' תגיע ל 105-110 ואז הוא יכנס במהירות גבוהה. ברגע שהטמפ' תרד ל 95 הוא יפסיק וחוזר חלילה. לחילופין, גש למוסך (כנראה שגם הם יתחילו בדיוק מהבדיקה שתארתי כאן). דווח לנו מה היתה הבעיה בסוף.
  13. בד"כ מעלים לחץ דלק כשמוסיפים יותר אויר בעזרת שיפורים ו ה duty cycle של המזרקים המקוריים עובר את ה 80%. כאשר לחץ הדלק עולה, יותר דלק זורם, מן הסתם. בד"כ מוסיפים וסת שיודע לעלות את הלחץ כאשר הוא מרגיש לחץ חיובי בסעפת היניקה, אחרת זה סתם בזבוז דלק. שיפור יחסית זול כאשר לא רוצים להחליף מזרקים ולשנות ניהול מצד אחד ומצד שני אין צורך לשנות ממש הצתה. במקרה שלך, אין צורך.
  14. דוקא הגדלת רוחב הג'אנט תשפר את האחיזה כי יהיה לך יותר גומי על האספלט - גם אם רוחב הצמיג לא השתנה.
  15. fizban

    מופז מחפש כותרות

    זה מסתדר לי יופי עם ההצעה להפוך את מכשירי מדידת המהירות של המשטרה לחסיני ערעור על תקינות.
  16. אחרי כתבה כזאת הייתי מצפה שתזמין רנו ספורט מהכסף שקיבלת.
  17. אתה מתכוון שאף אחד לא בודק אם הרכב יכול לסגור סקאלה.
  18. אל תעבוד עלינו יאשה. לימינית שכחו להרכיב קפיצים או שישב בה מישהו שמן מאוד.
  19. ראיתם כמה היא נמוכה? אי אפשר לנסוע עם דבר כזה אפילו על הבאמפר הכי קטן אצלנו. מה גם שאם ירצו לנסוע איתה על מסלול יצטרכו להביא אותה על גרר כי כל גישה למסלול שיש לנו בארץ מלווה באיזו דרך שטח קטנה או סתם כבישים מעפנים.
  20. השאלה אם הם 7 אינץ' רוחב.
  21. יש שיפורים שאי אפשר לגלות. השאלה כמה כוח אתה רוצה להוסיף ואיך.
  22. אחרי שאתה עובר ל 16, אל תשכח לקנות צמיגים איכותיים. אחרת לא עשית הרבה. במקומך הייתי עובר לג'אנט 15 רחב (7") ולא יותר.
  23. ואם להוסיף על ההערות של gsi16v, שעון גדישה ו EGT זה תמיד טוב כשמשפרים. בהנחה כמובן שזה הכיוון שלך.
  24. אין ל K04 סוגי A/R בטורבינה שאפשר לבחור מבינהם כדי להתאים בצורה יותר טובה את תגובה המנוע?
  25. דווקא קראתי שהמחשב מנתק אספקת דלק בבאר (1.0) במנוע הזה. אם אתה מחליף לטורבו גדול יותר, דווקא לא תצטרך אינטרקולר גדול יותר, מכיון שהטורבו הגדול יהיה יעיל יותר בגבוהות בגדישה ולכן טמפרטורת האויר שהוא יוציא תהיה נמוכה יותר. אם אתה רוצה להבין יותר על מפות גדישה - קרא פה הנה אתר עם מידע מעניין: http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?sk2buyingf.htm ציטוט לגבי הטורבו: Turbocharger: Garrett T25 Turbos are reasonably reliable and easily sourced second hand. Service kits are available cheaply from Garrett. Turbo wastegate arms can rattle at idle, meaning a worn actuator spring, but rectification is easy. Avoid the temptation to pick up one of the many chipped and tuned cars you see on eBay claimed to be putting out 230bhp - if there is no evidence of replacement pistons and conrods, walk away. 200bhp is the effective upper limit of this engines. So live with it... The maximum safe boost to run on a T25 with the standard intercooler is between 11 and 12psi. On a hot day, even at this boost the intake temps will be very high. The turbo is too small for any more power, as is the intercooler. Winding the boost up simply heats the ingested air more, hence the same oxygen to burn at 11 or 13psi, as at 13 the air is less dense.
×
×
  • תוכן חדש...