לא הבנתי איך קיט כזה בכלל מסנוור אחרים בכביש. האור מכוון למטה ואם הפרצוף שלך לא תקוע מתחת לאוטו לא תסתנוור אלא אם כן ההתקנה לא היתה טובה - ואפילו אז זה לא מתקרב לעוצמה של רפלקטור הלוגן פשוט.
מכיון שאני מאוד אוהב לדים, קסנון ושאר ירקות, היה לי קיט כזה על הרכב הקודם שלי (קיט איכותי שמגיע עם שלט רחוק) לכן אני יכול להעיד על היתרונות והחסרונות של דבר כזה ממקור ראשון:
1 - זה מגנט משטרות מטורף (במיוחד על הונדה סיויק). אם אתה שם דבר כזה, אל תעיז לנהוג עם זה. זה נועד לshow כשהרכב עומד (לפחות בארץ). פעם אחד נפגשתי עם מישהי בצד הדרך (בחניה) ולשנינו היה קיט דומה (וגם הונדה)- תוך 5 דקות עצרה לידנו ניידת וחשבה שאנחנו עושים רייסים. מזל שהיא עשתה לשוטר חנדל'ה והוא הלך.
2 - צריך תמיד לנקות את הנאונים, כי תוך שבוע כבר לא רואים כלום (במיוחד בגשם).
3 - בסופו של דבר מים חודרים לשם והנאונים יפסיקו לעבוד, לא משנה כמה "אטומות" הנורות.
4 - היום יש כבר קיטים עם לדים הרבה יותר מעניינים שמשנים צבעים על פי שלט ולפי המוזיקה אפילו. זה מאוד מגניב לרכב תצוגה. לא חוקי בעליל בארץ בנסיעה.
http://www.plasmaglow.com/products_uck.php נחשבים טובים.
מקווה שסיפקתי לך חומר למחשבה, בניגוד לשאר התגובות מעלי.