Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62702
  2. סבבה, תהנה!
  3. לפי דעתי יש קיטים כאלה שעושים רעש של פריקה כל פעם שאתה סוגר את המצערת.
  4. אפשר למצוא גם קיטים 4100K. קשה יותר. הנה קישור למדריך המלא והמעודכן - http://www.motori.co.il/content/view/224/10909/ הבנתי גם שבאמת הקסנונים בסיאט הם התקנה מקומית בארץ ולא באים אוריגנלים מהמפעל על מנת לחסוך כסף. חבל. בקיצור, אין לדעתי עילה לשום שוטר / בוחן לפסול קסנונים 6000K ומטה אם זה מה שעושים דרך היבואן! RS - לך על 6000K.
  5. יש יותר מ-2 קופה בארץ יש 2 עם מנוע 3 ליטר.
  6. fizban

    מי אשם בתאונה?

    איך שניכם מצאתם את עצמכם ב-4 אם זו יציאה? הוא בטח נסע אחורה מיד כי הוא לא תיאר בחלומותיו הגרועים ביותר שעוד מישהו יעשה את אותה השטות כמוהו באותו הזמן. לפי דעתי שניכם אשמים ותסגרו את זה בינכם בלי ביטוח, שלא יעלו על העבירה החמורה שעשיתם.
  7. fizban

    הדבורה כולל תמונות

    אני בכלל לא הבנתי.
  8. אני לא חושב שיש יבואן בארץ. את שלי קניתי ישירות מאנגליה. בדיוק שלשום הורדתי אותו.
  9. כשהייתה לי הונדה הייתי מטפל בהרצליה במורשה. השירות היה אמין ואדיב ובזמנו הם גם שמחו להסביר לי דברים טכנים תוך כדי הטיפול.
  10. יש מספיק חוקים דרקוניים במדינה שלנו.
  11. fizban

    הדבורה כולל תמונות

    אני חושב שבארץ אין תקציב לשוטרים כאלו. לא משלמים מספיק בשביל שתהיה גם אדיב.
  12. מה הקשר בין מחט לתחת? מי דיבר על מזלג? מי שיש לו בעיות בעיניים ובריכוז אולי לא כשיר לנהוג. על פי שיטתך, אסור ללמבורגיני או כל מכונית אקזוטית או יוצאת דופן להיות על הכביש כי נהגים יביטו בהן בלא בכביש. אסור גם שתהיינה תאונות כי אנשים מאיטים להסתכל. הסיבה היחידה ללמה לא להדליק נאונים בנהיגה היא פשוט כי זה לא חוקי. לא מסנוור ולא בטיח, כשזה מותקן טוב.
  13. רוב הנהגים לוקים בתרבות נהיגה קלוקלת, עם או בלי נאונים. כמו שאמרתי - ראיתי אנשים שעושים פשעים מטורפים בכבישים, לאף אחד מהם לא היה נאונים ברכב, אני בטוח שגם אתה וגם אחרים פה ראו דברים מזוויעים. וכמו שאמרתי. לא רוצים להסיח את דעת הנהג מהדרך? אפשר לחוקק חוק להגנת ציבור הנהגים שמאפשר לנשים לצאת רק עם גלביות מהבית ובנוסף - לאפשר רק קניה של טויוטה קורולה בארץ.
  14. אז לפי מה שאתה אומר, אסור לבחורות ללכת עם מחשוף ברחוב כי זה מושך תשומת לב. אסור לעשות שום דבר שמושך תשומת לב וכולם צריכים לנהוג בטויוטה קורולה כדי שלא יהיו גורמים שחס וחלילה מסיטים את תשומת הלב של הנהגים התמימים שמנסים בכל כוחם להתרכז בנהיגה (בזמן דיבור בפלאפון ושתית פחית קולה). אם אתה נוהג בכביש, תתרכז בכביש ואל תאשים אחרים שמסיטים לך את תשומת הלב. זה תירוץ עלוב. גם אור הלוגן חוזר מהכביש כשהוא רטוב, אז מה, אתה מסתכל לתוך השלולית לפני המכוניות שאתה עובר מולן? אגב, השפריצרים באמת עלולים לסנוור כי זה אור לד חזק שמוקרן קדימה. ולמי שאמר שמי שיש לו נאונים נוהג כמו ערס פשוט מכליל. לי היו נאונים ברכב ונהגתי כמו סבתא (גם לא הדלקתי אותם בנסיעה). בכלל כל השרשור הזה נגוע בהכללות. ראיתי אנשים מבוגרים שמתנהגים בביריונות פושעת על הכביש.
  15. בעל מוסך שלא רוצה/אין לו סבלנות לענות על שאלות כנראה לא רוצה/אין לו סבלנות לטפל ברכב שלך כמו שצריך. זו דעתי. אגב, זה נכון לגבי כל בעל מקצוע בחיים. מצד שני, עדיף לא לחפור לבעל מקצוע בראש בזמן שהוא עובד, זה סתם מעצבן אם מפציצים אותך בשאלות בזמן העבודה.
  16. פרוייקט טורבו על קלנועית נשמע לי מעניין. זה מה שהבנתי מהשירשור הזה. כנראה בגלל השעה.
  17. לא הבנתי איך קיט כזה בכלל מסנוור אחרים בכביש. האור מכוון למטה ואם הפרצוף שלך לא תקוע מתחת לאוטו לא תסתנוור אלא אם כן ההתקנה לא היתה טובה - ואפילו אז זה לא מתקרב לעוצמה של רפלקטור הלוגן פשוט. מכיון שאני מאוד אוהב לדים, קסנון ושאר ירקות, היה לי קיט כזה על הרכב הקודם שלי (קיט איכותי שמגיע עם שלט רחוק) לכן אני יכול להעיד על היתרונות והחסרונות של דבר כזה ממקור ראשון: 1 - זה מגנט משטרות מטורף (במיוחד על הונדה סיויק). אם אתה שם דבר כזה, אל תעיז לנהוג עם זה. זה נועד לshow כשהרכב עומד (לפחות בארץ). פעם אחד נפגשתי עם מישהי בצד הדרך (בחניה) ולשנינו היה קיט דומה (וגם הונדה)- תוך 5 דקות עצרה לידנו ניידת וחשבה שאנחנו עושים רייסים. מזל שהיא עשתה לשוטר חנדל'ה והוא הלך. 2 - צריך תמיד לנקות את הנאונים, כי תוך שבוע כבר לא רואים כלום (במיוחד בגשם). 3 - בסופו של דבר מים חודרים לשם והנאונים יפסיקו לעבוד, לא משנה כמה "אטומות" הנורות. 4 - היום יש כבר קיטים עם לדים הרבה יותר מעניינים שמשנים צבעים על פי שלט ולפי המוזיקה אפילו. זה מאוד מגניב לרכב תצוגה. לא חוקי בעליל בארץ בנסיעה. http://www.plasmaglow.com/products_uck.php נחשבים טובים. מקווה שסיפקתי לך חומר למחשבה, בניגוד לשאר התגובות מעלי.
  18. מזל טוב ליטל.
  19. לפי דעתי פשוט לקנות 16V, אם כבר.
  20. סליחה, לא הייתי מובן מספיק. את ההרשמה לג'ימיקאנה הנ"ל אפשר לעשות מול מסלולים ולא מול הנהלת PSI.
  21. קפוץ לפיטסטופ ברחוב המסגר 11 בתל אביב, אולי הם יוכלו לעזור. למרות שלא לנראה לי. בעיקרון צריך לעשות התאמה של הנורה החדשה לקיט שלך וזה כולל הלחמות. אגב - קסנון, לא קסאון.
  22. אני מסכים עם לירן ומצטרף תמונה של הילדה, שתראו. למרות שהסיטרואן 16V יכולה להיות יותר מגניבה, כל עוד לא נותנים לאופיר לנהוג בה...
  23. לפי מה שהבנתי, אפשר לעשות את זה רק במסלולים.
  24. מילים כדורבנות. ולגבי הפרס על השאלה - למה תמיד מציעים פה סופי שבוע עם חברי פורום מפוקפקים עם עגלות צרפתיות?
  25. שנה טובה! שנהיה למגדש ולא לקאמשפט.
×
×
  • תוכן חדש...