Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. קרא את ההודעה שלך שוב פעם ותראה שלפי מה שכתבת ניתן להסיק שלטענתך אפשר לזהות רכב עם מנוע משופר "לפי עשן שחור שיוצא לו מהאגזוז - או מדי פעם או כמעט כל הזמן". אני רואה אוטובוסים שמוצאים עשן שחור כל הזמן, זה אומר שהם משופרים? לא הבנתי למה בכלל לכתוב הודעה כזו, "איך לזהות רכב עם מנוע משופר". זה מתאים יותר לילד בן 18 בחופש הגדול מאשר לך, כי אתה דווקא כן בעל רכב משופר. בלי דיינו מתאים אי אפשר לכוון רכב ברמה של יצרן, לא משנה כמה הבנאדם שמכוון הוא תותח. צריך זמן דיינו ואין מה לעשות - ואולי גם את גיא פירלינג ליד הדיינו. דוגמא של חו"ל רלוונטית כי שם מכוונים רכבים כמו שצריך ולא בחפאריות.
  2. עתיד וקומפי היקרים: לא הכל שחור ולבן, בטח שלא בישראל. ברור שעדיף שהמכון יקפיד כמה שיותר בענייני בטיחות. אבל כשיש לך מערכת קסנון ומצבר מאחור אתה מחפש מכון שמתעסק תכלס בבדיקות בטיחות ולא בזוטות. אגב, לפני טסט אני בודק את האורות ברכב, על מנת לא להכשל על נורות שרופות. האמת, אני בודק כמעט כל שבוע את האורות האחוריים (הרבה יותר קל לזהות נורה שרופה מקדימה מאשר מאחור). אני סומך על המכון מבחינת בדיקת בלמים וחופשים אבל אני יודע גם שאני מטפל בתכיפות ברכב, בכל מה שקשור לבטיחות. מצד שני, יש אנשים (כמו שהבאתם בדוגמאות בשירשור) שלא מזיז להם בגרוש המצב של הרכב. עמית - מה יגיד לי בוחן במכון על מצבר שהועבר אחורה, אפילו אם אראה לו את כל אמצעי הבטיחות שהותקנו עקב מעבר הדירה של המצבר? סביר להניח שיכשיל אותי על שינוי מבנה. כבר היה לי מקרה של בוחן שהכשיל אותי על שינוי מבנה בגג עקב סאן רוף (מן הסתם הגג מקורי מהחברה). נ.ב - בקשר לנורות: יש לי בתא המטען קופסה עם כמו נורות ברקס, חניה ואיתות שנרכשו יחסית בזול והן משמשות למקרה של נורה שנשרפת או לא תקינה בזמן הטסט או הנהיגה. פיתרון פשוט שמחזיק שנים.
  3. דברים שתולים מתחת למראה חוסמים לך את שדה הראיה וגורמים לך להיות אדיש לתנועות בזוית העין, כמו תנודות של הקוביות או ילד שקופץ לכביש. סתם שתדע.
  4. באמת איזה חומר עישנת? אפשר לכוון מכוניות יופי, צריך רק אנשים שמבינים ולא ב 2 שקל. איך בכל ארץ אחרת משפרים מכוניות?
  5. יש לסוזוקי עוד מעלה אחת - המזגן ממש טוב. כל השאר מקבל ציון נכשל.
  6. למען השם למה אתה מחפש בלנו? חוץ ממזגן ואמינות האוטו הזה מגעיל בטירוף. לא הייתי משלם שקל מעל המחירון אפילו אם זו היתה סופר דופר בלנו.
  7. היום משיגים 2 נורות ב 500 ש"ח. אין קסנון נפרד לאורות גבוהים, לנורת קסנון לוקח 10-30 שניות להגיע לעוצמה מלאה לכן זה לא פיזבילי. בד"כ זה תריס שזז על מנת לכוון את האלומה למעלה (בהנחה שמדובר על H4 עם שבמקור היא בעלת 2 חוטי להט - לכן זה לא מקצר את חיי הנורה. עדיין לא חוקי, היום אפשר להשיג קיטים ב 1500 עד 2500 ש"ח בארץ, בד"כ עם שנה אחריות.
  8. צודק. ברוב טימטומי עשיתי חיפוש רק ב"כללי". הנה הלינק לשירשור המדובר.
  9. זה היה בציניות, מן הסתם.
  10. שלום לכולם, אתמול הייתי במכס וראיתי שיצאה תקנה חדשה: כל חלקי הרכב, חדשים או משומשים, שמגיעים ביבוא אישי חייבים באישור משרד התחבורה. לפי מה שהבנתי, צריך להגיע אליהם עם החשבונית והם מאשרים (או שולחים אותך למכון התקנים לפרפר). אני לא יודע אם זה משהו שמוכר לאנשים פה, לי זה בא בהפתעה. אם מישהו יודע יותר פרטים, אשמח לשמוע.
  11. זה לא שהוא חושב שהוא לא צריך, הוא לא רוצה להרוס את הרכב, לא חבל?
  12. או וויידבנד קבוע.
  13. fizban

    נורות H7

    מה הקשר לשנת 2000? H7 קיים גם בדגמים ישנים יותר. הנורות הכחולות תגרומנה לעוצמת תאורה פחותה, אין מה לעשות.
  14. מה עם ניהול מנוע? מזרקים גדולים יגרמו לך לנסוע רוב הזמן בעודף ובעיות בסל"ד בניוטרל. איזה גודל אינטרקולר? איסוזו Dmax זה לא דיזל? בד"כ טורבו של דיזל הוא פיצי, מה שיצור יותר חום בסל"ד גבוה מאשר כוח. חביבי, טורבו על אטמוספרי זה לא צחוק.
  15. fizban

    קסנון מאי.ביי

    זה לא הנורות אלא הפנסים עצמם.
  16. מצטער לשמוע על המקרה. אולי הזקן ההוא פשוט שמע מוסיקה בפול ווליום ולא הרגיש/שמע..?
  17. fizban

    קסנון מאי.ביי

    וגם דמי מחשב... הרי למחשב קשה לחשב את כמות המכס שתשלם, גם לו מגיע טיפ. הייתי ממליץ לך לקנות מערכת קסנון שעןשה את מה שקובי פרט למעלה. יש כאלו בארץ, עם אחריות.
  18. אם תחליף קפיצים קדמיים לקשיחים יותר ולא תעשה כלום מאחור (לא משנה הנמכה או לא. הנמכה לא מקשיחה) כל מה שתקבל (חוץ מפרונט קשיח יותר) זה תת היגוי. אם אתה מקשיח מקדימה בלי להקשיח מאחורה (וב PSA זה מוטות פיתול או אנטירול יותר עבה , כאשר אנטירול זה לא הפיתרון המושלם), תת ההיגוי יחריף. רבייעית B6 יכולה לתת לך יופי של התנהגות, אם אתה לא מתכוון להקשיח מאחור. אחרי שהחלפתי ל B8 עם אייבך מקדימה (וכל הפרונט GRP N) הייתי צריך אנטירול 28 ממ שיוצר בסדנא באנגליה כדי לחזור לאיזון.
  19. סליחה, מרוב חיפזון התבלבלתי בשם. עזוב את הפילטר המקורי, הוא הכי טוב בדגם הזה (שים מקסימום אינבוקס).
  20. שרון, שים טורבו. לגבי הרעש, פילטר פתוח נותן רעש מעניין אבל המיקום שלו מחורבן ב 306. אתה תמיד יכול להתקין אגזוז זרימה חופשית שיתן קצת יותר באס.
  21. חבל בהצלחה בהמשך!
  22. לפי דעתי קודם תבדוק איזה בולמים בכלל אפשר להשיג לרכב שלך. הבעיה שאין הרבה מידע על בולמים לרובר פה כי לא הרבה אנשים עשו את זה.
  23. מה שאני מקבל ב 5W40 זה 7 באר בסרק בהנעה כשהמנוע קר, יכול לטפס עד 8 אם אני מושך טורים. כשהמנוע חם הלחץ לא עובר את ה 7 באר. 2.5-2 באר בעמידה. 7 באר בשיוט. יש לי שעון חיצוני של greddy.
  24. סליחה, צודק. התכוונתי בבארץ.
×
×
  • תוכן חדש...