Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני משתמש בפחיות, מחזיק מעמד הכי הרבה זמ. בריח קוקוס.
  2. גם אם זה מתאים. תצטרך צ'יפ בשביל לא לנסוע עני בגבוהים.
  3. פירור אחד מספיק לנמלה אחת להביא צי של נמלים. אבל בעיקרון מה שאמרת מאוד נכון. נמלים הם חרקים מאוד מעניינים, אגב. מסביב לבית שלי יש המון טורי נמלים, בבית עצמו אין - כל מה שיש לי בבית זה חלקי רכב, כיאה לבעל צרפתייה.
  4. הכל תלוי בתחזוקת הרכב, בשנתונים האלה. אני מכיר לאנסרים שכמעט התפרקו כבר, לאנשים בעבודה שלי.
  5. אם זה חלום ילדות שלך, ויש לך את האפשרות. לך על המאזדה. חברה שלך יכולה לקנות אוטו שעושה לה את זה בעצמה. מה עוד שלא תהיה לך בעיה למכור לאחר מכן, כנראה, לאחר שהמשפחה תגדל.
  6. אני חושב שהמאזדה זה הרכב בשבילך, בשחור. אולי חברה שלך לא כל כך תאהב את זה כי הרכב ימשוך בחורות.
  7. אפשר להגיד שפעם ראשונה שלא היו לאנשים טענות לגבי הכלים. לפחות לא כאלו שאני שמעתי.
  8. יוסי - בטח ראית אנשים שמדברים עם דיבורית וצועקים. לא נראה לך יותר הגיוני? לגבי המצלמה שקולטת ומעכבת את הירוק כשמישהו עובר באדום - יופי, עכשיו אני יכול לעבור לי בבטחה באדום כי כל השאר יחכו לי עקב אי ההחלפה לירוק. ממש פיתרון טוב לישראלים. לגבי הטיימרים - פיתרון טוב מאוד לכבישים עירוניים, וגם אחלה מזניק.
  9. הצעה מעולה לדעתי.
  10. גם אני רוצה.
  11. האם הנהג צריך היה להיות מאחורי ההגה כאשר לחץ האויר בצמיגים לא תקין, כאשר אורות הבלמים שלו לא עובדים, כאשר הוא עייף ונרדם בנהיגה? אני מסכים עם מה שאתה אומר, בגירה, אבל ברגע שאתה מתחיל לאכוף כאלה דברים שנראים לכאורה ברורים, זה יפתח תיבת פנדורה. בדיוק כמו החשש בחוק להחרמות רכב.
  12. אז אולי חברות הביטוח תכנסנה סעיפים אחרים כמו למשל: כל מי שעקף בקו לבן - לא זכאי לפיצוי. כל מי שנהג במהירות מופרזת , גם לא זכאי לפיצוי, כנ"ל מי שעבר באדום, וכו' וכו'.
  13. אני שונא שווקים. למי שביקש כתובת של צמיג ישיר - הנה nakamichi - אם מגיעים לאנטון ב 7 בבוקר, אז לא יהיה מלא כל כך. זה נכון. לגבי החיסכון, בצמיגים במידה שלי לא היה הבדל במחירים לבין צמיג ישיר לבין אנטון ביפו. תוסיף על זה שעה חיסכון בזמן (כי עבדו על האוטו מייד) והגעה בשעה נוחה ותבין מי עדיף. במקרה שלך - 600 ש"ח חיסכון שווים את ההגעה לאנטון. במקרה שלי לא.
  14. טוב, הבנו שאתה עובד ב xenlight. או בעל החברה.
  15. זה משנה מכיון שאם היה מורכב על רכב עם לחץ שמן גבוה ללא מגביל - זו יכולה להיות סיבה טובה לעישון. זה משנה כי אם הטורבט הורכב על רכב שלא מתאים לו מבחינת הגדישה והוא היה על surge limit, אז זו סיבה טובה לחופשים.
  16. המחירים לצמיגים שאני קניתי היו זהים באנטון ובצמיג ישיר. יש שירשור על צמיגים שאני ומשתמש בשם "כוח סוס" קנינו, כל אחד במקום אחר ובאותו המחיר.
  17. ממליץ על "צמיג ישיר" בפתח תקוה. באתי ועליתי ישר על הליפט. איזון סבבה בלי שריטות על הג'אנטים. באותו מחיר של אנטון (אלא אם אתה מתמקח שעה ב"אנטון"). אנטון מעולם לא הצליחו לעשות לי איזון כמו שצריך וגם באמת מפוצץ שם (ביפו) ולך תמצא חנייה בלי שיגלחו לך את המראה. הם גם הצליחו לשרוט ג'אנט נדיר (של GTI6) ועל זה לא נסלח להם לעולם!
  18. זה לא פורום שיפורים ויזואלים, קרא את חוקי הפורום. ההגה יפה, אבל בלי כרית אויר זה סיכון. ראה בלינק הבא מה קורה לראש בתאונה (וזה עוד עם כרית אויר).
  19. אלו הן תמונות ישנות, מאוד.
  20. אה, זאת אכן העגלה שלך ליביו. טוב עשית שהחלפת ג'אנטים.
  21. על איזה רכב מורכב הטורבו? יכול להיות שלא נעשה שימוש במגביל לחץ שמן בכניסה לטורבו?
  22. אם אתה לא מתכנן לשפר את האוטו בצורה מטורפת או להחליף את כל הצנרת למשהו יותר "זורם", אני ממליץ לך על האגזוז המקורי ועל פילטר מקורי (עם צנרת היניקה המקורית), זה פשוט הרבה יותר טוב. קובי צודק שהמחיר הוא די יקר, אבל אם זה עולה כמו אגזוז זרימה חופשית והתנאי שאמרתי למעלה תקף לפחות לשנה שנתיים - עדיף המקורי. אני לא יודע אם המקורי הוא אותו מק"ט בכל ה 306. גם את זה אפשר לברר ואולי להשיג מפרוקיות במצב טוב.
  23. עדיף כבר להשתיל מנוע GTI6 ב XSI דור שני. במיוחד שזו השתלה חוקית למהדרין.
  24. הסרט של הסוזוקי בלנו שכנע אותי סופית לא להחליף להגה ספורטיבי ולהשאר עם המקורי עם כרית האויר!
×
×
  • תוכן חדש...