האם הנהג צריך היה להיות מאחורי ההגה כאשר לחץ האויר בצמיגים לא תקין, כאשר אורות הבלמים שלו לא עובדים, כאשר הוא עייף ונרדם בנהיגה?
אני מסכים עם מה שאתה אומר, בגירה, אבל ברגע שאתה מתחיל לאכוף כאלה דברים שנראים לכאורה ברורים, זה יפתח תיבת פנדורה. בדיוק כמו החשש בחוק להחרמות רכב.