יש לי כמה דברים להגיד על כך:
א - אם מישהו היה מנסה להגיש עזרה במצב הצומת הנוכחי, סביר להניח שהיה נדרס על ידי איזה טמבל אחר.
ב - אם מישהו היה עוצר בצד על מנת להגיש עזרה, סביר להניח שהיו גונבים לו את הרכב.
ג - אין לי נסיון על אופנוע וזה באמת מקרה מאוד מצער, אבל זאת נראית לי כמעט כמו התאבדות להכנס עם טוסטוס בין 2 משאיות. אפילו עם הרכב שלי אני מאוד חושש לעשות דבר כזה.
ד - אדם שאינו רופא עם ערכת אינטובציה בשלוף, או לפחות חובש עם A.W, קשה להאמין שהיה מצליח לעשות משהו, ברור שהרוכב איבד את ההכרה עקב פגיעת ראש. מקסימום אדם ממוצע היה מזיז אותו מהכביש (ובכך גורם אולי לפגיעה בעמוד השידרה הצווארי של הפצוע).
ה - אני מסכים בהחלט שלא לעצור ולהמשיך כאילו לא קרה כלום זה די ברברי, אבל במקרה הספציפי הזה, אני בהחלט מסוגל להבין למה האדם ממוצע לא טרח להגיש עזרה. אני בטוח שחובש (כמוני למשל) או רופא היו עוצרים מיד.