Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אייל, אני נאלץ לחלוק על דעתך; הם לא ניסו לבנות משהו דמוי רכב. הם ניסו לבנות בית שימוש נייד אך עקב טעות בתכנון יצא להם משהו דמוי רכב.
  2. fizban

    306 מקרטעת

    נשמע כאילו יש לך בעיה עם חיישן חום מנוע ואין מספיק דלק כשהמנוע קר. האם זה קורה לך גם כשאתה מתחיל נסיעה עם מנוע חם? גש למוסך מורשה פיז'ו לדיאגנוסטיקה. מרום הצמרת או ליטל, אם אתה מהמרכז.
  3. הגה עור - חבל על החיות המתות, עדיף היה אם היו משקיעים בבלמים נורמלים. GPS - מותרות ומפריע בסיבובים. בקרת שמע על ההגה - מפריע בסיבובים MP3 - אפשר לקנות יותר טוב - מפריע בסיבובים. אותי היא מרשימה ממש כמו עגלת סופרמרקט.
  4. [פוצל משרשור המיאטה טורבו , כי הנושא כבר מזמן לא נטש את המטרה המקורית של פותח השרשור ] יאשה . מוטי, לדעתך - GT2860RS - עם A/R 0.86 לטורבינה על מנוע 2000 סמ"ק 16 שסתומים ; באיזה סל"ד הוא אמור להכנס? תודה
  5. אם הגדישה לא גבוהה וזה סתם בשביל לנסות - למה WG חיצוני? ואם כבר WG חיצוני, הוסף גם צנרת פליטה בשביל ה WG.
  6. פיטסטופ, המסגר 11. תל אביב.
  7. לא נראה לי שבצורה חוקית, אבל נראה שתהיינה לו פחות בעיות עם הביטוח.
  8. למי אכפת מהבסיסי? רוצים פיז'ו עם טורבו!
  9. איזו שאלה. רק WRX. למי אכפת אם הקאמרי של הסבא שמורה או לא. אם יש לך תקציב ואתה מגדיר את עצמך כחובב מוטוריקה, יש רק אפשרות אחת מבין השניים.
  10. נשמע לי אחלה פרוייקט. 130 כ"ס על משקל כזה יתן משהו מאוד זריז.
  11. מה זאת אומרת מסוכן לג'אנט. אתה מתכוון לארץ?
  12. אביחי, ב GTA דווקא האנשים נאספים מסביב. לגבי ההליכים הפליליים, זה כבר ממש טיפשי. אם כל הרכבים היו עוצרים, היה נגרם פקק ענק שהיה מעכב את צוות ההצלה.
  13. מצטרף לשאלה!
  14. ליאור - אתה ומינימליזם? בטח... אישית אני מעדיף מסגרת שחורה על פני כלום ובטח על פני ניקל.
  15. החבר שלך בטח מאלה שזורקים זבל על הריצפה ולא מזיז להם. טכנית האדם שזרק את החפץ הוא האשם. אני לא חושב שאפשר להוכיח את זה חוקית.
  16. יש לי כמה דברים להגיד על כך: א - אם מישהו היה מנסה להגיש עזרה במצב הצומת הנוכחי, סביר להניח שהיה נדרס על ידי איזה טמבל אחר. ב - אם מישהו היה עוצר בצד על מנת להגיש עזרה, סביר להניח שהיו גונבים לו את הרכב. ג - אין לי נסיון על אופנוע וזה באמת מקרה מאוד מצער, אבל זאת נראית לי כמעט כמו התאבדות להכנס עם טוסטוס בין 2 משאיות. אפילו עם הרכב שלי אני מאוד חושש לעשות דבר כזה. ד - אדם שאינו רופא עם ערכת אינטובציה בשלוף, או לפחות חובש עם A.W, קשה להאמין שהיה מצליח לעשות משהו, ברור שהרוכב איבד את ההכרה עקב פגיעת ראש. מקסימום אדם ממוצע היה מזיז אותו מהכביש (ובכך גורם אולי לפגיעה בעמוד השידרה הצווארי של הפצוע). ה - אני מסכים בהחלט שלא לעצור ולהמשיך כאילו לא קרה כלום זה די ברברי, אבל במקרה הספציפי הזה, אני בהחלט מסוגל להבין למה האדם ממוצע לא טרח להגיש עזרה. אני בטוח שחובש (כמוני למשל) או רופא היו עוצרים מיד.
  17. איציק, היו דיבורים על ה GTI שמגיעה עם 175 כ"ס. יש חדש? http://www.netcar.co.il/news/newsca.asp?i=808
  18. אז לא נותר אלא לחכות ל 207 GTI, או לקנות 206.
  19. למה אתה מתכוון בשיפוץ מנוע, אוברול?
  20. עקב המשפט הנ"ל, אני אוסיף את דעתי הצנועה. הרכב הזה פשוט מכוער! אולי הוא אמין וסבבה (אין לי נסיון עליו) אבל אני פשוט לא יכול להביט בו. הוא נראה כמו טלוויזה ישנה ויקרה עם גלגלים ואני נאלץ לעצור בשוליים כל פעם שאני רואה כזה, עקב בחילה קשה שתוקפת אותי. בחיים לא הייתי קונה רכב שנראה כך, אפילו אם היתה לו התנהגות של קאררה טורבו. אבל על טעם וריח (ועל שיקולים בקניית רכב) אין להתווכח. אז שיהיה בהצלחה.
  21. רועי, לא בטוח שה-207 מהנה יותר לנהיגה מה-206. אבל בעצם זה לא רלוונטי פה.
  22. אני כבר רואה איך איזה לוביסט מטעם החברה המייצרת משכנע חבר כנסת להגיש הצעת חוק שמחייבת נהגים להחזיק ינשופון ברכב.
  23. אם אני רואה שזו אישה לפני, אני עובר לימני. לא מתעסק עם נשים בכביש, תודה. בכל השאר אני מאותת תחילה, אז זה לא עוזר אז אני עובר לימני, לפעמים מהבהב, לעולם לא צופר.
  24. זה לא בלי כסף, אבל סה"כ היחס עלות / תועלת הוא די טוב. אל תשכח שזו גדישה באמינות (תלוי כמה בארץ יצליחו לדפוק את ההתקנה ויפשלו בכיוונים הקטנים).
×
×
  • תוכן חדש...