לגבי המזרקים - לא תמיד, תלוי ב duty cycle הנוכחי של המזרקים בעומס וכמה מומנט/הספק רוצים להעלות. אפשר להישאר עם המזרקים הקיימים אם מתקינים וסת לחץ דלק מתכוונן (כך שבגדישה הוא מעלה את לחץ הדלק).
לגבי איחור הצתה, אפשר אולי להתקין צ'יפ שיטפל הזה, בהנחה שהמחשב עובד על מפה תלת מימדית (הצתה, מצב מצערת וסל"ד).