Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אבל אין 306 GTI6.
  2. האמת שלא חשבתי שמדובר בבנזין. לכן אמרתי שטוב ללמוד דברים חדשים.
  3. מה אתה אוהב בה?
  4. יש רכבים שהבלוק שלהם יותר עמיד.
  5. יוני, תמיד טוב ללמוד משהו חדש. אבל אולי תסביר לי למה הוספת את המשפט האחרון, בשביל ליצור אנטגוניזם? איפה בדיוק אתה רואה נחרצות? לא אמרתי שחייב להיות מחשב ולא סיימתי בסימן קריאה.
  6. מה עם הרכב של יאשה? אם כבר אתה רוצה משהו יוצא דופן. נסעתי עם יאשה במהירות 5 קמ"ש (מחניה לחניה) והרכב הרגיש טוב. דבר איתו ותרגיש את הרכב.
  7. רוב ה XU באו עם בלוק ברזל (עדיין מאוד מומלץ למלא נוזל קירור). ה TU באו עם אלומיניום וגם XU אחד - MI16 .
  8. הזרקה היה לך במגנום? אם יש הזרקה, צריך להיות מחשב.
  9. עידכון - היום פתחתי מכסה מנוע באור וראיתי שנשם אחד מנותק, כנראה שהמוסכניק שהרכיב את הגיר שכח לחבר אותו. חיברתי והבעיה הסתדרה. תודה לתומכים.
  10. לגבי המזרקים - לא תמיד, תלוי ב duty cycle הנוכחי של המזרקים בעומס וכמה מומנט/הספק רוצים להעלות. אפשר להישאר עם המזרקים הקיימים אם מתקינים וסת לחץ דלק מתכוונן (כך שבגדישה הוא מעלה את לחץ הדלק). לגבי איחור הצתה, אפשר אולי להתקין צ'יפ שיטפל הזה, בהנחה שהמחשב עובד על מפה תלת מימדית (הצתה, מצב מצערת וסל"ד).
  11. היא עכשיו סיימה 3 שנים עם הגטס, היא רוצה משהו אחר.
  12. עדיף כבר לקנות את של ליביו ב 10K ולגדוש.
  13. יאשה היקר, למה "גלעד ושאר הגולשים"? למה הבדלת אותי מאחרים? החלטת שאני לא גולש סטנדרטי? או שאולי אני הטמבל היחיד שמתעניין בטורבו על 306 וזה מה שמבדיל. אבל באמת לא היה יפה להפריע לרועי בשירשור שלו. טוב עשית שפיצלת.
  14. מה פתאום אתה קורא שירשורים על גדישות?
  15. S16? הלוואי וזאת היתה S16. אצלי זה RFV. בעיה רצינית שיש לאנשים עם רכב כמו שלי היא שאין מתיזי שמן לבוכנות (בניגוד ל S16 ו ה GTI6). הגדישה מוגבלת ל 0.8 באר עד שפותרים את הבעיה הנ"ל. לפחות זה מעל "מחסום יאשה" (0.6 באר).
  16. בהחלט תתחדשו. אני מאוד אוהב את עיצוב הרכב.
  17. כמה היתה הגדישה המלאה? ההערכות שלך דומות מאוד לחישובים שלי בזמנו. על המנוע שלי ב 2500 סל"ד מפת הגדישה הראתה שהטורבו יהיה לא יציב (surge) בגובה פני הים וגם עם שיקלול של תת לחץ בסעפת היניקה. לכן חיפשתי A/R שהגדישה תכנס ב 2800-3000 סל"ד.
  18. make me an offer i cant refuse.
  19. לא התכוונתי למכור אותה. שבוע 306, שבוע Z4. ולנדב, איחרת את המועד. פעם פירסמתי אותה, היום כבר לא. בטח אחרי שרכשתי אנטי רול 28ממ. ולגבי ה MG, יש מישהו בפורום שהוא בעל MG? מאוד מעניין לשמוע חוות דעת של בעלים.
  20. לדעתי ה MG יותר אקזוטית. לא יודע אם יותר טובה (כנראה שלא) אבל יותר אקזוטית - בטח שמבחינת פוזה. לגבי Z4 - בוא נקנה ביחד Z4. שבוע אצלי שבוע אצלך.
  21. לא התבלבלתי. בין Z3 ל MG - MG בין Z4 MG - Z4. לגבי הקסם - התכוונתי למראה. לא נהגתי במיאטה או ב MG, לצערי. כמו כן, התדגשתי שכנראה הדעה שלי לא תתאים לו.
  22. אתה נשמע ממש כמו ג.יפית.
  23. אם אני הייתי בדילמה שלך, הייתי הולך על ה MG. יש לה קסם שאין למיאטה הנפוצה יותר. מנוע מרכזי. אולי אפשר גם לשפר אותה. אם היית מתלבט בין MG ל Z4, אז הייתי ממליץ על ה Z4. השאלה היא רק אם אתה מוכן לבעיות שה MG תעשה לך. אני מניח שלא.
  24. זה באמת ה Disco Potato. הוא תכלס נקרא GT2860RS ה- 60 בגלל ה A/R. במקור הוא עם A/R 0.64 בטורבינה אבל אני הזמנתי בזמנו את דגם המיוחד עם A/R 0.86 בטורבינה. לכן שאלתי.
×
×
  • תוכן חדש...