Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. מה שקורה כשאין פורק זה כשאתה סוגר את המצערת, אין לאויר המוגדש לאן לפרוק את עצמו וזה יוצר ויברציות בציר שמקשר בין הטורבינה לקומפרסור. זה נקרא compressor surge וזה מאוד לא בריא לטורבו. זה מאיט את סיבובי הקומפרסור וגורם לזמני תגובה מאוחרים יותר כאשר פותחים שוב את המצערת + נזק ובלאי מואץ לטורבו
  2. תומך בהצעה. עוד 30 סוסים ב 15K, ואפילו אפשר להשיג אישור להחלפה הזאת, למיטב ידיעתי.
  3. אתה הרכבת את הקיט או זה היה מורכב לפני שקנית את רכב? כי אני לא מבין איך יש לך טורבו על הרכב ואתה לא יודע אם אתה עשיר או עני בדלק ואת דרגת החום של הפלאגים שלך. בודקים תערובת עם חיישן חמצן wideband.
  4. למכירה: אנטי רול אחורי ל- 306 - 24ממ (XSI, GTI דור שני) - מגדיל נטיה להיגוי יתר. מתאים למי שהקשיח מקדימה ואין לו מה לעשות מאחורה (הנמכה של שן זו לא הקשחה!) מחיר - 1100 ש"ח. אפקסי Super AFC-II. חדש בקופסה. הורכב רק למטרות מדידה. מתאים בעיקר ליפניות. צבע שחור. מחיר: 1200 ש"ח. תמונה: מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה) תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 2000 ש"ח. תמונה: כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  5. fizban

    עצה לגבי 306 XSI

    כן.על שם 6 הילוכים.
  6. fizban

    עצה לגבי 306 XSI

    אין GTI רגיל של 306.
  7. יחס דחיסה אטמוספרי נמוך, בגדישה הלחץ מוכפל בכמות הגדישה, מן הסתם. כלומר אם האימפרזה טורבו שלך גודשת 1 באר, לחץ הדחיסה יהיה 16:1~ welcome to the real world.
  8. fizban

    עצה לגבי 306 XSI

    ראיתי היום את הרכב, נראה יפה ומקורי.
  9. אני לא משתגע מתעודות וגם לא כל כך ממה שמיקרוסופט חושבים. יש גם הבדל בין להיות תותח ב windows ושאלות תמיכה בפורום לבין להיות תותח במחשבים.
  10. חבל שאין מד סל"ד לטורבו, כך שניתן יהיה לראות את סל"ד הטורבינה ולהבין איפה אתה נמצא על מפת הקומפרסור בסל"ד נתון, בצורה אמיתית. croc, מד לחץ בסעפת הפליטה(והשוואת הלחץ הנ"ל ללחץ הגדישה) יכול לעזור לך להבין מה בדיוק קורה שם ב 6K סל"ד והאם הצנרת מגבילה אותך.
  11. לא חייבת להיות בעיה בזמינות הטורבו אם אין מגן חום. הוספה של כזה אמורה לשפר במעט את הזמינות (ואולי זה יהיה אפילו לא מורגש).
  12. תודה רבה על ההסברים, jack R1
  13. החלטה נבונה לשים מגן חום. זה עוזר לסעפת לשמור על חום הגזים ולטורבו להיות זמין יותר (כל עוד שלא עוטפים את הסעפת לגמרי). וכמובן בריא יותר לחיווט שלך בתא המנוע. האם אתה מרגיש שיפור בזמינות הטורבו? אין לי מושג לגבי 3, שאלה מעניינת.
  14. תודה, מה הסיכוי שכל החופשים האלה יגרמו? האם הזנחה מסויימת גורמת לזה או שפשוט זה חלק מהזדקנות של המנוע. מה הסיכוי שיש לי חופשים כאלה במנוע שלי שעשה 185K?
  15. בקיצור, לאסור את כל מכירת האופנועים, מכוניות ספורטיביות. מעכשיו חוזרים לעגלות עם סוסים בכביש ישר ומעולה רואים רחוק ואפשר לזהות מכשול ולהאיט אם צריך. בכביש שהראות בו אינה מניחה את הדעת לא נוסעים 190. ברחובות צרים עם מכוניות שחונות ב 2 הצדדים אני נוסע ב- 20 קמ"ש ומחרבן על כל מי שמצפצף לי מאחור.
  16. ואיך אני יכול לבדוק אם במנוע שלי יש חופשים כאלו, רק על ידי פתיחת ראש?
  17. שמר, מה גורם למיסב להיתפס? בלאי? יוסי - אתה יכול להצטרף לארגון הטלטלים השחורים. לפחות זה.
  18. אז למה רשום לך שאתה חייב במשקפים? לי יש מספר נמוך מסוים והאופטומטריסט קבע שאין לי צורך במשקפיים לנהיגה ולכן אין שום איזכור לגבי משקפים ברשיון שלי.
  19. לפי גובה הקנס תדע מה נחשב לעבירה יותר חמורה, לא? ואם אתה שואל בלי קשר לחוק, אז לדעתי הנסיעה בשמאלי חמורה יותר כי הנהג הזוחל מעלה את העצבים לנהגים מאחורין וגורם להם לעשות שטויות.
  20. fizban

    מופז שולל הרשיונות

    זה בדיוק מה שאני (ועוד כמה אנשים בפורום) חוששים ממנו. יש הבדל גדול מאוד בין מעבר באדום / קו לבן לבין נהיגה בשיכרות / שלילה. מכיר את הפרק בסטאר טרק, שבו יש כוכב לכת בו אין בכלל פשע והכל גן עדן? - כל זה כי נותנים שם עונש מוות על כל עבירה, אפילו אם שברת חלון בטעות.
  21. דבר עם sronis, הוא אולי ירצה להתחתן עם ידידה שלך. אם הוא לא, אז אולי אני!
  22. בקיצור, לא בריא לחיות.
  23. ראה, צריך להיות איזשהו גבול לכמה אפשר להגביל. STI מזהמת בגלל הטורבו? האם היא נגיד מזהמת כמו רכב אטמוספרי עם מנוע בנפח 4 ליטר? אפשר עוד יהיה לאסור מכוניות פרטיות מעל 1600 סמ"ק, בגלל "ניצול אנרגטי" מהמם.
  24. לא ידעתי את זה. "הם" זה חברות הליסינג ו/או אנשים פרטיים? אני רואה למשל שהונדה סיויק וטויוטה פריוס עולות 150K. זה לא נראה לי כל כך הטבה ללקוחות פרטיים.
  25. STI מזהמת עד כדי כך שתכשל בבדיקת 4 גזים? אני מאוד מקווה שמה שאתה (וגם אני) חושש ממנו לא יתקיים מפני שכבר עכשיו מקפידים הרבה יותר על זיהום המכוניות ויש גופים אחרים מאוד מזהמים שראוי שיטפלו בהם, לפני שמסרסים את המוטוריקה בישראל. בסוף עוד כולם יסעו בסוזוקי ליאונה.
×
×
  • תוכן חדש...