Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. מה עם לתת את ההטבה רק לרכבי ליסינג היברידים על מנת לעודד את העובדים להשתמש ברכבים פחות מזהמים. (אם כבר מדברים על זיהום אויר בשירשור אחר).
  2. אני שמח שהמגאן 225 תגיע, נמאס כבר מ רנו 5 GT.
  3. אין איסור, יש תקנים מחמירים של זיהום ורכב שמזהם לא יהיה חוקי שם. ולמרות כל זאת אין איסור מכירה שם כי המכוניות עומדות בתקנים. אז למה שיהיה איסור כזה בארץ? השאלה היא באמת מה הם הקריטיונים המדוייקים במשפט שהדגשת. אני לא חושב ש STI מזהמת יותר מ C5, לפחות לא ברמה כזו שדורשת איסור מכירת STI. מה עם מפעלים שמזהמים בטירוף, סיגריות?
  4. גם במס עתק אתה מעוות את הצדק שכן אתה מאפשר רק לעשירים להנות ממכוניות פחות חסכניות בדלק. אני חושב שמקפידים מאוד בקליפורניה, למשל, על זיהום אויר ולמרות זאת יש שם מכוניות מאוד מעניינות. אז ביום שבישראל יקפידו יותר מקליפורניה המשיח יגיע. אפשר להגביל יותר את האוטובוסים, שמזהמים המון, אפשר להקים תשתית רכבת ציבורית תת קרקעית חשמלית; פחות אנשים יקנו רכבים שכן זה כבר יהיה מיותר ומי שחובב נהיגה גם יוכל להנות.
  5. לא תיארתי את זה במדויק. זה פשוט גורם ליותר הפרעות זרימה כי האויר המוגדש נבלם בפרפר הסגור והזרימה מופרעת.
  6. אתה לא חושב שאתה קצת מסכן את עצמך בשיטה הזו? אישית אני מדליק איתות שמאלה, בד"כ כלל זה עובד. אם לא, אז היבהוב באורות הדרך. אם לא אז עקיפה בזהירות מימין. אני לא רוצה להשמע שוביניסט, אבל מניסיוני איתות שמאלה או היבהוב פשוט לא עובדים כשמדובר באישה, הן פשוט לא מבינות מה רוצים מהן. אם אני מזהה אישה ברכב לפני בשמאלי, אני בד"כ עוקף מימין.
  7. תפקיד פורק הלחץ הוא לפרוק את הלחץ העודף כשהמצערת נסגרת. אם הוא רחוק מהמצערת, תנועת האויר בצנרת עד הפרפר תשתנה אחורה לכיוון הפורק הזמן סגירת המצערת וזה יצור הפרעות בזרימת האויר כשהמצערת תיפתח מחדש ובטח עוד תופעות שמוטי מכיר יותר טוב ממני.
  8. הלחצן ספורט בבלנו מקשיח את המתלים, מנמיך את הרכב, מקצר את הגיר, מגדיל את הבלמים ומכניס את הטווין טורבו לפעולה. חבל שלא השתמשתי בו בנסיעה שלי.
  9. מכונית לא בטיחותית בעליל לא יכולה להיקרא "מכונית משפחתית ממוצעת", והבלנו בטח שלא ממוצעת.
  10. fizban

    עצה לגבי 306 XSI

    אכן יש לך זמן וסבלנות וזה טוב כשמחפשים רכב שיחסית אין הרבה ממנו על הכביש. אני לא יודע אם אם יש ממש מחיר ריאלי כי כל אחד ומה שהוא חושב שהרכב שלו שווה. הבחור שיש לו 97 והרכב מוזנח כנראה חי בסרט. קח לך את הזמן וחפש בסבלנות דור שני שמורה. זה הכי טוב שאני יכול ליעץ לך. כשתמצא משהו, פרסם מה השיפורים (אם בכלל) שנעשו לרכב והמצב שלו וננסה לעזור בלהעריך את שווי הרכב - וזו גם תהיה הערכה סובייקטיבית. אל תשכח לבדוק את מדור קניה מכירה פה וב PSI.
  11. וואלה. אותו חרא.
  12. השריטה הבאה שלך הגיעה מהר משחשבנו.
  13. ה F1 (בדיוק באותה המידה) עלו לי כ-700 ש"ח לצמיג. המחירים שנתת באמת יקרים מהממוצע. הם החזיקו לי שנה וחצי כולל 3-4 ג'ימיקאנות ונסיעה לא הכי רגועה. אני חושב לנסות את הדאנלופ עכשיו. ל SP9000 יש מקדם שחיקה של 320 ל F1 יש 280. על הנייר נראה שדאנלופים מעט יותר קשים.
  14. fizban

    עצה לגבי 306 XSI

    לא פרטת מה התקציב שלך. GTI6 מאוד קשה להשיג. XSI דור שני(98 ומעלה) גם קשה, אבל בטח שלא ברמה של ה GTI6. הן גם חולקות אותן מכלולים (חוץ ממנוע, מערכת בלימה, לוח שעונים עם מד טמפרטורת שמן ב GTI וג'אנטים שונים) הדור הראשון כבר ישנות, הייתי פחות ממליץ (אלא אם אתה מוצא S16 במצב סביר +). ה 206 GTI פחות מהנה לנהיגה מה 306 דור שני+ (וגם מנועים עם הספק די דומה), אבל אם אתה מוצא אחת במצב טוב, אפשר ללכת גם עליה.
  15. נתקעת בכביש 5 ב 80 קמ"ש? הלוואי עלי לנהוג בכביש 5 ב 80 קמ"ש (בבוקר). לגבי השוטר, זה באמת נראה כמו נסיון הפחדה. אם זה היה משהו רציני, הוא היה מזמן ניידת או רושם דו"ח אמיתי ונותן לך לחתום.
  16. אני מעדיף לשלם 100K לירות, אם יש אפשרות לבחור.
  17. סלח לך, אבל "פח דק" זה קישקוש. השאלה איך המכונית סופגת אנרגיה. נסה פעם להתקע עם טנק בקיר ותבין.
  18. fizban

    מחפש רכב עד 50K

    לג'נד זה לאנשים זקנים. פרלוד יכולה להיות מעניינת, אם אתם משפחה של הונדה. עדיף ה 2.2. הרכב מאוד יפה לדעתי.
  19. 206 זה לא 205.
  20. בד"כ הכוונה היא שמנועים עם בלוק אלומיניום שלא שמים בהם נוזל קירור (אלא מים) מפתחים קורוזיה וחורים בבלוק. לכן חשוב לבדוק שמולא נוזל קירור (עדיף מקורי) במנועי PSA. רלוונטי יותר למנועי בלוק אלומיניום אבל לא הייתי מתפשר גם בבלוק ברזל.
  21. כמה עולים היום הדנלופ וה F1?
  22. פתח דלת נהג או נוסע. יש שם מדבקה עם הלחץ המומלץ על ידי היצרן. אם לא, פתח תא כפפות. אם לא, פתח ספר רכב.
  23. נשמע כמו קייס בטוח בבית משפט לתביעות קטנות. נשמע כמו קייס לתביעה ייצוגית, אם עוד אנשים נפגעו. זאת בהנחה שיש לך את האיור.
  24. אודה ולא אבוש שאני לא מכיר את תכונות ה 96, אז אין לי מושג למה לא. בעיקר כי היצרן רשם 95 או 98.
  25. נכון, אבל בוחן תנועה שמחפש על מה להוריד אותך, יתלבש לך ישר על האגזוז. כמו זבוב לחרא.
×
×
  • תוכן חדש...