לא פרטת מה התקציב שלך.
GTI6 מאוד קשה להשיג.
XSI דור שני(98 ומעלה) גם קשה, אבל בטח שלא ברמה של ה GTI6. הן גם חולקות אותן מכלולים (חוץ ממנוע, מערכת בלימה, לוח שעונים עם מד טמפרטורת שמן ב GTI וג'אנטים שונים)
הדור הראשון כבר ישנות, הייתי פחות ממליץ (אלא אם אתה מוצא S16 במצב סביר +).
ה 206 GTI פחות מהנה לנהיגה מה 306 דור שני+ (וגם מנועים עם הספק די דומה), אבל אם אתה מוצא אחת במצב טוב, אפשר ללכת גם עליה.