צירפתי את הקובץ עם קוים לנהיגה לצורך זמנים מהירים.
כחול - תיקונים של ציור המסלול.
ירוק - פול גז.
אדום - ברקס.
צהוב - עזיבת גז על מנת להכנס לאפקס.
ריבוע סגול - אפקס מאוחר
ריבוע תכלת - אפקס רגיל
שים לב שאני 69 ק"ג ומיקום הבלימות / עזיבות יכול להשתנות.
אפקס מאוחר זה לא מאוחר בטירוף, זה אפקס טיפה מאוחר יותר מהרגיל. עדיין צריך לשמור כמה שיותר על מהירות.
כמו כן, אתה יכול לראות שאני בולם יחסית מאוחר ונכנס לתחילת הפניה עם בלמים, על מנת לתת לזנב "לרחף" בכניסה לפניה (אבל לא להחליק!). זו בלימה דגריסיבית, כלומר, חזקה בהתחלה ובסיבוב חוזק הבלימה יורד, אחרת תעשה ספין.
בהצלחה.