Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אתה חושב שזה זלזול? לדעתי זה פשוט יותר משתלם להם שלקוחות יחליפו ראשי מנוע וחלקי חילוף.
  2. נו, החלפת כבר צמיגים?
  3. viewsonic VX922. מעולה למשחקים. 1300 ש"ח.
  4. נגמר יותר מהר כי הוא רך יותר ואוחז יותר. לצורך העניין - Sל SP9000 יש TW של 280. לצמיגי סליקס יש TW של 30 לאליאנס אחדים שראיתי יש TW של 700. לגבי הג'אנטים - ככה זה כשמרווח ברגים הוא 108 על 4 ואופסט 15-18
  5. fizban

    קווי נהיגה נכונים

    נתראה שם.
  6. 42 על נורה רגילה זה מחיר גבוה. 2 נורות H4 עולות אולי 40 ש"ח.
  7. fizban

    האמר להשכרה

    עדיף אמפרזה טורבו.
  8. fizban

    עזרה בקשר לקנס שקיבלתי

    ואם נקודה ב משתנה כל 10 שניות? אין מצב שיש חוק כזה כי זה מטומטם.
  9. fizban

    האמר להשכרה

    דווקא ההאמר מתאים בול לחתן בתמונה, לדעתי.
  10. fizban

    קווי נהיגה נכונים

    זה נראה בציור באלכסון עצבני אבל זה כמעט ישר במסלול. עדיף לקחת את זה טיפה באלכסון ולא לאבד זמן בתיקוני הגה.
  11. מה ה threadwear של האליאנס שלך? שאלת כיצד ניתן לשפר את יכולת הבלימה- התשובה (בהנחה שכל המכלולים הבאים תקינים) היא צמיגים טובים, אחרי זה בולמים טובים, אחרי זה רפידות וקליפרים טובים. אם הצמיגים כל כך טריים, אפשר בהחלט לחכות קצת ולמצוא ג'אנטים מעניינים. הבעיה שאין מבחר לפג'אטות בארץ. תתחדש!
  12. fizban

    קווי נהיגה נכונים

    צירפתי את הקובץ עם קוים לנהיגה לצורך זמנים מהירים. כחול - תיקונים של ציור המסלול. ירוק - פול גז. אדום - ברקס. צהוב - עזיבת גז על מנת להכנס לאפקס. ריבוע סגול - אפקס מאוחר ריבוע תכלת - אפקס רגיל שים לב שאני 69 ק"ג ומיקום הבלימות / עזיבות יכול להשתנות. אפקס מאוחר זה לא מאוחר בטירוף, זה אפקס טיפה מאוחר יותר מהרגיל. עדיין צריך לשמור כמה שיותר על מהירות. כמו כן, אתה יכול לראות שאני בולם יחסית מאוחר ונכנס לתחילת הפניה עם בלמים, על מנת לתת לזנב "לרחף" בכניסה לפניה (אבל לא להחליק!). זו בלימה דגריסיבית, כלומר, חזקה בהתחלה ובסיבוב חוזק הבלימה יורד, אחרת תעשה ספין. בהצלחה.
  13. צמיגים טובים יעזרו לך בבלימה, הרבה!
  14. על לא דבר. מה מידת הצמיגים שלך?
  15. בדוק ב PSI, היו שם המון שירשורים בנוגע לזה. אישית, אני לא מבין למה לשים בלמים של מכונית מסחרית על רכב ספורטיבי. יהיה לך פחות משחק עם דוושת הבלם, לדעתי. כל נגיעה קטנה והרכב ישתל.
  16. תתחיל בצמיגים טובים. אני לא יודע מה מידת הצמיגים שלך אבל אני בטוח שאין משהו ספורטיבי. אולי תצטרך לעלות ל 15".
  17. כרגע לאינטל יש מעבדים יותר טובים. היו לי AMD 5 שנים ועכשיו עברתי לאינטל, עד ש AMD ישיבו מלחמה.
  18. אני לא מבין איך תשכנעו את המכס שמכולה עם 16 צמיגים וג'אנטים לא מיועדת למסחר ושזה יבוא אישי.
  19. איזה באסה, הלך חלום ה T16 על ה 306.
  20. אז מה? לובינסקי יאשרו לך החלפת מנוע אם החלפת את כל המכלולים הבטיחותיים, אם אני זוכר נכון. לפני דעתי קליאו 5 דלתות עם מנוע של קליאו ספורט זה מגניב. זאב בעור כבש.
  21. www.myus.com
  22. כי כאשר אתה דוחס יותר אויר עם שבלול, יחס הדחיסה מוכפל בהתאם לכמות הגדישה. גודש 0.5 באר, יחס דחיסה מוכפל פי 1.5. כלומר, אם אתה על 10:1 , היחס בגדישה יהיה 15:1. אגב, ככול שיחס הדחיסה קטן יותר, המנוע פחות יעיל. לכן לא מומלץ להוריד יותר מדי את יחס הדחיסה. בד"כ שמונה וחצי ל-1 מקובל במנועי טורבו.
  23. מה? הבראון קפה זה המקום שלי לדייטים ראשונים! מה אעשה עכשיו?
  24. רק זה חסר לנו, שיתחילו במדינה הזאת להטיס רחפות... בקושי לנהוג יודעים.
  25. הם כבר מזמן לא קיימים, עד כמה שידוע לי.
×
×
  • תוכן חדש...