Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני לא מבין למה אתה צריך לחכות דקה בהתנעה ולפני כיבוי. הפסיק לגדוש דקה (או התקן מערכת שמזרימה שמן לטורבו 30 שניות אחרי הכיבוי) לפני שאתה מגיע הביתה וכבה את הרכב מיד. תאר לך אם לכל שכן היה רכב כמו שלך, האם היית אתה מוכן לסבול רעש של צנרת 3" במשך דקה שלמה אצל כל שכן?
  2. fizban

    למה קליאו ספורט 172?

    לא כל חובב נהיגה מעוניין לעבור על החוק (לפחות מהבחינה הזאת). זה לא פיתרון מעשי לכולם. אבל אחלה פיתרון.
  3. לדעתי (האישית), התבלבלת בין ה Z3 ל Z4.
  4. זה נכון, אבל יש אנשים (אחד או שניים, לא יותר) שנוסעים מעל המהירות המותרת כי זה על הזין שלהם. אתה מבין לאן אני חותר? בנאדם ששתה - אינו כשיר לנהיגה. זו עבירה הרבה יותר חמורה ממהירות מופרזת, או מעבר ברמזור אדום. לא שאני מצדיק אף אחת מהעבירות, אני רק מדרג אותן.
  5. יש אנשים שרוצים להראות קצת שונים. יופי זה עניין סובייקטיבי.
  6. כמה שיכור צריך להיות בשביל לחצות באור אדום? אני ממש לא מבין למה לנהוג במצב כזה.
  7. במבצע האחרון ששמעתי עליו והייתי צריך לנסוע בכבישים המיועדים, נסעתי 90 קמ"ש בדיוק. גם בסיבובים.
  8. לא הבנתי מה הקשר למהירות מופרזת. הנהג עבר את הצומת באור אדום.
  9. טוב, אתה מוגדר כאחד "האנשים הנכונים".
  10. ברור שתקנה ספר שלם, זה חומר מאוד מעניין. אתה לא רוצה ללמוד על מנועים וטורבו? אתה לא תמצא בארץ אינטרקולר עם כניסה 2.25. או שבונים לך בארץ משהו מיוחד (ולא בטוח אם איכותי, אלא אם אתה פונה לאנשים הנכונים), או שקונים בחו"ל.
  11. לא שמים קסנון בפנסי הערפל. פנסי ערפל נועדו לאפשר ראיה בזמן ערפל ולכן עליהם להיות צהובים (2800K, קונטרסט הכי מעשי לתאורה בערפל). קסנון בזמן ערפל אמיתי פשוט יתפזר בצורה לא שווה ויסנוור אותך ואולי גם אחרים. אתה יכול לשים נורות של PIAA בפנסי הערפל שלך. לא מאירות חזק כל כך וגם לא ממש יעילות בערפל, אבל עולות בסביבות ה 500 ש"ח, במקום 2500 ש"ח. אישפוז - החוק גם אוסר מפורשות לנהוג מעל המהירות המותרת. כל עוד פנסי הערפל מכוונים כראוי ומקוריים מהמפעל, אין סיבה בטיחותית לא להדליק אותם (כמובן שהחוק עדיין אוסר זאת), הם לא יסנוורו.
  12. ליאור, בשביל מה יש את Maximum Boost? בלי קשר לסעפות - עוד ספר מעניין. בלי קשר 2 - בדרך כלל היציאה מהטורבו היא "2 (תלוי בגודל הטורבו) והכניסות לאינטרקולר הן "2.5. בזמנו אביב המליץ על כניסה של 2.25 ויציאה של 2.5. אני לא זוכר בדיוק איך הוא נימק זאת מבחינת חוקי הזרימה (זה היה לפני יותר משנה וחצי). זה גם היה לסט אפ שלי.
  13. אם מכוונים את הכיסא בצורה נכונה, הגפיים לא תנעלנה במצב חירום.
  14. ליאור, אני מבין שאתה בונה סעפת טורבו שונה מהמקורית?
  15. לא, זה לא הורס לך את העדר התביעות, כי זה לא באשמתך.
  16. מחפש מנוע RFS כולל צמה ומחשב עם אפשרות לגיר. בהודעה פרטית. תודה גלעד
  17. אתה נוסע מעט, בר72.
  18. מה התקציב ומה ההעדפות?
  19. בטח הנהג היה עסוק בלצפור לך, במקום לנסות להאט/להתחמק
  20. 4900 סלד? אז בטח ב 7000 סל"ד הטורבו נמס מרוב החום שהוא מייצר.
  21. לפי מבט אפשר להעריך.
  22. נורות קסנון הן בעלות הספק של 35W. אתה יכול לדעת כמה K הנורות לפי מבט (אם יש לך נסיון) או לשאול את הסוכנות. 4100K יהיה ממש לבן. 6000K יהיה עם גוון כחלחל מעט. מעל 6000K קשה לי להאמין ששמו לך.
  23. נשמע לא נעים. מה אם ההבדל קטן (נגיד 3-5 מ"מ)?
  24. זה לא תמיד נכון. יש מערכות דלק שעובדות בלי צינורות מחזירים.
×
×
  • תוכן חדש...