לא שמים קסנון בפנסי הערפל. פנסי ערפל נועדו לאפשר ראיה בזמן ערפל ולכן עליהם להיות צהובים (2800K, קונטרסט הכי מעשי לתאורה בערפל). קסנון בזמן ערפל אמיתי פשוט יתפזר בצורה לא שווה ויסנוור אותך ואולי גם אחרים.
אתה יכול לשים נורות של PIAA בפנסי הערפל שלך. לא מאירות חזק כל כך וגם לא ממש יעילות בערפל, אבל עולות בסביבות ה 500 ש"ח, במקום 2500 ש"ח.
אישפוז - החוק גם אוסר מפורשות לנהוג מעל המהירות המותרת. כל עוד פנסי הערפל מכוונים כראוי ומקוריים מהמפעל, אין סיבה בטיחותית לא להדליק אותם (כמובן שהחוק עדיין אוסר זאת), הם לא יסנוורו.