-
הודעות
4,910 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fizban
-
למכירה: אפקסי Super AFC-II. חדש בקופסה. הורכב רק למטרות מדידה. מתאים בעיקר ליפניות. צבע שחור. מחיר: 1200 ש"ח. תמונה: 4 מזרקים של פיז'ו 605 טורבו. 240CC ב-3 באר, התנגדות גבוהה. מצב טוב, כולל קיט שיפוץ. תוצרת בוש. מס קטלוגי 0-280-150-701 מחיר: 700 ש"ח תמונה: מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה (נמכרים ברביעיות) תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: כונס אוויר מפיברגלס, מוכן לצביעה. חדש. מידות: 40 על 40 על 4 ס"מ. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: שעון Air/Fuel של Glowshift - smoked. עם אפשרות החלפת צבעים (7 צבעים). הותקן רק פעם אחת למשך 10 דקות (תקין לחלוטין). 270 מעלות. מחיר - 450 ש"ח. תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: וולטמטר מלבני דיגיטלי חדש, למי שאין מקום (או רצון) לשים שעון עגול. תאורת לדים כחולה. מקבל 5 עד 15 וולט כמקור כוח ויכול למדוד 0-2 וולט או 0 עד 20 וולט. כולל הוראות התקנה. גודל 7 ס"מ על 3 ס"מ על 2.5 ס"מ. מחיר: 200 ש"ח. תמונות: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 2000 ש"ח. תמונה: כל מני סוגי נורות שצברתי ולא השתמשתי בהן. כולל נורות/לדים חניה סגולות, כחולות, לבנות. נורות איתות כתומות צבעות בכסף וכו'. המחיר משתנה בהתאם לנורות. תמונה: כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
-
אתה טועה, שר צריך להיות אדם שהגיע להיות שר כדי לתת, לא כדי לקבל. בנוסף, הוא צריך להיות נבון ועם ראש פתוח. תן לאדם כזה 3 חודשים בתפקיד והוא יהפוך להיות מבין עניין, לא משנה איזה משרד הוא קיבל. אני לא אומר שהוא צריך להיות חסר ידע לחלוטין בתחום האחריות שלו, אבל זו לא העדיפות העליונה. זה קצת שונה לגבי תוכנית טלוויזה, במיוחד בספורט מוטורי בארץ שלנו; לדעתי המנחים צריכים להיות כאלו שאוהבים מאוד מכוניות ונהיגה (למשל כמו און). הם לא צריכים להיות מומחים טכנים / נהגי מירוץ אבל הם כן צריכים לדעת להנחות ולהראות טבעיים (בניגוד ל"אווירון" ואישתו). פשוט לא נראה לי שקיגלר ואילדיס בעניין הזה (של אהבת רכב).
-
מה זה ככלל? יש תחום אפור. אף אחד לא אמר שבולמים זה לא חוקי. זה פשוט תחליפי. כנ"ל לגבי רפידות בלם. יש אנשים שקונים רפידות תחליפיות ופחות טובות מסין ב 100 ש"ח, אני קונה ב 700 משופרות. מי יגיד לי שזה לא חוקי? את הפיתרון לראש שקט כבר נתתי לך.
-
שיפוץ / שיפור רכב זה לא כמו לקנות מכונת כביסה. אם אתה רוצה רק להנות קצת בסופ"ש, קנה מיאטה או קליאו ספורט. מחיר יחסית נוח והנאה מובטחת. אף שוטר לא יעשה כלום לגבי שיפור לא נראה מכיון שהוא לא רואה את השיפור. אם החלפת לקאמשפט רותח 300 מעלות ושינית ניהול מנוע, מה השוטר יעשה? יפתח ראש מנוע כדי לראות מה עשית?
-
יש שיפורים שהרשויות לא תעשנה בעיות כי הם לא נראים. למשל; בולמים, קאמשאפטים, בלמים, אנטי רול באר. הבנה טכנית אפשר (וצריך) לרכוש, במיוחד אם אתה רוצה לשפר ובמיוחד אם אתה חי בישראל, שפה אם אתה רוצה לקנות אפילו מזרון או מכונת כביסה, כדאי שתהיה תותח בזה אחרת ימכרו לך זבל בהרבה כסף.
-
דעתי האישית, לא. בעיקר כי הרכב אוטומט. המחירון שכתבת פה זה אחרי שיקלול יד וקילומטראז'? אישית אם הייתי מעוניין בהונדה אוטומטית, הייתי משלם מעל המחירון שנתת על האזמפלר שאתה מתאר אולי 37, או 38 אם הבדיקה יוצאת באמת טובה.
-
ספרינט, על איזו XSI נסעת? דור ראשון או שני? המנוע של הדור השני מרגיש יותר טוב מהדור הראשון. אבל אם לא נסעת על GTI6, לא נסעת על 306. אישית לא נסעתי על ספרינט כך שאין לי למה להשוות. ברור לי שה 306 מהנה לנהיגה, האוטו מהנה, יחסית מרגיש חזק ומאוד יפה לדעתי. תמיד שאני נוהג על רכב אחר אני מתאהב מחדש בפיז'ו כשאני חוזר למושב הנהג שלה, למרות מצבי הרוח שלה והקירקושים ולמרות שאפילו עכשיו היא קצת יותר מדי מוקשחת מקדימה. לא משהו שאנטי רול באר 28ממ מותקן בעוד יומיים לא יכול לפתור.
-
הייתי בבית משפט היום [למי שזוכר, על העבירת מהירות שהייתה לי]
fizban פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך רכב כללי
אתה צודק, blavie. במקרים כמו שלי אין שום בעיה לעורך דין לטפל. הוא בטח עושה 100 כאלה ברבעון. burzum, אתה רשאי לא להאמין. אני העדפתי לציית לשוטר בכל מקרה, ונראה שזה יותר משתלם בסוף. היו 2 שימועים ובסוף התיק בוטל. -
"הילד" יכול להיות גם בן 21. ההורים כבר לא אחראים עליו. אם הרכב לא על שם הנהג והוא ביצע עבירה חמורה כמו נהיגה בשיכרות, אפשר לתת לנהג שלילה. לגבי משאית הזבל - מה תגיד בבית המשפט? "עקפתי על קו לבן כי היתה משאית זבל"? השופט יכול ללכת על פי האדם הסביר (וזו בעצם חובתו) או להחמיר, כמו ששופטי תעבורה עושים. אם המדינה מחפשת איך להכניס כסף לקופה, היא תוכל להציב שוטר ליד כל משאית זבל והוא בכיף יתן דוחות. blavie, אם אדם חודר לך לבית ויש מצב שיאנוס את אחותך או יגנוב רכוש או כל דבר אחר, מה היית עושה? מזמין משטרה שתגיד לך לפקסס להם? אם אדם כזה נכנס לי לבית, כדאי שידע שפיקות הברך שלו, במקרה הטוב, בסכנה. בלי יותר מדי שאלות מצידי. אף אחד אחר לא יעזור לי ובטח שאי אפשר לסמוך על המשטרה בעיניינים אלו.
-
חוק כזה מיושם גם בחו"ל ועובד לא רע בכלל. רק ששם פאבים נפתחים ב 10 בבוקר.
-
הייתי בבית משפט היום [למי שזוכר, על העבירת מהירות שהייתה לי]
fizban פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך רכב כללי
צודק ב 1400 ש"ח קיבלתי: העו"ד מתקשר אלי לעדכן אותי. אני לא צריך לבזבז ימי עבודה ולהיות בבית משפט לשימועים, דיונים וכו'. העו"ד מכיר בדיוק מה לעשות ומה לבדוק, בעוד אותי זה לא מעניין ואני לא רוצה להשקיע זמן (זמן = כסף) בללמוד זאת. ביטול התיק אומר בעצם שלא שלמתי כלום למדינה, השוטר יצא טמבל כי לא נהג לפני הנהלים, העבר שלי ממשיך להיות נקי ואין שנתיים על תנאי. -
הייתי בבית משפט היום [למי שזוכר, על העבירת מהירות שהייתה לי]
fizban פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך רכב כללי
1400 ש"ח -
נהגי מכוניות- להתחיל לגלוש לתוך הצומת עדיין באדום כי עוד מעט האדום מתחלף לירוק.
-
הייתי בבית משפט היום [למי שזוכר, על העבירת מהירות שהייתה לי]
fizban פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך רכב כללי
בזמנו נתפסתי על 141 קמ"ש. השוטר לזר אותי מ 160 מטר בכביש בינעירוני של 90 (כמובן כביש ריק לחלוטין ועם שדה ראיה מעולה) בדיוק אחרי עקומה ובירידה. שכרתי עו"ד ולאחר חצי שנה התיק בוטל. לפי דעתי זה עדיף על 750 ש"ח קנס ועל תנאי ל שנתיים פלוס הכתמה של העבר הנקי. -
גם אני לא פיסיקאי, סתם חובב. דבר אחד שאני כן זוכר הוא שאין יחסיות במהירות האור. כלומר גם אם אתה נע בחצי ממהירות האור לצד גוף אחר שנע במהירות האור, הגוף האחר יתרחק ממך במהירות האור. לגבי התאומים, מי שמשקיע את האנרגיה הוא הוא זה שנע במהירות האור, לכן הוא זה שנשאר צעיר לנצח. כתבת דברים מעניינים, תן לי לעכל את זה ולקרוא קצת ואז לחזור עם משהו יותר קונקרטי. גם לגבי היחסיות במהירות האור.
-
יופי, עקיפה על קו לבן. עכשיו כל פעם שיש משאית זבל או משאיות שפורקות סחורה בעיר אני לא זז מילימטר עד שהיא מתפנה. מתי עבירות מהירות תצטרפנה? זה, בנוסף ל 60 מצלמות מהירות דיגיטליות עושה את ישראל לגן עדן. מי כתב פה על מדבקות שמסתירות את המספר בפלאש? תזמינו לי 2.
-
תיקון לתיקון. בדר"כ יש 2 לדים לכל טבעת.
-
דווקא התאוריה שלו הוכחה כנכונה, כאשר בדקו וגילו שכוח הכבידה באמת מעוות את המרחב.
-
טל, הזכרת לי שאלה שאני מתחבט בה מדי פעם: אם זכור לכם, על פי תורת היחסות הזמן מאט מהלכו (והמסה גדלה) ככל שמתקרבים למהירות האור. ותאורטית הזמן נעצר כשאתה במהירות האור והמסה שלך הופכת אינסופית. זה מה שנקרא "מחסום איינשטיין". גוף בעל מסה לא יכול להגיע למהירות האור כי המסה שלו תהפוך אי סופית וכך גם האנרגיה הדרושה להביא אותו למהירות האור. מה קורה אם אני מוצא דרך לנוע 30 ס"מ במהירות קרובה מאוד (אבל מאוד) למהירות האור? האם בשבילי תעבור מיליונית השניה ובסוף ה 30 ס"מ תעבורנה 100 שנים. האם בתקופה הזו של 100 השנים אני בעצם אעלם עד שאופיע כעבור 100 שנים? אם אני לא נעלם, והמסה שלי שואפת לאין סוף, האם אהפוך לחור שחור שיבלע את כל הגלקסיה או גרוע מזה, את כל היקום (ונחזור לתקופה המעניינת של לפני המפץ הגדול)? יחי הסינגולריות!
-
מחזק את צביקה. הפנסים יכולים להיות עם 300 לדים מצידך, כל עוד שיש להם תקינה אירופאית.
-
מילים כדורבנות wil! לפעמים יוצא לי לחשוב במה אחליף את ה 306 שלי וקשה, באמת קשה למצוא מחליפה. מיאטה? חמודה אבל לא מתחשק לי דו מושבית. קליאו ספורט? חזק ומהיר אבל פשוט לא מתחשק לי כזו. אימפרזה GT? קשה מאוד למצוא אחת שפויה בימר? ביטוח מטורף, אבל בהחלט רכב שהיית רוצה לרכוש (סידרה 3, ידנית - לך תמצא קופה כזו).
-
במכס ברחוב ההגנה בתל אביב לא עושים כל כך הרבה בעיות. לעיתים נדירות מגיע העסק לנתב"ג. תלוי באיזה חברה השתמשו השולחים.
-
עידכון קצר, שיחררתי את החבילה מהמכס, לא היה צורך באישור משרד התחבורה (למרות ששאלו אם יש לי).
-
ברגע שמתרגלים לממשק זה נורא קל. אם יש לך קצת רגע בתכנות, אפשר לעשות דברים באמת מדהימים עם תוכנות הרנדור לתלת מימד. JMG - אתה צודק לגבי היצרתיות. אני בטוח שהעובדה שאבא שלי תמיד אמר שאין כסף לעוד דגמים תכלס תרמה לי כי התחלתי פשוט לבנות בעצמי דגמים ולשנות כל פעם. אני צריך לזכור את זה כשאהיה הורה.
-
מה מומלץ לעשות לאחר שבר בטלטל+גל ארכובה והאם היתה רשלנות?
fizban פרסם הודעה בנושא של שדמת בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מכיון שלא יצא לי לשבור טלטל, איני זכאי להיות חבר באירגון. לפרטים נוספים, דברי עם יו"ר האירגון, יאשה והפיצפוצים.
