Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. 500 ש"ח לכוח סוס זה מחיר טוב מאוד לשיפור, לדעתי.
  2. אבא שלך הוא היצרן של פיג'ו?
  3. כן, ואם כבר יש 306 XSI אז הופכים אותה לאוטומט 1.6.
  4. אולי, אבל כמה זמן יקח לה להגיע למאתיים?
  5. התגובה הכי טובה עד עכשיו! קחי את הרכב לנסיעת מבחן וראי לאיזה מהם את הכי מתחברת.
  6. לא הבנתי כלום, רוג'ר. פשוט כלום.
  7. צר לי לשמוע, רוני. אתה תמיד יכול לקנות את המנוע של ה VTS ולהשתיל ביאריס של אמא שלך.
  8. אל תשכח שגם ההבדל פה הוא 8V ל 16V. האחרון נושם הרבה יותר טוב.
  9. רוני - במקומך הייתי קונה יאריס 1.3 אוטומטית. (אגב, שלא לדבר על VTS כסופה שהתרסקה שבוע שעבר. ) למרות שלי אין זכות לדבר. ה 1600 אוטומטית 2001 שלי נמכרת כבר מתחת ל 40K.
  10. נראה לי שלמצוא בארץ 225/45/15 זו בעיה רצינית. אני חושב קודם כל להשאר עם הצמיגים שלי ובעת הצורך להחליף אותם. כל עוד אני נשאר עם 15" אין לי בעיה.
  11. אפשר לשים 205/50/15? יש מידה כזו, או שצריך לעלות ל 205/45/16?
  12. ככה אני. מקורי מבחוץ, צעקני וקשקשן מבפנים.
  13. כמו זבובים הן הולכות. בקצב הזה לא ישאר למה לעשות מפגש רנו ספורט.
  14. רוני, זכור לי שהם ביקשו 306 שנראית מקורית. אמרתי להם בטלפון שרק מבחוץ היא נראית מקורית. בצילומים הצלם צילם 5 דקות את הרכב מבפנים ואמרו לו שבכלל אי אפשר להראות את הצילומים האלו כי זה לא תא נוסעים מקורי. בסוף אני מבין שכן הראו משהו. יצאו טמבלים (ועוד העליבו את הרכב שלי, 1600 אוטומט). וזה עוד לפני שיצאו לי הורידים מהקשקושים של קיגלר על הצרפתיות. אני חשבתי לתומי שיזרקו חצי מילה על הוט-האצ' וכו'. אוי, התמימות...
  15. רוני, הרכב שלי הוא XSI 16V (שכחת שצילמו אותו גם ל"אוטו"?). האמת שבכלל שכחתי מזה שצילמו את הרכב (כולל הפנים הצעקני) ולא צפיתי בתוכנית. בזמנו עיצבנו אותי הבדיחות בצילומים (במיוחד על הצרפתיות ועל זה שהציגו את הרכב כ 1600 אוטומטית שנת 2001) וגם הערתי על זה לאלי (בעיקר על הטקסט הטיפשי).
  16. תבורך, מוטי.
  17. אמממ, לא.
  18. יפה אמרת, דני. בנוסף, מדובר גם על מעבר מ ה 6" במשקל 9.6 ק"ג ל 7" במשקל 6.4 ק"ג.
  19. שלום, לרכבי ג'אנטים 15" על 6". אוף סט 19 צמיגים - 195/50/15 האם אפשר להרכיב על הרכב ג'אנט 15" על 7" באוף סט 15 על אותם צמיגים? האם יש בעיית חוקיות לגבי רוחב ג'אנט? האם זה יגביר נטיה לתת היגוי? האם ההגברה בתת ההיגוי קשורה איכשהו לקאמברים? מה החסרונות בעליה ברוחב הג'אנט? תודה נ.ב: האוטו נועל רביעיית eagle F1 וחמוש בבילשטיין B8 עם קפיצי אייבך.
  20. עד שזה יגיע אני אהיה כבר בקבר.
  21. כל הכבוד על ההשקעה. אישית, הייתי מעדיף לשלם למישהו 600-700 ש"ח ולעשות ב 10 שעות האלו דברים אחרים. זמן שווה כסף.
  22. ראיתי את הקיט הזה גם ב 20 דולר. השתמשתי בקיט הזה גם ברכב הקודם וגם בנוכחי. נותן תוצאות מעולות.
  23. http://g2usa.com/brake_caliper_paint.shtml http://g2usa.com/colors.shtml אם כבר אז כבר.
  24. תלוי אילו נורות מגיעות עם הרכב שלך במקור. עשה חיפוש בפורום, תמצא הרבה מידע.
  25. פילטר אויר זה חוקי? לדים בשפריצרים זה חוקי? הכל אפור בארץ. אם קנית קסנון שהוא מתחת ל 8000K, סביר להניח שלא תהיה לך בעיה.
×
×
  • תוכן חדש...