רוני,
זכור לי שהם ביקשו 306 שנראית מקורית. אמרתי להם בטלפון שרק מבחוץ היא נראית מקורית.
בצילומים הצלם צילם 5 דקות את הרכב מבפנים ואמרו לו שבכלל אי אפשר להראות את הצילומים האלו כי זה לא תא נוסעים מקורי.
בסוף אני מבין שכן הראו משהו. יצאו טמבלים (ועוד העליבו את הרכב שלי, 1600 אוטומט).
וזה עוד לפני שיצאו לי הורידים מהקשקושים של קיגלר על הצרפתיות.
אני חשבתי לתומי שיזרקו חצי מילה על הוט-האצ' וכו'.
אוי, התמימות...