הבעיה שהשמצת, ועוד איך.
אם מישהו היה בא לבית שלי, אני מארח אותו, הוא אומר תודה יפה ולאחר מכן טוען שאני מארח גרוע בפומבי הייתי "בועט לו בראש".
אם היית מציף את הבעיות למדריכי "מסלולים" והיית גם כותב על זה בפורום (וגם אומר שדיברת איתם) אז מילא, אבל עשית כל מה שישראלי ממוצע עושה, להשמיץ בפומבי מישהו בלי לפחות לידע אותו כך שיהיה מודע לביקורת שלך.
סלח לי, אבל זו התנהגות ממש לא יפה.
ואתה עוד מבקש שלא יגיבו לך מדריכים? ברור שיגיבו על ההשמצה שלך.
גלעד (שלא עובד ב"מסלולים" וגם נהג ג'מיקאנה די מחורבן, מסתבר)