Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    TOP DRIVER ISRAEL

    הבעיה שהשמצת, ועוד איך. אם מישהו היה בא לבית שלי, אני מארח אותו, הוא אומר תודה יפה ולאחר מכן טוען שאני מארח גרוע בפומבי הייתי "בועט לו בראש". אם היית מציף את הבעיות למדריכי "מסלולים" והיית גם כותב על זה בפורום (וגם אומר שדיברת איתם) אז מילא, אבל עשית כל מה שישראלי ממוצע עושה, להשמיץ בפומבי מישהו בלי לפחות לידע אותו כך שיהיה מודע לביקורת שלך. סלח לי, אבל זו התנהגות ממש לא יפה. ואתה עוד מבקש שלא יגיבו לך מדריכים? ברור שיגיבו על ההשמצה שלך. גלעד (שלא עובד ב"מסלולים" וגם נהג ג'מיקאנה די מחורבן, מסתבר)
  2. כן, אבל אתה משלם ביטוח, טסטים, טיפולים, צמיגים. בסוף יוצא שלא הרווחת. אבל בהחלט הפסדת פחות.
  3. מיאטה מכניסה לך הכנסה פאסיבית כל חודש?
  4. רכב זה לא נכס אף פעם. נכס מביא לך כסף, לא חולב אותך.
  5. אז היית הולך למוסך אחר ומנסה. כמו שאמרתי, לי לא היתה כלל בעיה.
  6. זחל מת, זחל מת!
  7. אם נהגת רק במכוניות מדגם אופל, איך אתה יודע שהן טובות ביחס לאחרות? בגירה, האסטרה GTC הזאת נראית באמת טוב. אני מניח שאין כאלו בארץ?
  8. המוסך הדפיס לי יופי של עותק של היסטוריות הרכב ובדיוק אילו חלקים הוחלפו בו גם לפני תקופת בעלותי על הרכב. זכותי המלאה לדעת מה נעשה לרכב בעבר, לאחר שאני בעליו.
  9. השאלה איפה היא קיבלה את הנקודות, כי ראינו שבהתנגשות חזיתית היא מצילה את חיי הנוסעים בה.
  10. כותרת " הלך מנוע (כמעט, כי מילאתי סולר במקום בנזין)."
  11. שתהיה לי בריא. עכשיו אפשר לנעול. (ואולי לערוך את הכותרת).
  12. לא יפה, אבל נכון. חן, תמיד חשבתי שפיז'ו עשו את המקום בחזית ה 407 בשביל אינטרקולר נחמד.
  13. שיקנה M5.
  14. היה מאוד מהנה. ליטל, תבורכי על התמונות היפות (במיוחד של הרכב שלי).
  15. תמיד אפשר לקנות ערכה אישית למדידה מחו"ל. הרבה כסף אבל יחסוך כאבי ראש.
  16. משתתף בצערך, מוטי הייה חזק.
  17. "מסלולים" עשו טעות שנתנו לצלם את 2 הניסאן ביחד באותו המסלול. אני מניח שזה היה חוסר נסיון ולהיטות של המדריכים "להראות" מה הם יכולים. זה פשוט חוסר נסיון עם התקשורת (וזה קורה גם לטובים ביותר). כשאתה נותן חומר לתקשורת, אתה צריך לקחת בחשבון שישתמשו בזה לרעה (במיוחד כשהתקשורת בורה בכל מה שקשור לספורט מוטורי). טוב יעשו "מסלולים", או כל בית ספר, או אירגון שמתעסק בספורט מוטרי, אם ישכרו יועץ לענייני תקשורת אם יודעים שעושים עליהם כתבה. הבעיה היא לא רק בתקשורת, אלא בציבור שבטח התלהב מהצלחות וההחלקות (את ההקשר) כי גם הוא לא תמיד מבין מה זה ספורט מוטורי ולא מזיז לו העברות משקל כאלו ואחרות. התקשורת, שיש לה אינטרס להיות בפריים טיים תמיד, תתאים עצמה למה שהציבור רוצה.
  18. האמת שאני גם לא כל כך מתלהב ממירוצי דראג, אבל אני לא האדם היחיד בעולם. אם יש אנשים שזה הכיף שלהם אז בכיף. שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב, רק שלא יפריע לי לנהוג לעבודה ובחזרה. אני גם לא מבין כל כך למה צריך "חוק" לספורט המוטורי. כלומר, אם במדינות אחרות אין חוק מיוחד לזה, למה אצלנו צריך?
  19. זחל מת זה התיאור המדיוק!
  20. אישפוז, גרב צמר צבאית זה בכלל במקום פילטר שמן! אתה טועה ומטעה.
  21. fizban

    TOP DRIVER ISRAEL

    אם יש בגמר מדידה אלקטרונית, למה לא גם באימונים?
  22. יש גם טבליות להורדת יחס דחיסה? זה ממש יכול לעזור לי.
  23. לא חובה משלוח לארץ, יש לו כתובת באמריקה גם. תודה.
  24. יש בראשון את "ריפודי ראשון". הם יכולים לטפל לך בריפודים. החלט מה התקציב שלך לפני שאתה מתחיל לעשות דברים. המלצה חמה.
  25. איזה יופי, התאימו את הצבע למטף.
×
×
  • תוכן חדש...