היי מוטי וגל,
אני מקפיץ את השירשור העתיק הזה כי יש לי שאלות (מן הסתם).
גל, אתה החלפת לבולמי B6 אם אני לא טועה. האם שמת bumpstop בנוסף בבולמים הוא שיש לבולם bump stop מובנה? הסוגיה הזו מדירה שינה מעיני, למרות שלי יש את ה B8.
בזמנו, המליצו לי לשים bump stop למרות ש ב pit stop טענו שיש bumpstop מובנה.
מוטי,
בפיז'ו יש שיניים ולא קפיצים אחוריים. איך אני יכול לדעת שהקשיחות (spring rate, כלומר) נשארת מאוזנת אם החלפתי לבולמי בילשטיין B8, קפיצים קידמיים פרוגרסיבים של אייבך והורדת שן מאחורה (28 מ"מ)?
יש לי פשוט הרגשה שהרכב לא מתנהג כמו שהוא צריך להתנהג וזה די עולה לי על העצבים.
תודה,
גלעד
נ.ב - לי ולגל יש את אותו הרכב.