Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. הסתכלי על חצי הכוס המלאה - את יכולה להצטרף עכשיו לאירגון הטלטלים השחורים!
  2. בקיצור, נראה ביום ראשון איך ילך.
  3. כן, 60 דולר. לא תודה, אני מעדיף לעשות את זה בעצמי ולבזבז שעתיים מהחיים שלי.
  4. תודה חבר'ה על התשובה. אני חושב שפקידים ב TNT מתעסקים יותר עם יבואנים. אמרתי לה את זה, אגב, שלפי דעתי היא מתבלבלת ביני ובין יבואן. במיוחד שכבר הוצאתי משם קלאץ' של הליקס בלי בעיות (חוץ מהטופסולוגיה ששקלה בסוף יותר מהקלאץ' עד כדי כך ששקלתי לדחוף את הטפסים לתוך הגיר, אני בטוח שהם היו מחזיקים גם 500 כוחות סוס ).
  5. השאלה מה זה חלק בטיחותי. האם אנטי רול זה חלק בטיחותי? יש לינק לטופס הזה?
  6. שלום, אחד מהמוצרים שהזמנתי הגיע לצערי לנתב"ג. חברת השילוח שם (TNT) טוענת שאולי אני אצטרך אישור משרד התחבורה על מנת לשחרר את החלק. זה עוד בנוסף לפרוצדורה המעייפת של שחרור מוצר מנתב"ג. זכור לי שביבוא אישי לשימוש פרטי לא צריך אישורים של משרד התחבורה (להלן עשרות המוצרים ששחררתי מהמכס בתל אביב ללא שאלות מצד המוכסים). השאלה היא איפה אפשר להשיג את תקנות המכס? חרשתי באינטרנט ואני לא מוצא שם איזכור לגבי חלקי חילוף לרכב. תודה
  7. תומך בקונדסון. כשהיתה לי חברה שגרה בשכונת התקוה, אף אחד לא נגע ברכב. כשקפצתי לבית קפה בהרצליה פיתוח, גנבו לי לי את הונטילים.
  8. מוטי, ל autogauge יש דורות שונים של שעונים. החיווט קצת שונה בין דור לדור.
  9. דיברתי לאביב 2005.
  10. fizban

    שאלה בנוגע להחרמת רכב

    אתה טועה. בית המשפט יכול להחליט על פי העונשים הקבועים בחוק. לא תראה שופט שמחליט על הוצאה להורג, או על מאסר עולם לאדם שזייף סחורות.
  11. נו, ומה אמרתי?
  12. התמימות רוני, התמימות.
  13. fizban

    חבר נתפס על מהירות

    שיטת המיקוד באמת תופסת.
  14. benboom, אחרי שתקבל שלילה מלכתוב באוף טופיק, אל תשכח לספר לילדה בת ה 12 שלקחו ממך את זכות הכתיבה בגלל שפרסמת את השיחה ביניכם בפורום. אני מנחש מה תהיה התגובה שלה. (חחחח)
  15. יכולים לירות ברגליים. בברך זה נחמד. אגב, זה לא וידוא הריגה. וידוא הריגה זה אחרי שהבנאדם כבר נפל, אתה בא ומוודא שהוא מת.
  16. זה מזכיר לי את הבלוג של מאי בארץ נהדרת. בקושי הבנתי משהו מהטקסט, benboom.
  17. מה מסוכן? שיתחילו להתנהג בקצת יותר קשיחות עם גנבי רכב. גנב שולף מברג או כלי נשק אחר במטרה לפגוע? תירו לו בראש.
  18. אם כבר, תצטרף ליחידה שתפקידה לתפוס גנבי רכב. נשמע הרבה יותר מעניין.
  19. fizban

    הדור שלנו הפסיד?

    אחרי כל קריאת כל השירשור הזה, אני יכול להגיד דבר אחד: מתחשק לי RX8.
  20. fizban

    1984 זה כאן

    אהבתי את הגישה שלך. הבעיה היא שרוב ההורים הם לא כמוך (ואולי כמוני, בעתיד).
  21. מצאתי עוד דגמים שבניתי בתוכנות תלת מימד. הדגם הכחול הועתק למחשב מדגם אמיתי שבניתי. החללית שהופכת להולך על שתיים היה פרוייקט ארוך במיוחד. ניסיתי גם בפעם הראשונה לערב דשא בסצנה, לא כל כך הלך לי.
  22. אתה יכול לחזור ל 16 אינץ' שיהיו באותו רוחב כמו ה 17 ואז תהיה במידות המקוריות, עם היתרונות של ג'אנט רחב יותר. אני ממליץ לך לקרוא את המאמרים של מוטי ב"טכני". כמו זה למשל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485 לגבי קסנון אתה יכול לקרוא את השירשור הבא. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719
  23. fizban

    1984 זה כאן

    זה יכול להיות לא רע לנהגי משאיות ואוטובוסים. אם ההורים רוצים לשים את זה כדי לדעת מה הילדים שלהם עושים, למה שתהיה בעיה עם זה? חבל רק שהממשלה לא מסבסדת את זה וצריך לשלם (כמובן) עבור התוספת.
  24. און, ההפקה לא פנתה למועדון PSI אלא לירון אדרי, שקישר ביני לבינם, בשיחה שלי איתם אף אחד לא טרח להזכיר שמחפשים 1.6 אוטומט (או לפחות 5 דלתות). אם היו פונים להנהלת המועדון, בטוחני שהיו מקבלים 306, 1.6. לא כל כך היתה לי בעיה עם זה שהציגו את הרכב כ 306 אוטומטית, כמו שהיתה לי בעיה עם הקישקושים על הצרפתיות וצילום הרכב שלי מבפנים, שכל קשר בינו לבין 306 מקורית מקרי בהחלט. נו, שויין.
  25. לגו חלל. בעיקר. אהבתי גם לגו עיר (בעיקר ניידות משטרה). יונתן - הלגו הממוחשב הוא מעולה. בתור אחד שהתעסק עם לגו חלל (אמיתי)מגיל 5, יש תוכנות מדהימות פשוט שאפשר לבנות בהם מה שאתה רוצה, בלי הגבלה של חלקים וצבע. תמיד כשהייתי בונה דברים חלמתי על עוד חלקים שחסרים לי. הביוניקל באמת מעצבן. כמוך, הייתי מחשב מה הכי כדאי לקנות בחנויות. הנה אתר עם ההוראות של כל דגמי הלגו. אתר מעולה! http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/ ואתר שאפשר להוריד ממנו תוכנות לבניה של לגו תלת ממדית וליצור דברים מדהימים. הכל בחינם! מעולה למי שאוהב גרפיקה תלת מימדית. http://www.ldraw.org/ הנה תמונה של משהו שאני עשיתי לפני כמה שנים:
×
×
  • תוכן חדש...