און,
ההפקה לא פנתה למועדון PSI אלא לירון אדרי, שקישר ביני לבינם, בשיחה שלי איתם אף אחד לא טרח להזכיר שמחפשים 1.6 אוטומט (או לפחות 5 דלתות). אם היו פונים להנהלת המועדון, בטוחני שהיו מקבלים 306, 1.6.
לא כל כך היתה לי בעיה עם זה שהציגו את הרכב כ 306 אוטומטית, כמו שהיתה לי בעיה עם הקישקושים על הצרפתיות וצילום הרכב שלי מבפנים, שכל קשר בינו לבין 306 מקורית מקרי בהחלט.
נו, שויין.