Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. זה בדיוק הרושם שקיבלתי בצילומים. חשבתי שאני פשוט פרנואיד. מסתבר שלא.
  2. שיעשו זאת לכל בעלי התחנות שמוהלות. אז אולי נראה ירידה בתופעה.
  3. רשום בכתבה שפנו אליהם בבקשה לרשיון והם התעלמו ממנה. אם הם לא פועלים ברשיון אז שיארגנו כבר רשיון. מצב הקארטים שם באמת על הפנים בזמן האחרון, אני נוהג שם כבר שנתיים ופשוט חבל לי כבר. RK, מהנסיון שלי, ברחובות מצב הכלים הכי טוב. גם בנתניה מאוד מהנה, והאמת שגם בפתח תקוה. המסלול בלטרון כיפי מאוד בתחרויות מצד אחד (יש הרבה מקום לעקוף) ומצד שני הבדלים בין הכלים פשוט יכולים להרוג אותך, בעיקר בישורת בעליה.
  4. זה מצחיק שקארטינג פתאום לא יהיה חוקי ומירוצי מסלול כן. סליחה, זה לא מצחיק, זה מפגר לחלוטין.
  5. אולי ל EBC יש black stuff עכשיו.
  6. למכירה: 4 מזרקים של פיז'ו 605 טורבו. 240CC ב-3 באר, התנגדות גבוהה. מצב טוב, כולל קיט שיפוץ. תוצרת בוש. מס קטלוגי 0-280-150-701 מחיר: 700 ש"ח תמונה: מזרקים של 306 GTI6. תוצרת וובר (weber). מס קטלוגי - IW204 265CC ב -3 באר, התנגדות גבוהה. מחיר - 800 ש"ח לרביעיה (נמכרים ברביעיות) תמונה: מזרקים של וולבו T5. תוצרת בוש. מס קטלוגי - 0-280-150-730 350CC ב-3 באר. התנגדות גבוהה. מחיר - 500 ש"ח לחמישיה. תמונה: מנועים חשמליים לכיונוון פנסים של פיז'ו. ירדו מ 306 XSI דור שני. מחיר - 200 ש"ח לאחד. תמונה: אטמי סעפת יניקה של 306 XSI דור שני. חדשים ומקוריים. מחיר - 100 ש"ח תמונה: כונס אוויר מפיברגלס, מוכן לצביעה. חדש. מידות: 40 על 40 על 4 ס"מ. מחיר - 200 ש"ח. תמונות: שעון Air/Fuel של Glowshift - smoked. עם אפשרות החלפת צבעים (7 צבעים). הותקן רק פעם אחת למשך 10 דקות (תקין לחלוטין). 270 מעלות. מחיר - 450 ש"ח. תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. מחיר - 250 ש"ח. תמונה: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. מחיר: 250 ש"ח לאחד. תמונה: וולטמטר מלבני דיגיטלי חדש, למי שאין מקום (או רצון) לשים שעון עגול. תאורת לדים כחולה. מקבל 5 עד 15 וולט כמקור כוח ויכול למדוד 0-2 וולט או 0 עד 20 וולט. כולל הוראות התקנה. גודל 7 ס"מ על 3 ס"מ על 2.5 ס"מ. מחיר: 200 ש"ח. תמונות: מתאם T לחיישן לחץ דלק (מ summit racing) . מתאים לצינורות בקוטר של 10 מ"מ והחיבור לחיישן הוא 1/8 NPT. מחיר: 80 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם מחיר: 2500 ש"ח. תמונה: כל מני סוגי נורות שצברתי ולא השתמשתי בהן. כולל נורות/לדים חניה סגולות, כחולות, לבנות. נורות איתות כתומות צבעות בכסף וכו'. המחיר משתנה בהתאם לנורות. תמונה: כרגיל, אני גמיש להכל, אבל לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  7. נו, האשכנזי התחיל לדבר כמו שחור מהארלם.
  8. מאור, זה פשוט נראה כאילו ההודעה שכתבת היא המלצה אחת גדולה. לכן הסמיילי לא עזר לך. לכתוב שהשקיעו המון ברכב ואז שזה במחיר מציאה לא הולך ביחד, סורי.
  9. כל הכבוד על ההתמדה וההשקעה. תתחדש! האוטו נראה מדהים.
  10. אתה הומופוב? גם בחתימה שלך אתה מתייחס להומואים. ולשאלתך, זה יותר טעים כך. כך שותים אצלנו תה בבית.
  11. זה גם קורה בתה (אחרי שמוציאים את התיון ומחכים קצת, כמובן). שמתי לב לזה ולכן אני מוזג עוד טיפה ורק אז שם חלב. בניסוי שלך הוסף רק סוכר, אולי גם זה קשור?
  12. מזל טוב. יום חופש ביום הולדת זה אחלה.
  13. מילים כדורבנות! כולם מתלוננים על גניבות של ספויילרים ושאר ירקות לרכבים אבל הרוב המוחלט מהמחפשים לא יתנגד לקנות "ספויילר של אימפרזה ב 500 ש"ח, אחי".
  14. ליאור, למה לא לשים את הנורות הרגילות מאחורי המחוגים? זה לא אמור להפריע ל EL
  15. החלפתי את הטלסקופים שלי לתחליפיים. הם היו חזקים מאוד בהתחלה ואחרי חודשיים הם פחות או יותר בסדר. כמו שהציעו, אתה יכול לשים אחד חדש וולהשאיר אחד ישן. רק בדוק שאתה שם את הישן שבמצב יותר טוב מבין שני הישנים.
  16. מה, כשמחזירים אוטו לכביש הוא מאפס ידייים?!? מאור, אם תשאל את הסוחר פנים מול פנים אם יש נגיעה בשילדה אני מאמין שהוא יודה בזה. אולי תלך לשם עם רשמקול ותקליט אותו.
  17. איך הסוחר רשם שהיא יד 2 אם היא יד 4? מה, לא יראו שהוא משקר?
  18. 306 XSI 16V: לא אוהב את הסאן רוף, המתכת לא עומדת בלחות וצריך לטפל בגג כל שנה. לא אוהב את ההיגוי האחורי, אז הוא מבוטל. לא אוהב את מצבי הרוח של הרכב, לפעמים מרגיש כמו עגלה, לפעמים כמו מטוס. אז אני משתדל להשמיע לו שירים בצרפתית, כדי לרצות אותו. אני לא מתחיל אפילו לדבר על הרעשים והקרקושים.
  19. fizban

    TOP DRIVER ISRAEL

    מצאנו את המחליף של שומאכר!
  20. מה הסכנה במנוע "מנפח"?
  21. fizban

    משחק ההצהרות!

    אני מעדיף טנק על פיז'ו. כי כך אני יכול לפוצץ כל יונדאי אטוס שאני רואה, במקום לעצור בצד ולהקיא את נשמתי. כי כך לא מזיז לי כשנהג מונית נוסע באמצע הנתיב, אני יכול להשאיר לו חצי מונית. כי כך לא מפריע לי שאנשים נוסעים בנתיב השמאלי ב 60 קמ"ש, אני יכול פשוט לדרוס אותם.
  22. אם אתה מופיע שם אז מבחינתם עברת באדום.
  23. מנעלים. אהבתי. זה ממש תרתי משמע.
  24. שמר, גאל את המדינה מיסוריה ונעל למופז את הפה!
  25. fizban

    TOP DRIVER ISRAEL

    ניב, ראינו שגם חדשות אפשר לעשות בצורה מגמתית אבל אני בהחלט מסכים עם מה שאמרת לגבי המדריכים בפורום. אני מסכים גם לגבי הביקורת. דניאל לא היה בדיוק עדין בביקורת שלו. יש כמה הבדלים בין מסעדה לתחרות ג'מיקאנה. דבר ראשון, זה פעם ראשונה שיש תחרות בסיגנון טופ דרייבר, לכן החבר'ה שם זקוקים לביקורת, לטוב או לרע. במסעדה הביקורת שלך על המלצרים יכולה להתבטא בטיפ שאתה משאיר. יש גם הבדל בין לספר לחבריך שלא היית מרוצה לבין להגיד שהאוכל והשירות היו "ביזיוניים" בפורום של עשרות אלפי אנשים.
×
×
  • תוכן חדש...