רשום בכתבה שפנו אליהם בבקשה לרשיון והם התעלמו ממנה. אם הם לא פועלים ברשיון אז שיארגנו כבר רשיון.
מצב הקארטים שם באמת על הפנים בזמן האחרון, אני נוהג שם כבר שנתיים ופשוט חבל לי כבר.
RK, מהנסיון שלי, ברחובות מצב הכלים הכי טוב. גם בנתניה מאוד מהנה, והאמת שגם בפתח תקוה.
המסלול בלטרון כיפי מאוד בתחרויות מצד אחד (יש הרבה מקום לעקוף) ומצד שני הבדלים בין הכלים פשוט יכולים להרוג אותך, בעיקר בישורת בעליה.