Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. נראה לי שאנחנו צריכים דחוף בוחן תנועה / תאונות בתור נציג בפורום.
  2. מה ההשפעות של אופסט שאינו תואם את המקור (חוץ מבליטת הצמיגים, כמובן)?
  3. הגיון בריא אומר שאם אסור לפרסס, יש שלט עגול שאוסר זאת. מה הקשר לפניה שמאלה ופרסה? אתה לא פונה 90 מעלות, אתה מסתובב 180 מעלות.
  4. כולם מסכימים שהבחור שעבר באדום אשם. הויכוח התחיל לגבי פניית הפרסה.
  5. אתה צריך קיט קסנון H7.
  6. בצומת המדובר אמור להיות תמרור שאוסר פרסה יחד עם תמרור שאוסר פניה שמאלה, זה נראה לי מחדל שאין שם תמרור כזה.
  7. ברור שהחץ והרמזור מצווים עליך ישר כי אין פניה שמאלה. פשוט אין שם כביש שמאלה. מה אתה רוצה, שישימו שלט פניה שמאלה מתחת לרמזור או חץ איפה שטכנית אי אפשר לפנות? או שאולי ישימו חץ מיוחד שמראה ישר וגם פרסה, אבל לא שמאלה. המצאה חדשה. עם כל הכבוד לשופט שיף, כדאי שיבדוק בדיוק את הצמתים המדוברים. אם מהנדס הכבישים היא רוצה לאסור פרסה, היה שם תמרור שאוסר זאת.
  8. צודק, הרבה פחות במחירון.
  9. האמת שבמחיר הזה הייתי הולך כבר על 306 S16. אבא שלך יהיה מרוצה (לפחות עד הביקור הראשון במוסך), כי הרכב נקנה במחירון או קצת מעל וישאר לך עוד ליישור קו. 155 כ"ס (ביום טוב) במחיר לא רע בכלל ואחלה התנהגות. אבל אם אתה נעול על 106, אין מה לעשות.
  10. חנן מספויילד, שוטר יוריד רכבים מהכביש גם אם יש מערכת עם כל האישורים שבעולם. לרוב הם צוחקים לך בפנים כשאתה טוען שיש לך אישורים, גם אם האגזוז עלה 4000 ש"ח ומותאם יופי לרכב. אחר כך לך תגיש עירעור ואולי באמת יקבלו אותו. מעניין שלא ראיתי או שמעתי אף פעם על רכב שירד מהכביש בגלל אגזוז תחליפי שנקנה ב 100 ש"ח. עוד יותר מעצבן זה שבכבישים מסתובבים אופנועים וטוסטוסים שמייצרים רעש הרבה יותר חזק מכל אגזוז פתוח שרק תרצה ולהם אין בכלל בעיה.
  11. קודם כל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719 שנית, איזה סוג נורות יש לך? D2S ו D1S הן נורות OEM, לא קיט.
  12. עמית צודק בהחלט. יש כמה מקומות כאלו שאני מכיר בו יש חץ שמורה ישר מכיון שאין בכלל פניה שמאלה (יש שם בית משמאל, או שדרת עצים או השד יודע מה!) ואין תמרור שאוסר פרסה. מותר שם ועוד איך לעשות פרסה. אם רוצים לאסור פרסה, שמים תמרור שמורה זאת בפרוש, וזה כי בדרך כלל קיימת תנועה נגדית סואנת, או רמזור ירוק לשני הכיוונים בו זמנית. falou, זו בדיוק הדוגמא שנתת למעלה, אבל פה יש מקרה שלא קיימת דרך או שביל שמאלה אבל בצומת יש חיצים, מה לעשות.
  13. 25% מס אבל מה עם מע"מ, דמי מחשב ושאר ירקות? אור גבוה מכוון יותר למעלה על מנת שתראה רחוק יותר בדרכים חשוכות. אין קשר בכלל ללסמן לנהגים. תגיד לי, למדת בכלל תאוריה פעם? אם האור שלך נראה לך חזק עד כדי כך שאתה לא צריך אור גבוה, זה אומר שאתה מסנוור כל נהג שמגיע ממולך וכל נהג מלפניך! ההספק של נורות מעבר ודרך הוא דומה, ההבדל הוא בגובה בעיקר.
  14. ברור שהוא לא גבוה, אבל לא צריך לפסול כל רכב משופר.
  15. אם למשל הייתי מחפש סיויק טורבו, הייתי קודם כל קורא, מתייעץ ומבין לגבי שיפורים של הונדות. כשהייתי מוצא רכב כזה, הייתי מתחיל לשאול שאלות את בעל הרכב כי להבין איך הוא שיפר את הרכב. אם הייתי מוצא שהבנאדם עשה עבודה טוב (סוגי חלקים, אינטרקולר אמיתי ולא של משאית וכו'), לא הייתה לי שום בעיה לקנות רכב כזה, בתנאי שמצבו טוב פלוס.
  16. בטח שאני לא מכיר, אני לא גר באמריקה. racepak, כמובן שזה היה בציניות. התכוונתי לזה שאנשים ישפרו אבל לא יבואו לעסק שיש לו דיינו כי כל מני אנשים יגידו להם "בשבילי מה, אחי, אני מכיר מישהו שיעשה לך קומבינה אצלו בחצר ובמגרש החניה ב 100 ש"ח.". אל תשכח שפה זה ישראל.
  17. די, תמשיך. נראה לי שזה הדבר הכי מהנה שעשיתי בשנה האחרונה, ולמדתי המון תוך כדי. אל תשכח שלשים טורבו זה לא חוקי, לעומת בולמים ושיפורי אחיזה שזה בתחום אפור מאוד.
  18. אני לא מפחד ממחשבים. אני מפחד מזה שאם אפתח כזה עסק, אנשים לא יבואו כי זה יקר מדי לשכור דיינו ועדיף לכוון את הרכב ברחוב.
  19. גל צריך את זה רק לג'ימיקאנות מהירות, מתאים לו יותר ניטרו.
  20. אז אני מבקש להפסיק (או לתרום לי כסף), בדיוק עברתי דירה ואני צריך להרגע. אני מנסה להסתפק בלהזיל ריר. JINK, חסוך בסיגריות וקנה קיט ניטרו, זה יעזור לך ביציאה מהסיבובים.
  21. מה שמצחיק זה שעם כל הפרוייקטים שכוללים טורבו מטורף או שיפורים אטמוספרים משוגעים, בקושי מישהו טרח להשתמש בדיינו וממש קשה בכלל להשיג אחד. אגב, כמה עולה דיינו, כלומר לקנות?
  22. רועי, אתה רוצה לגרום לי לשפוך עוד כסף?!
  23. אולי בלי כיוונים. או עם כיוונים וחלוקת מיטה עם המוסכניק שלך.
  24. גל, אני חושב שהיינו צריכים לקנות GTI 6. המצב שלך יותר טוב משלי, זה בטוח. מוטי, אני בטוח לא מנצל את הפוטנציאל של הרכב שלי עד הסוף מבחינת השילדה, אבל עדיין מתחשק לי יותר כוח. לא כל היום אני נוסע על הצד ותוקף סיבובים. להאצה מהירה יש יתרון של להדביק לך חיוך על הפנים בלי להתאמץ יותר מדי ולפעמים זה בדיוק מה שאני צריך.
  25. אני לא מאמין שאפשר לעשות פרוייקט טורבו טוב ב 7000 ש"ח, אפילו על מנוע סגור.
×
×
  • תוכן חדש...