Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. היבואן הוא "נאסא חלפים"\ אני מקווה שכתבתי נכון. הם יושבים ברחוב המסגר ליד לה גארדיה, ליד פיטסטופ. ראיתי את המידע הזה ב jeeptrip.
  2. אני אבדוק עם רב בריח, אבל קשה לי להאמים שהם מייבאים גם את הוונטות. תודה
  3. שלום לכולם, האם מישהו יודע מיהו יבואן SPAL בישראל (מאווררים)? תודה
  4. מה הקשר? הוא לא אמר תקציב והוא שאל אם יש משהו מתאים יותר.
  5. מאזדה 5 אולי?
  6. מה זה קאמשפט יעודי? קר יותר?
  7. אתה בטוח שזה לא GT2871R, לפי סל"ד הכניסה שאתה מתאר?
  8. יאשה, אתה חושב ש RS עם A/R 81 באמת זמין רק מ 4500 סל"ד על מנוע 2000 סמ"ק? זה לא טוב לי.
  9. מה קוטר הצנרת בפיאט קופה?
  10. מקווה שרק צחקת, רז. :) מזל טוב למוטי.
  11. אני מציע לך לפנות למוסכים שהציעו בשירשור. לא מעלים את הגדישה באחוזים בגריידי אלא בבארים. אפשר לשלוט אל האופן שבו יעביר המחשב את הואקום ל wastegate על מנת לשפר תגובות או למנוע turbo spikes. לפי דעתי משהו לא בסדר בהתקנה של הטורבינה החדשה (אולי צינורות וואקום), כי אם הקודם נכנס ב 2000, החדש אמור להכנס ב 2500-2800. זאת לפי מפת הגדישה של ה RS, על פי 2000 סמ"ק. אם זו הייתה הבעיה שלי, הייתי מבטל את המחשב, מחבר את הוואקום המקורי ל wastegate ומכוון לגדישה מקורית. אם הטורבו אז היה נכנס נכון אז כנראה שמשהו בחיבורים של המחשב השתבש. בכל מקרה, אמור לחבר שלך ללכת לבעל מקצוע ולתת כמה שיותר פרטים. במיוחד על מחשב הגדישה. וכן, סעפות יכולות לשנות את תצורת הכניסה של הטורבו. גם קוטר הצנרת. אפשר לכתוב על זה ספרים שלמים... אם אתה מעונין ללמוד עוד בנושא, אני ממליץ על Maximum Boost של Corky Bell. בהצלחה, גלעד
  12. למה הוא החליף טורבינה? בכמה סל"ד נכנס הטורבו המקורי? המחשב של גריידי שולט בוואקום שמגיע ל wastegate. לצינורית הוואקום שמגיעה למחשב עצמו יש פילטר שחייב להיות מורכב בכיוון הנכון. כל זה בהנחה שמדובר על greddy profec B מתי הוא התקין את הגריידי? מפת הגדישה עצמה לא משתנה עקב שינוי ה A/R (כי אתה מדבר על ה A/R בטורבינה, לא בקומפרסור).
  13. תזכיר לי מה נפח המנוע של הרכב? מה הטורבו שבא במקור? ולמה הוא לקח דווקא A/R 0.81 ולא 0.6?
  14. בסופו של דבר, רוני צודק. לך senda, ההרפתקה לא נראית ואילו אני מזיל ריר מהמחשבה על זה. זה עיניין של סטטוס בחיים וטעם (ואולי גם הנטיה שלי להכנס לבורות) ואני מכבד גם את הדעה שלך ושל רוני וגם את הדעה של צוקרמן. בשביל לקבוע באמת מה טוב, חייבים פשוט לנהוג על שני הרכבים ולהחליט אישית מה מתאים. בתור אחד שלא היה לו העונג לנהוג במיאטה או ב MG הלב והסקרנות אומרים MG. אולי אחרי נהיגה הייתי משנה לחלוטין את דעתי. ותאמין לי senda שגם בתור חובב אירופאיות, אני בהחלט יודע שהמיאטה היא אחלה רכב וגם יצא לי לראות את הביצועים שלה בג'ימיקאנות ולהתלהב ממנה. אבל כרגע נזכרתי שזו לא הדילמה שלי בכלל.
  15. כמו שאמרתי, הסיבה היחידה באמת לשלול את ה MG היא ספציפית לבחור הנחמד שפתח את השירשור כי הוא כרגע חסר נסיון. אם עכשיו היה לי כסף מיותר והייתי צריך לקנות רכב. הייתי בהחלט שוקל לקנות MG. גם כי האוטו מיוחד, גם כי זה מנוע מרכזי וגם כי אני עדיין צעיר ואין לי משפחה. את המיאטה אולי הייתי קונה אחרי שהילדים יעזבו את הבית, כי זה רכב מעולה שגם כנראה לא מראה בעיות אמינות שאני לא ארצה להתעסק איתן בגיל מבוגר. זו דעתי האישית כמובן ויתכן שהייתי משנה אותה אילו הייתי נוהג במיאטה או ב MG, וכנראה שהייתי עושה זאת אם הייתי בדילמה של פותח השירשור. הכל עיניין של שיקולים וכמדומני, פותח השרשור התעניין בהנאה מנהיגה בלבד, לא באמינות. אם הוא היה מתעניין בקליאו ספורט מול GTI6, הייתם פוסלים את ה GTI או את הקליאו בגלל האמינות?
  16. עדיף סוזוקי בלאנו, בקיצור. או ZX 16Vב 15000 ש"ח ואת כל שאר הכסף לנצל למטרות אחרות.
  17. דווקא מה שאתה אומר עושה לי חשק לקנות כזאת. יש לי 150K? קונה MG ב 20K, 70K נגיד ליישור קו עצבני. 60K הולך בינתיים להשקעות כלכליות עד שאצטרך אותם לרכב. ובינתיים יש לי רכב די יחודי בארץ וגם 60K שעובדים בשבילי. מצד שני, אני מסכים איתך שלנהג חדש רכב לא הכי סלחני קצת בעייתי.
  18. אם אני לא טועה ה MG לא פראיירית מבחינת הנאה מנהיגה. ב 150K אתה יכול לרכוש MG ב 60-70 וכל השאר להקדיש לבעיות טכניות, אם תתעוררנה, וללמוד נהיגה על הרכב.
  19. יש לו גם מזגן לא רע בכלל. אבל חוץ מזה ומהאמינות, האוטו מגעיל בטירוף.
  20. fizban

    על עברייני תנועה וטורבו

    גרשון אני מגיע עם מנוע של F-15 ועיצוב של חמקן!
  21. fizban

    על עברייני תנועה וטורבו

    באיזו מהירות נסעת? מה עשית בנתיב השמאלי? מאיפה אתה יודע שהאופל מוגדשת? זה שהיו "שעוני" גדישה, שאין לי מושג איך הספקת לראות אותם, לא אומר שיש טורבו ברכב ולהפך. איך אתה יודע שדווקא היו לה בולמי קוני וקפיצי אייבך? ואם יש לך השפעה כזו על המשטרה שהם מזניקים ניידת לפקודתך, אולי דבר איתם שיפסיקו לארוב בכבישים הכי פתוחים והכי פחות מסוכנים ולתפוס על מהירות כי זה כבר די נמאס.
  22. fizban

    ייעוץ לגבי 306 s-16.

    הביטוח לא אמור להיות יקר כי הרכב לא נחשב גניב.
  23. פקחים מניחים דוחות על האוטו עם אבן? יש מגבים.
  24. לא יותר פשוט להשאיר פתק עם בקשה לא לחסום יותר את הכניסה מאשר לשים אבנים על הרכב?
  25. fizban

    מי בגמר רד בול

    אם התוצאה היא שמישהו עף לצמיגים, איזה הבדל יש? אסור לדחוף מאחור ולהעיף לצמיגים אבל מותר לעשות זאת בדחיפה מהצד?
×
×
  • תוכן חדש...