Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני אסביר לך את מה שיואל ניסה להסביר לך בשורה אחת (ולא הצליח): מה שניסו להסביר לך בצורה עקיפה (ולא קלטת) היא שאין שוק לרכב. כך שאם אתה קונה סאאב, צפה לזה שיהיה לך קשה למכור אותו לאחר מכן, אפילו מתחת למחירון. אם אתה קונה סאאב, זה כי אתה אוהב את המותג ואוהב להיות בעל רכב פחות נפוץ (עם כל ההיתרונות והחסרונות). בהצלחה
  2. זה המקום שנמצא ב 4- בשרתון סיטי?
  3. להוסיף לצרפתיה שלי 80 ק"ג בתא המטען? היא לא תזוז. ברור שאתה יכול להרשות את זה לעצמך, הרי אתה בעל קוואליר (לפי החתימה), מנוע 2400. כל מערכות ההגנה על בלון הגז הזה נמצאות גם מפני שהוא רעיל מאוד לסובבים. כמה חניונים תת קרקעיים מאווררים יש כבר?
  4. אתה לא מתבייש עוד להודות ולהשויץ שאתה גנב? בנוסף, אם תחשב את עלות הדיו, הדפים והזמן שהקדשת, כולל החשמל שהמחשב שלך צרך תראה שלא הרווחת כל כך הרבה. עשית את זה, לפחות תהיה בשקט. אני קניתי את שלי משומש ב 10 פאונד.
  5. נורה של איזה יצרן הזמנת בדיוק?
  6. נראה לי שזה חלק מ"לפשט" את הנהיגה לנהגים. אצלי ברכב היה רק מד טמפרטורת נוזל קירור. מן הסתם הוספתי מד טמפרטורת שמן (על ידי החלפה של הלוח לזה של GTI6).
  7. fizban

    יבוא חלפים?

    צפה לאפשרות שיקחו לך מכס על החבילה (כי היא מעל 100 דולר).
  8. לגבי קסנון: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719&page=1&pp=15
  9. עידכון למאמר: היום מייבאים קיטים יותר איכותיים. לגבי חוקיות, זה עדיין לא חוקי. תוספות למאמר: אם אתם רוצים להתקין קיט קסנון - נהגו לפי ההנחיות הבאות: א - דאגו שלא יהיה יותר מ 6000K ב- במידה והבקליות שלכם עכורות, דאגו להחליף אותן. קרני האור של הקסנון מתפזרות ולא יעילות (ומסנוורות) אם הבקליות מלוכלכות או ישנות ועכורות. ג - כוונו את הפנסים כמו שצריך, שלא יסנוורו נהגים ממול. ד - קנו בסדנאות בארץ, שלפחות תהיה לכם אחריות כלשהי. ה - זיכרו שמחיר כל נורה כ- 450 ש"ח. ו - הדלקה וכיבוי תכופים של נורות קסנון מקצרות את חייהן. בהצלחה. נ.ב קיט קסנון בארץ עולה 1500 ש"ח ומעלה. אם מציעים לכם משהו ב 200 ש"ח כנראה שהוא לא איכותי.
  10. אולי הגיע הזמן שתעשה מנוי על Performance GTI.
  11. קצת הבנת הנקרא בבקשה. אמרתי "קודם כל". לא "העיקר". גם אני חושב שהגישה של בעל המסלול בתחרות הנ"ל היא ילדותית ולא היתה במקום בכלל. אבל כאשר רמת המודעות עולה, הכוח להשפיע עולה. ע"ע תאונות הדרכים בישראל, הלחץ התקשורתי והלחץ על המשטרה לספק פיתרונות. לכן חשיפה היא חשובה. כמו שאמרתי, המקרה קרה, הלקח נלמד. כל ראשי המועדונים מודעים עכשיו לעיניין. אל תשכח שזו הפעם הראשונה שנתקלנו במקרה כזה במירוץ מועדונים. אני בטוח שבמירוץ הבא כבר לא ישתלם לשום בעל מסלול להציב סיכסוכים אישיים מעל ספורטיביות. ואם כן, אז כנראה שהוא לא איש עסקים נבון.
  12. slash, אחלה תמונה שלי! (עם הקסדה הירוקה). תודה אני לא ידעתי ש IRDA פרשה עד בעצם סוף המירוץ. אני מאמין שאם דני החליט להמשיך היו לו סיבות טובות. קודם כל קיבלנו חשיפה טלוויזיונית ועיתונאית. את הלקחים שלנו למדנו מהמירוץ הזה. אני בטוח שמקרים כאלו כל לא יקרו יותר. גלעד
  13. אין איזון בין הקידמי לאחוריים, הקידמיים מקבלים יותר כוח בלימה. אתה יכול להשאיר את בלמי התוף (למרות שזה מכוער) ולשים 4,6,8 POT של טארוקס. יעצור יופי. הבלמים האחוריים יועילו רק אם אתה מספיק להעביר את הרגל מהגז לברקס לפני העברת המשקל קדימה.
  14. למה צריך לשפר לבלמי דיסק מאחור? האפקטיביות שלהם בטלה בשישים בעת בלימה. כשאתה בולם, משקל הרכב עובר קדימה. רוב הלחץ, אם לא כולו, נמצא על הבלמים הקידמיים.
  15. יש עוד המון גורמים שקובעים מתי טורבו נכנס חוץ מהגודל שלו. סעפת פליטה, A/R, מצב מצערת, קוטר צנרת, איבודי לחץ. יאללה חיפוש. אגב - "גדוש בנדיבות, נהג באדיבות" - שוס!
  16. פוד קורה כפול בצבע קרבון פייבר ל-306. מתאים לשני שעונים בקוטר 52מ"מ. מתאים כמו כפפה ליד לפיז'ו 306. קשה מאוד להשיג כזה פוד כפול בארץ. 200 ש"ח. בנוסף - שעון לחץ שמן אלקטרוני של 3A Racing, זוהר בכחול (EL), עד 100 PSI. חדש - לא הותקן מעולם. 250 ש"ח. בנוסף - שעון לחץ שמן אלקטרוני של Greddy היוקרתית. מודד עד 10 באר. האריזה נפתחה אך לא נעשה שימוש בשעון מעולם. היוניט שלו קטנה במיוחד. בחנויות הוא נמכר ביותר מ-1000 ש"ח. אני מציע אותו ב 850 ש"ח בלבד. אפשר לפנות אלי בהודעה פרטית, מי שמעוניין.
  17. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    אל תדאג, יש לו מספיק דברים לעשות גם ב PSI.
  18. למה הם מתכוונים "מתחקיר הארץ, עולה כי משתמשים במכוניות למירוצים מאולתרים?" מרוצים עם מזדה 3 וקורולה? נשמע לי גיבוב של שטויות, במיוחד לאחר שאין הרחבה או הסבר בעיניין. התאכזבתי מ"הארץ".
  19. כנראה שנתקלת ב XS 8V. נסה להשאיר ל 206 אבק בסיבובים, זו השוואה יותר מוצלחת. לגבי ההתלבטות של פותח השירשור. נראה לי שלעבור מיונדאי לרובר יכול לגרום לך הלם למערכת. לטובה ולרעה. אני אישית תומך באופצית המונדיאו.
  20. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    עשיתי מה שהיה כתוב שם וזה לא שלח לי. רק אחרי הפעם השניה קיבלתי מייל. בכל מקרה, אפשר פשוט להוסיף את זה ל"שאלות הנפוצות" והבעיה תיפתר.
  21. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    בקיצור אני אתאר את הבעיה שהיתה לי: החלפתי מייל. אחרי שאתה מאשר את ההחלפה, קופץ לך מסך באנגלית שאומר לך שאתה אמור לקבל דואר לאישור. הבעיה עם המסך הזה שהוא עושה redirect אוטומטית ויש אנשים (מה לעשות) שעובדים עם כמה חלונות במקביל ולא מספיקים בכלל לראות את ההודעה הזאת. - זאת בעיה אחת. בעיה שניה - המייל לאישור לא נשלח, לכן הבנאדם לא מבין למה הוא חסום (בהנחה שלא הספיק לראות את המסר בבעיה הראשונה). זה כבר באג של מערכת הפורום. אחרי שניסיתי פעמיים לשנות את המייל, הוא שלח לי מייל לאישור. בעיה שלישית - בהודעת השגיאה מנחים אותך לראות אם תחת שם המשתמש שלך רשום שאתה ממתין לאישור במייל. במקרה שלי לא היה רשום דבר כזה תחת שם המשתמש שלי (לפחות לא במקומות שאני חיפשתי). בעיה רביעית - אפשר פשוט לכתוב ב"שאלות הנפוצות" שאם מישהו החליף מייל, הוא אמור לקבל בקשה לאישור בדואר.
  22. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    יש חוק לא כתוב לא לתת פיתרון לבעיה המעצבנת הזאת? למה? במיוחד שזה באג בפורום.
  23. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    שיניתי את המייל עוד פעם ועכשיו זה בסדר. .
  24. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    טוב, שלחתי בקשה למייל. נראה אם הפעם הוא יגיע. תודה
  25. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    יש שם ויכוחים על איזה לינקים נכונים ואיזה לא!
×
×
  • תוכן חדש...