Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    אכן כן.
  2. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    בנוסף - אין לי קסדות אדומות מתחת לשם.
  3. fizban

    אני חסום בכל הפורומים

    ברשותך, רז, אני לא אחכה לאירוע כי זה עוד 100 שנה ובינתיים אינני יכול להעשיר את הפורום בחוכמתי אני מקבל את זה: fizban, אין לך גישה לעמוד זה. זה יכול לנבוע ממספר סיבות: הסיבה הנפוצה ביותר - לא אישרת את הרשמתך לפורום. האם מתחת לשם המשתמש שלך מופיע "משתמש הממתין לאישור"? אם כן, אשר את החשבון בעזרת האימייל שקיבלת. לא קיבלת אימייל? בדוק את פורום תמיכה טכנית להוראות כיצד לבקש דואר אישור נוסף. חשבון המשתמש שלך כנראה אינו בעל הרשאות מספיקות בכדי להכנס לעמוד הזה. האם אתה מנסה לערוך הודעות של מישהו אחר או להכנס לאפשרויות ניהול או מערכת מסווגת אחרת? אם אתה מנסה פשוט לפרסם הודעה, יכול להיות שמנהל המערכת חסם לך את החשבון, או שהחשבון מחכה להפעלה. אז מי המנהל שחסם אותי?
  4. שלום, נתקלתי היום בתופעה מוזרה. אינני יכול להגיב או לכתוב שום הודעה חוץ מהפורום הזה. ניסיתי להתנתק ולהתחבר שוב. מחקתי גם את הקוקיז אצלי בדפדפן ושום דבר לא עוזר. יש רעיונות?
  5. החזר את הרכב למצב מקורי. התקן boost control על מנת להוריד גדישה, אם לא מתחשק לך לקרוע את האספלט והמשך להנות מהאסתי.
  6. בשתי מילים. יונדאי אטוס. גועל נפש.
  7. מה להאשים משפחה שלמה? מדובר על אנשים שעשו עבירות חמורות! כמו נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים.
  8. אין במידה שלך לא רק בארץ, אין גם בעולם. הרכב שלי נועל F1 ואני מרוצה מהם. אני כנראה ארכוש SP9000 לכשאצטרך להחליף.
  9. משפט השבוע.
  10. תראה מה עשית, תומר!
  11. היופי הוא בעיני המתבונן. לדעתי הטיגרה היא אוטו מכוער ברמות ולא מיוחד בכלל. האמת שגם ה RSI הזאת נראית ערסית. במיוחד ה 16 אינץ'. למה לשים ג'נטים כאלו על RSI? מה עוד שהוא אמר שבעל ה RSI מחליף איתו את הטיגרה, שזה אולי מעיד שאין לו הערכה או רצון לנהוג במכונית ספורטיבית והפוזה זה מה שמעניין אותו. אבל זה רק אולי.
  12. אני לא חולק עליך. ברור שאנשים עוברים טסט. תמיד קיימת האפשרות שבוחן כלשהו יעשה דווקא. (לא מדבר על משהו מקורי).
  13. אם אתה נוהג על הכלי שבסימלון שלך אז אולי דווקא הם כן ימצאו משהו מעניין...
  14. מסכים עם זה שהוא פושע. לא מסכים עם הכוונה לגרום נזק. זה יותר עניין של להפחיד. אני גם מסכים עם החתימה שלך.
  15. אתה לא יודע כמה כוח יש ליבואני רכב. אמרתי שאני לא בטוח לגבי חוסר התקינה לקסנון בארץ. אל תדאג, הרכב שלך יעבור טסט מכיון שהמערכת המקורית ברכב שלך לא מסנוורת ומיועדת לרכב. מי שמתקין קסנון לא מקורי יכול להכשל בטסט אם הנורות שלו מסנוורות או לא מכוונות. אף אחד לא יתחיל עכשיו לבדוק תקינה, ועוד של רכב מקורי. אל תשכח שאנחנו חיים בישראל, שבה מורידים מהכביש רכבים עם "אגזוז לחץ" אבל אנשים שמרכיבים סט בלימה חלופי ב-100 ש"ח או נוסעים בלחץ אויר של 10 PSI נוהגים בכיף ברחבי הארץ.
  16. אתה צודק. אבל מכיון שאין לי אפשרות לתקן את המאמר (פלוס שגיאות כתיב שיש בו) שנכתב לפני שנה או שנה וחצי אין מה לעשות. היום הקיטים כבר יותר איכותיים. את שלי התקנתי אחרי שהיה מותקן אצל חבר באוטו זהה חצי שנה. חוץ מעניין הזהירות לגבי הקיטים מהמזרח, כל מה שכתוב במאמר תקף. קסנון לא אמור לעבור טסט בארץ, לא 4000, לא 6000 ולא כלום. אפילו לרכבים שבאים עם קסנון מקורי מהיצרן אין תקינה ישראלית עדיין (לפחות עד כמה שאני יודע). רוצים לשים קיט קסנון? א - דאגו שלא יהיה יותר מ 6000K ב- במידה והבקליות שלכם עכורות, דאגו להחליף אותן. קרני האור של הקסנון מתפזרות ולא יעילות (ומסנוורות) אם הבקליות מלוכלכות או ישנות ועכורות. ג - כוונו את הפנסים כמו שצריך, שלא יסנוורו נהגים ממול. ד - קנו בסדנאות בארץ, שלפחות תהיה לכם אחריות כלשהי. ה - זיכרו שמחיר כל נורה כ- 450 ש"ח. ו - הדלקה וכיבוי תכופים של נורות קסנון מקצרות את חייהן. בהצלחה. נ.ב קיט קסנון בארץ עולה 1500 ש"ח ומעלה. אם מציעים לכם משהו ב 200 ש"ח כנראה שהוא לא איכותי.
  17. קסנון 10000K יאיר באור כחול שימשוך כל שוטר בסביבה. כמו כן, הוא מאיר פחות חזק מ 6000K או 4100K פיליפס לא מייצרים קיט קסנון. הם מיצרים ממירי מתח ונורות. צד שלישי לוקח את החלקים, עושה חיווט שמתאים נורות מסוג H ומוכר את זה כקיט.
  18. נשמע לי כמו שיטה של משטר אפל. מה תגיד אם המשטרה תקבל 30 פניות ביום בקשר אליך, כשאתה נוהג 110 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 90? איפה בכלל יש כוח אדם למיין פניות כאלו. ולא התחלתי לדבר על אוייבים וסיכסוכים. מה שאתה מציע זה כמו להמשיך להאשים את הנהגים במחדלים של הממשלה.
  19. נהג רגוע,בדרך כלל אנשים מתחילים לעקוף מימין כי נמאס להם שאיזה נהג החליט לחנך את כולם והוא נוסע בנתיב השמאלי על 100 קמ"ש. לפעמים הנהגים האלה לא יודעים בכלל שהם מבצעים עבירה. וזה מרגיז.
  20. מסכים בהחלט. הלוואת גישור תפתור לו ולך את הבעיה. אם הבנק לא מסכים לתת לו הלוואת גישור אז חפש מוכר אחר.
  21. דווקא השירשור התחיל מאמריקה...
  22. רציתי הבהרה מכיון שלא יצא לי לנהוג ב TS, או בראלי. אני יודע גם שיש להם קיט נחמד של סופרצ'רגר (מקורי של טויוטה) שמעלה הספק ל 150 כ"ס (לא זוכר כמה מומנט). לטעמי ה TS גבוהה מדי. אולי אחרי שאעשה עליה סיבוב הגובה פחות ישנה לי.
  23. בשביל מה הגולף 4motion? 10% הנעה אחורית? לגבי הפיז'ו, התכוונת לגירסת ה-3 דלתות.
  24. בבקשה אמור לי שהייתה לך גם ראלי, אם אתה נותן ל TS טייטל של "מקבילה חדשה ל-106 ראלי".
  25. יש חוות דעת על הפורסטר טורבו בעונה השנייה של טופ גיר. אם אני זוכר נכון.
×
×
  • תוכן חדש...