Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. גם הקארט שהחלפתי היה קר. והמסלול בטח שלא התחמם רק מהנסיעות שלי. אבל זה לא משנה בכלל. כמו שאמרתי, הדברים האלו לפעמים קורים וברחובות הם קורים פחות ממסלולים אחרים. לא נסעתי ברחובות (לצערי) מאז ששינו את המסלול. כך שמבחינת זמנים אני לא מעודכן.
  2. אל תשכח שאתה מתחיל להאיץ שם בעליה.
  3. רפי, דדי, אני לא ממש מבין מה הקשר של דוד לנושא. אף אחד לא דיבר על רחובות בתחילת השירשור ואף אחד לא התלונן על רחובות. דיברו בכלל על פ"ת ודוד לא מנהל את המסלול שם.
  4. רפי, רחובות אכן ברמה גבוהה. אבל היה מקרה שבו עשיתי זמנים גרועים - 26.5 וכאלה ולאחר החלפת קארט ירדתי שוב לזמנים הטובים יותר. מסקנה - אף מסלול לא חסין בפני הבעיה הנ"ל. אבל ברחובות הבעיה לא מורגשת כמו בשאר המסלולים. ומגיע להם פידבק חיובי על כך. אני באמת צריך לקפוץ לרחובות, עכשיו כשאני גר קצת קרוב יותר.
  5. fizban

    ZX 16V

    אם הוא היה קונה את העגלה הזאת לפוזה הוא היה לפחות מתקן את הפגוש הקידמי...
  6. fizban

    ZX 16V

    ליביו, כתבת פעמיים "מה שכן". אז מה "מה שלא"? ואתה משוחד. (אבל אני הייתי הולך על זה, אם הייתי מתרשם ממצבו של הרכב).
  7. fizban

    טסטים עליך ישראל

    אני מקווה שאני צודק. שאל את קומפי כמה בעיות מגלים אצלו במכון. אני בטוח שיש לו סיפורים מצמררים.
  8. fizban

    טסטים עליך ישראל

    קומבינה או לא קומבינה, אני חושב שלרוב האנשים אין קומבינות ומכוני הטסטים דווקא כן בודקים דברים חשובים כמו יכולת בלימה והיגוי.
  9. fizban

    טסטים עליך ישראל

    איזה מטומטם לא יסכים להחליף רפידות גמורות? לא יאמן. יש לי רגשות מעורבים לגבי טסטים. מצד אחד - ברור שחייבים בארץ מישהו שיבדוק את הרכבים אחרת יהיה תוהו ובוהו. מצד שני - כשמשנים משהו ברכב, אי אפשר לדעת מה יגידו במכון טסטים.
  10. שלום, דרוש רכב בתקציב עד 40K. דרישות: אמינות. מודל 98 ומעלה. מנוע עד 1600. גיר אוטומטי בלבד. אפשר 3 דלתות. אפשרי רכב קטן. מה לדעתכם המכונית הטובה ביותר שעומדת בדרישות הנ"ל? תודה מראש
  11. האם תגיד אותו דבר כאשר יוסיפו לרשימה מהירות מופרזת?
  12. היה אירגון יפה של רד בול. באמת מסודר ודאגו להכל. און הכין יפה את הקארטים והעיף את הקארטים הטובים מדי והגרועים מדי החוצה. הקארטים בתחרות לא היו משהו אבל לפחות היו פחות או יותר שווים.
  13. אופיר, אתה מוזמן לקרוא את השורה האחרונה בחתימה שלי.
  14. עשיתי שם 19.60, אחרי אירוע. מצד שני, פעם אחרונה שהייתי שם עשיתי 20.80, שזה יותר גרוע מהפעם הראשונה שהייתי אי פעם בפתח תקווה. לפי דעתי 20.50 ומטה יהיה טוב כרגע בפתח תקוה, תלוי בחום המסלול. אופיר, פעם אחרונה שאני זוכר לקחתי מקום ראשון בתחרות.
  15. fizban

    C2 VTS

    כן, באיזה מחיר... הוט' האצ' היו מכוניות לכל כיס.
  16. בפ"ת הקארטים הכי מחשלים אותך. קשה לנהוג שם. X-plane - אני גם הייתי שם אתמול, עם הקסדה הירוקה. אם אני זוכר נכון, הבעיה המרכזית שלך היתה שהחלקת בטירוף. אתה צריך ללמוד לא להלחם עם הקארט. מה הזמן שעשית שם? יוליה - מתי התחלת לצטט את מטאליקה?
  17. המצב הזה קיים בכל המסלולים בארץ. גם בתחרות אתה יכול ליפול על קארט מחורבן.
  18. כל הכבוד. מה לגבי הוראות איך לעשות ווקס? או שפיספסתי?
  19. ומי ניצח בג'ימיקאנה?
  20. תן לי לחדש לך ולהגיד שכל עיוות קטן בדלת יכול לגרום לתקיעתה בלי קשר למנעול הדלת. יוצאים מהחלון או מנסרים את הדלתות במקרה של תאונה.
  21. ידידה מחפשת רכב משומש בתקציב של עד 25K. היא תמכור את הרנו קליאו שלה והדרישות שלה הן: 1 - אמינות (כי נמאס לה ממוסכים עקב התקלות של הרכב הקודם) 2 - 40 ק"מ ביום פלוס טיול פעם בחודש. בעיקר בינעירוני, קצת בתוך ת"א וקצת עליות לירושלים. 3 - רכב קטן, לא משנה אוטומט או ידני. 4 - עדיף שנתון כמה שיותר מתקדם. מה לדעתכם אפשר למצוא במסגרת הדרישות? תודה.
  22. אירוע יפה היה, נהנתי והשתזפתי. ה C2 נראתה בעלת זנב קליל. מעניין איך התחושות מההגה.
  23. חבר לעצמך פורק חיצוני.
  24. האמת שאני לא מכיר כל כך את ה 1.8. עלה את השאלה הזאת ב PSI. לצורך העיניין, בשביל לקבל אישור על המנוע מהמחלקה הטכנית, תצטרך להחליף כל מה ששונה מ XSI. זה כולל סרן אחורי דיסק, אנטירולים קידמי ואחורי, מוטות פיתול, מערכת בלימה (ל 266 מ"מ אם אין לך, או ל 283 אם אתה משתיל GTI6). לגבי הגיר אני לא יודע.
  25. בכל מקרה תהיינה לך בעיות בשידרוג 1.8 ל 2.0 כי זה לא חוקי לעלות בנפח המנוע. אם אתה כבר בעניין של לשדרג למנוע חזק, שדרג ל GTI6, בהנחה שהמנוע המקורי שלך הוא XU (אני לא זוכר). המלצה - מכור את שלך וקנה S16 או XSI דור שני.
×
×
  • תוכן חדש...