Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אל תשכחו גם את המבצע של המשטרה בכביש 4.
  2. כמה פעמים צריך לחזור על זה ששר לא חייב להיות מומחה בתחומו. זה שמופז היה רמטכ"ל לא עושה אותו באופן אוטומטי מועמד להיות שר ביטחון, או לא מועמד להיות שר הפנים או החוץ או וואטאבר. חוץ מזה שנמאס כבר שאנשי צבא מאכלסים תפקידים פוליטים. ולברווז, החשש מעבירות נוספות שתתווספנה ל"רשימת ההחרמה" הובע כבר בכמה שרשורים עוד לפני שהחוק יצא. במיוחד עבירות מהירות.
  3. שמר, לא מצאתי. התגובה היתה לחנות הסמים. לפי דעתי אנחנו על סף "הימים החשוכים".
  4. כבר אמרנו ששר לא צריך להיות מומחה בתחום אלא אדם שלוקח החלטות ועם ראש פתוח. שימו לך שמופז אומר שבכוונתו להוסיף עבירות לרשימת העבירות שבגינן יחרימו רכבים. ציטוט: "נוסף על העבירות המנויות כיום אשר בגינן ניתן להחרים את הרכב, יתווספו עבירות נוספות ובכך תוחמר הענישה. " מממ, מעניין אילו סוגי עבירות נוספות.
  5. חוטים בצמת חשמל של דלת הנהג יכולים להתמלא קורוזיה ולהקרע. לי זה דפק מנגנון של חלון צד נוסע ורמקולים בצד הנהג (הלחמת החוטים מחדש פתרה את זה). מחלה ידועה של 306. לא יודע אם במרצדס, אבל שווה לנסות. זה שאמרת שהבעיה נפתרה בעצמה רק מחזק את זה שזה חיבור רופף של איזה חוט.
  6. אם אתה רציני בעינייני קארטינג אז כן. אגב, יש גם קורסים במסלולים אחרים.
  7. ברור שזה יתן לך
  8. קורס עולה כ-300 ש"ח. 3-4 שעות. ברר במסלולי הקארטינג מתי נפתח קורס כזה.
  9. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PIAA-SPARK-8000K-Blue-9003-H4-HB2-Bulbs-HID-Xenon-H-296_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42613QQitemZ8070076522QQrdZ1QQsspagenameZWDVW זה H4. בהצלחה.
  10. קורס קארטינג ונהיגה עם אנשים טובים שגם יהיו מוכנים להסביר מה מה הטעויות שלך.
  11. מה ההעדפות שלך?
  12. fizban

    דלק דרגון

    ב-10 שניות אתה יכול לדעת מה אתה מקבל בתחנת הדלק. לא מגניב?
  13. ואיך בדיוק הגעת למסקנות הנחרצות הללו?
  14. fizban

    דלק דרגון

    הפיתרון: http://www.sinar.co.uk/Applications/Octaneanalysis/default.asp
  15. זה המחשב השני שהם מנסים, למה יש צורך לבדוק את זה מול מחשב של רכב אחר? זה באמת נשמע כאילו המחשב שהביאו בכלל לא הדגם הנכון לרכב.
  16. פילטר דלק 10 ש"ח? מקורי?
  17. "אח שלי, שמתי באוטו מערכת ניהול מנוע של haltech ו GT-30" אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא דוחס אויר מהסוג הרע קחו את הרכב לסיבוב ותחזיקו את הביצים.
  18. החרמת רכבים כבר יש. מקום בבתי כלא אין. חינוך לתרבות נהיגה אין למידת נהיגה אמיתית אין.
  19. עצם העובדה שהרכב עצר במקום שמפריע לתנועה צריכה לגרום לנוסעים ברכב להיות זהירים יותר ולכן, לפי דעתי נהג הרכב אשם. האופנוען לצורך העיניין רצה אולי לפנות ימינה ובכלל לא התכוון לעקוף. אם אני הייתי השופט במקרה כזה, הנהג היה יוצא אשם.
  20. למה, באמריקה אין הונדות שעושות טראק דייס? גם בארץ יש עמותה למירוצי דראג כך שגם נהגי ההונדות (אלו ששאוהבים קו ישר) יוכלו להנות. צריך להתחיל ממשהו ולאט לאט התרבות תשתנה.
  21. נסה לפרסם אלפא 156 ידנית למכירה ותראה מה מצב השוק.
  22. ואם הוא היה עוקף משמאל והנוסע מאחורי הנהג היה פותח את הדלת בחוסר זהירות, אז מי אשם עכשיו?
  23. האיש שפתח את הדלת אשם. הוא היה צריך להבחין שהשטח נקי לפני שפתח את הדלת. בדיוק כמו שאנחנו מסתכלים לצדדים לפני פניה, לפני חצית כביש וכ'ו. מקרה אחר שיכול היה להיות - נהג הרכב מאותת ימינה ואז פונה והאופנוע נכנס בו. מי אז אשם? נהג האופנוע שעקף מימין או נהג הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...