אני מסכים עם הביקורות של פרטנר.
כמו כן אני חושב שהיתה השקעה עצומה מצד און וליאור, וגם של רד בול.
לצערנו עיתוי האירוע לא היה נכון, מסיבות בלתי נמנעות.
און, אני חושב שבאירוע כזה ראוי לעשות תוכניות B ו-C חלופיות בדיוק למקרים של לו"ז.
למשל, לפי דעתי, בתוכנית B היה למשל אפשר להכניס קיצור המרוצים של הסלבס ואנשי התקשורת.
בתוכנית C (כשהמצב באמת גרוע) אפשר היה להכניס את קיצוץ זמני המקצה (לא כל כך נורא יחסית), ביטול ההגרלות של הקארטים בין מקצי הזמנים לרבע הגמר (שזה נורא), וביטול המשקולות (שזה נורא עוד יותר).
סה"כ אני נהנתי מהאירוע, רד בול השקיעו מכל הכיוונים באירגון ובנהגים. (אהבתי את המאווררים עם המים הקפואים - משהו שלמשל לא היה למרשלים, לשופטים ולאון וליאור).
לצערי אני מאלה ש"נפגעו" וקיבלו קארט נבלה, גם החליפו אותו בקארט קר כמעט לחלוטין ולכן לא נותר לי איך לנסות ללמוד בשביל עצמי את המסלול ולפנות פשוט את הדרך למהירים יותר.
לפי דעתי השיקול לבטל את ההגרלות בין מקצי הזמנים לרבע גמר הוא מוטעה ומערער מאוד את הניסיון לשמור על שיוויון בין הכלים. מי שהתמזל מזלו וקיבל קארט מהיר הרויח ומי שלא, הפסיד. מה גם שההגרלות לשני המקצים נערכו מראש והדבר היחיד שהיה צריך לעשות זה להעבר משקולות.
מבחינת לוגיסטיקה של רד בול, הביקורת היחידה שלי היא שלא היו גגונים או צילונים לקהל שבא לצפות באירוע.
מבחינת המשקולות, לפי דעתי באירוע הבא אפשר לעשות קטגוריות משקל (ג'וניורים, סניורים, מאסטרים), לתת גביע לכל מנצח בקטגוריה ולעשות תחרות אלוף האלופים (שלוקחים מקומות ראשונים ושניים מכל קטגוריה וגם גם שמים משקולות) ושם יהיו גם הפרסים היוקרתיים. זה יחסוך עלות של משקולות, את עלות המשקולנים וגם את הזמנים.
חוץ מזה, אישית הייתי מעדיף עוד 16 טכנאי קארטים על 16 נערות חינניות עם שלטים. את הנערות האלו תמיד אפשר לראות בים.
לסיכום:
סה"כ זה אירוע ראשון מסוגו בארץ וברור שיהיו חבלי לידה. אני לקחתי את כל שינוי התוכניות בהבנה מלאה ובתקווה שהלקחים ילמדו לאירוע הבא.
מה שאני לא מקבל בהבנה זה את הבדלים בין הקארטים (ואני יודע שזה לא קשור אליך, און) אבל אני די בטוח שזה המשתנה שבעצם לא ישתנה, לצערי, לפי המגמה הנוכחית.
תודה רבה לרד בול, לאון וליאור וליעקב ושאר השופטים.
נפגש באירוע הבא!
גלעד קפוליס
נ.ב - ברבע הגמר שמו לי מצלמה בקארט מול הפרצוף, כך שאם אתם רואים צילום מהזוית הזאת זה כנראה אני. מזל שהיה לי ויסטור כהה אחרת היו רואים את כל הפרצופים שאני עושה בזמן הנהיגה.