Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. דווקא במסלול כן מסתכלים עליך. בכביש חושבים שאתה מטומטם.
  2. בנוסף, לא תמיד הנהג שעף לגדר אשם. תמיד יכול להיות מקרה שרכב נכנס בך ומעיף אותך לגדר. ואז אני מצפה שהגדר תספוג אנרגיה ולא תשפד. לגבי מי שאמר שזה לא הגיוני מבחינה תקציבית; אמרו פה שהכביש הזה או מלכתחילה מחורבן לנהיגה, אז מן הראוי שהגדרות תבננה בהתאם.
  3. לפי דעתי עדיף לצבוע את מה שיש לך ולא לשים עלאק ברמבו ב-100 דולר.
  4. אבל לא פסלנו את אשמת הנהג. ברור שהוא אשם וגם הרקע שלו מעיד על כך. מה שאמרנו הוא שיכול להיות שליאור לא היה נהרג עקב הטעות של אותו נהג אם הגדר הייתה בנויה בצורה טובה יותר (אולי כזאת שעומדת בסטנדרטים אירופאים). אתה יודע מה, אולי עם הכביש שם לא היה כל כך מחורבן ליאור היה עדיין חי כי הנהג, למרות שנהג כמו מטורף, לא היה מאבד שליטה. ושוב, אני לא אומר שלא צריך להיות אחראים ולהזהר או לנהוג בהתאם לתנאי הדרך. אבל המדינה צריכה לבנות כבישים שאפשר לנהוג בהם כמו שצריך ולא מלכודות מוות (ואני לא מדבר עכשיו רק על הכביש במקרה הנ"ל אלא על הכבישים בכלל).
  5. עשה חיפוש בגוגל וגם ב ebay
  6. אז אם לממשלה אין רצון להשקיע בתשתיות צריך להתכופף ולספוג את זה? ברור שאדם צריך להיות אחראי על התנהגותו. אבל אנחנו בני אדם ולכן צריך גם "לעזור" לנו לא להשתפד על מעקה בטיחות. לא שאני מצדיק את ההתנהגות של אותו נהג שגרם למותו של ליאור, אבל צריך להסתכל על התמונה מכמה זויות.
  7. אז למה אתה נוהג בסלחנות כלפי מע"צ? מה עם אותו מקרה של קבלן שעבד בכביש 5, לא השאיר שלטים אבל השאיר מדרגה ששברה לכמה עשרות רכבים את הג'נטים? מה עם כל הקווים הכתומים שעוברים בהצלבה אחד בתוך השני ואין לך מושג באיזה נתיב אתה?
  8. עם גיר כל כך קצר, איך בעצם אתה שולט על כל הכוח שעובר לגלגלים האחוריים?
  9. אפשר להוסיף תמיד הילוך שישי.
  10. fizban

    מנוע אטמוספרי..

    מנוע אטמוספרי ב 106 XSI? הייתי בטוח שיש שם טורבונטור.
  11. הייתי בוחר באלפא בלי להניד עפעף. סוף סוף אלפא ידנית.
  12. fizban

    מנוע אטמוספרי..

    ואין טורבונטור.
  13. אף אחד לא הכניס שום אלמנט ושום בטיח. החליפו מה שהיה צריך להחליף. בטיפול האחרון שעשיתי עקבו בדיוק אחרי כל גחמותי ודרישותי.
  14. תאמין לי שצמיג במידה 185/60/14 לא יסכן את הפיאט שלך ובטח שלא יגרום לאיבוד אחיזה בפתאומיות. אולי אם תשים 235/40/17 תהיה לך בעיה. יש הבדל בין צמיגים ספורטיבים לצמיגים רחבים.
  15. אני הייתי הולך למוסך מורשה אחרי קניית רכב על מנת לבצע יישור קו (כמו שעשיתי ברכבים הקודמים שלי) ויושב במוסך עם האוטו ומעביר דחקות עם המוסכניקים + מבקש שיסבירו לי מה הם עושים.
  16. אצלי כיסוי כסוף הוריד טמפרטורה מ 70+ ל 50 מעלות.
  17. מלא לחץ אויר תקין בצמיגים.
  18. רק מנתקים את הנורות ומחברים את הקונקטורים לנורות רגילות. זה לא כזה סיפור.
  19. גם 15 קילו זה יותר מדי בשבילי. חוץ מזה, לא נתפס לי לנסוע עם בלון גז מאחור. מה, אני בניין? אני מעדיף מנוע חשמלי.
  20. מישהו חכם אמר לי פעם - "תן לי משחתת ואני מעביר אותה טסט, בתנאי שהמספר מנוע תואם". ובהרחבה: יש מכונים שפחות מקפידים על קסנון שמה קסנון, כל עוד כיוון האורות בסדר ומתרכזים בדברים יותר חשובים כגון בלמים וזיהום אויר. אם אתה רוצה להיות בטוח, פשוט תוריד את הקיט לפני הטסט ותרכיב אחריו.
  21. קיט מאיביי יכול להיות אלטרנטיבה טובה אבל רוב הסיכויים שזה יעלה לך כמו בארץ וגם אין לך למי לפנות במקרה של בעיה. קסנון (או זנון, לבקשת אחד המגיבים) לא אמור לעבור טסט. קרא שוב את המאמר על קסנון, אני חושב שזה מופיע שם.
  22. אתה תמיד יכול להזמין משהו מ ebay אבל אני לא ממליץ. תחסוך קצת ולך על קיט שירכש בארץ.
  23. אני איתך במאבקך הצודק.
  24. לפי דעתי (מנסיון על הבלנו), כל מעבר מהבלנו לרכב אחר זו עליית מדרגה, חוץ מהמעבר לליאנה שזה להשאר באותה מדרגה. בעצם בליאנה לא נהגתי אז קבל ביטול.
  25. "אני אוהב להאיץ במהירות, לא לנסוע מהר". זה מה שאני אומר לאנשים ששומעים על הרכב שלי ואומרים ש"אין טעם לנסוע מהר" בארצנו.
×
×
  • תוכן חדש...