אה, אולי חצי מהצילינדרים לא עובדים כי הרכב ישן ולא היה, אה, לבעלים שלו כסף לתקן?
טוב די.
אם אתה אומר שהמנוע של ה-850 לא עובד טוב עם טורבו אז שישים סופר צ'ארג'ר!
טוב עכשיו באמת די.
אגב, מזדה MX3 היא עם V, לא? עדיין לא היית שם עליה 2 טורבואים אלא אם הם בגודל של אפרסמונים מתוקים.