Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. נעצבתי לשמוע ומשתתף בצער המשפחה.
  2. תחליף לג'נטים 14 ותרגיש מיד שיפור בתאוצה. נראה לי שהתקציב שלך מספיק להחלפת צנרת. בהצלחה.
  3. עם עבודה טובה אני מעריך ש 10-12% תוספת, אבל אני לא מכיר VAG. אני מניח בסביבות 4000 ש"ח. אני מציע לך להתייעץ גם עם חבר'ה ממועדון VAG שמכירים את העסק. יש שני נתיבים לשיפור רכב: אטמוספרי או מוגדש. הכל תלוי בתקציב שלך, כמות הזמן שאתה מוכן להשקיע, כמה אתה מוכן להתפשר על תחזוקה ואמינות, לכמה כ"ס אתה רוצה להגיע ואחרון חביב - התקציב שלך (שוב פעם).
  4. אז כנראה שאתה לא מנוי על performance GTI. מה התקציב שלך?
  5. אישרו לך להחליק ידיות וחורי מנעול? אישרו לך להוריד ממיר? מה הקשר לסתם החלפת שסתומים? אגזוז זרימה חופשית לא יתן לך הרבה בלי להחליף את כל הצנרת, סעפת פליטה מקצועית + צנרת יכולים לעזור לך.
  6. האם הרכב בכלל משופר? השלטים הנוספים לא יפעלו במקרה של מצבר גמור. איך עוברים טסט עם כזה רכב? באמת תפטר מסמל של אודי.
  7. זה לא תמיד נכון. יש הרבה מקומות שבהם נתיב ההאצה קצר מדי ואי אפשר להאיץ בצורה כזאת שניתן יהיה להשתלב בתנועה בהיגיון. חוץ מזה, יש נהגים שלא יתנו לך להשתלב בכל מחיר ואז אתה נאלץ להאט ואז ההשתלבות אפילו יותר קשה. מצד שני אני מסכים עם דבריך שאנשים לא בדיוק מומחים בהשתלבות. זה היה יכול להפתר על ידי תשתית יותר טובה וחינוך לאדיבות.
  8. לא, אף אחד לא אמר VR6.
  9. ב 80 אלף נראה לי שתוכל רק להשיג אימפרזה GT שנת 98 או אולי 99 בלי ABS. גם קשה למצוא כאלו.
  10. במחיר שהוא ציין נכנסת GTI6 שיש לה אורינטציה ספורטיבית, אני חושב שגם ה TS נכנסת. רק שהוא לא בקטע של צרפתיות, אני חושב.
  11. אפשר לשים טורבו נשלף.
  12. מרק, הטויוטה מגיעה במקור עם 105 כ"ס. 900 ק"ג. גולף 2.0 FSI מגיעה עם 150 כוחות סוס. 1300 ק"ג. אז בוא תוסיף סופר צ'ארג'ר לטויוטה, 150 כוחות סוס על 900 ק"ג ונראה מי מרמה את מי. וזה לא שאני חסיד של יפניות, פשוט נתונים יבשים. מה עוד שהוא גם אמר שהוא אוהב האצות ודריפטים ואת זה לא תקבל בגולף FSI.
  13. אולי 2 טורבונטורים?
  14. במילה אחת - טורבונטור.
  15. אה, אולי חצי מהצילינדרים לא עובדים כי הרכב ישן ולא היה, אה, לבעלים שלו כסף לתקן? טוב די. אם אתה אומר שהמנוע של ה-850 לא עובד טוב עם טורבו אז שישים סופר צ'ארג'ר! טוב עכשיו באמת די. אגב, מזדה MX3 היא עם V, לא? עדיין לא היית שם עליה 2 טורבואים אלא אם הם בגודל של אפרסמונים מתוקים.
  16. אתה הולך לבנות פרוייקט טורבו / נוס ומפריעים לך כפתורים ופנאלים נופלים? לטויוטה יש קיט סופר צ'רג'ר מקורי שמביא את ה T ספורט ל 150 כ"ס, אם אני זוכר נכון. אני מסכים עם בנצי (אבל הייתי הולך על הקופה) - אם היה לי כסף לתחזק בימר.... אולי אפילו מחפש את ה 850 שיש בארץ, היה היתה למכירה לא מזמן. אולי אפשר להוסיף לה איזה טורבו או שניים.
  17. אולי אם היו מטפלים בפושע הקטן, לא היו צומחים פושעים גדולים.
  18. עושה לי חשק לקנות מיאטה...
  19. בדקתם שהם לא עברו לחלקים תחליפיים?
  20. תמיד אפשר לירות בגלגלים. אקדח אמור לשמש יותר להרתעה ולא לחסל אנשים ברחובות.
  21. ידוע לך שהתחנה מוהלת 95. למה לתת לבעל התחנה להרוויח על חשבונך, אפילו אם יש סיכוי ש 98 אינו נמהל שם.
  22. חבל באמת שהממשלה לא נוקטת בשיטה של הטבת מס ליבוא רכבים עם אביזרי בטיחות רציניים יותר. זה היה תורם להורדת ההרוגים בתאונות הדרכים בטווח הארוך.
  23. זה היה מוסך מורשה?
  24. לפי מה שאני מבין ומתיאור הבעיה (פלוס תגובות של אנשים עם נסיון דומה) נשמע שזה באמת קשור להצתה. נסה אולי ללכת בכיוון הזה.
  25. במיוחד כשמדובר על 20-30 ש"ח הפרש.
×
×
  • תוכן חדש...