Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. ברוך הבא לעולם הקארטינג, עמית. תמיד יש הבדלים בקארטים. חוץ מזה, אם היית בפניה במסלול הפנימי, ובהתאם לרמת הנהיגה שלך, יכול להיות שהטורים שלך היו נמוכים יותר משלו ולכן הוא האיץ מהר יותר. אל תשפוט מהירות של קארט על פי מקרה אחד.
  2. גם לך לא יזיקו סימני פיסוק. לפותח השירשור - לך על XSI. הרובר עלולה להיות בעייתית, בעיקר שקשה למצוא מוסך טוב. גם ה XSI תהיה בעייתית,אם הזניחו אותה, אבל לפחות יש מוסכים שמבינים עניין.
  3. אפשר לייבא חלקים כאלו אך יש צורך להציג תעודה של מכון המוסמך לבדיקתם אשר בדק אותם.
  4. אף פעם לא נדרשתי לשלם מכס על חבילה מתחת ל-100 דולר. יכול להיות ש-50$ תקפים לעסקים.
  5. ליאור - נראה לי שהעיניין לגבי 100$ ומתחת עדיין תופס.
  6. יש להם גם ערך מוצהר קבוע לחלקים מסויימים. נגיד - אם רשום בקבלה "turbo charger" - אצלם הערך זה 800$ ולא משנה מה המוכר כתב או בכמה באמת קנית את זה (אלא אם יש לך קבלה וגם אז עושים צרות). צריך לבקש מהמוכרים לא להכריז בדיוק מה יש בכל חבילה.
  7. למכירה - שעון לחץ שמן של greddy - שחור. חדש באריזה (שנפתחה). שעון אלקטרוני, עם יוניט קומפקטי - מואר בירוק. http://www.rallysportdirect.com/shop/product_info.php/products_id/153?osCsid=95f2b1dbaff5ab3c0ed41867acd1bd92 850 ש"ח. תמונה של השעון בלילה (השעונים מצד שמאל הם של greddy). http://binrock.net/photos/?pid=5326 בה"פ
  8. לא ידעתי שסיאט גודשת כל כך הרבה, איזה טורבו קטן זה, שצריך 1.2 באר בשביל להגיע ל 170-180 כ"ס? בכל מקרה יש הבדל תהומי בין 0.5 ל 1.2 באר. שילך למוסך. זה יכול להיות ה wastegate, או בעיה בצינורות הוואקום - במיוחד אם חיברתם שעון גדישה בצורה חובבנית.
  9. קראתי את המאמר שלך, מריוס. האם תוכל להסביר למה לאגזוז אסור לבלוט מהפגוש האחורי ולווי גרירה מותר?
  10. אז למה אנשים ממשיכים לקנות מליסינג?
  11. בוא למפגשי PSI.
  12. זה פי 2
  13. בדוק את מצב הצמיגים שלך ולחץ האויר בהם.
  14. דני, לא קצת הגזמת? אני יודע שהדגמים הראשונים היו מגעילים מבחינת תחזוקה אבל חשבתי שתיקנו את מחלות הילדות בדגמים היותר מאוחרים.
  15. האמת שהרעיון להפיץ את זה הוא מעולה. אני בעד שכל אחד יסתובב עם טייפ מנהלים ויקליט שיחות כל פעם ששוטר עוצר אותו. אם זו התנכלות שיפיץ זאת ברשת. ובכל מקרה, הקלטה זו יכולה לשמש כהוכחה בבית המשפט לכל דבר, אם מישהו מוצא את עצמו שם.
  16. פשוט מאוד. יש תקנות לעוצמת רעש. אם אתה עובר את עוצמת הרעש המותרת אתה מפריע לשכנים. אם אתה מפריע לי ויש לי RPG... וברצינות - אני מניח שאם תוריד את הדודים האמצעיים יהיה לך רעש יותר חזק, אבל לא ידוע כמה יותר חזק, זה תלוי בסוג הרכב והדוד האחורי. עזוב את הממיר לנפשו, כך גם לא תזהם יותר מן המותר ולא תגרום למחשב שלך להתעצבן (אני מניח ש 2003 זה OBDII). בהצלחה
  17. אם כבר מדברים על דברים מעורפלים, מה זה דיסקיות יבשות?
  18. 306 S16 יכולה לתת לך מה שאתה מחפש, אם תתנהג אליה יפה.
  19. איך אתה יודע שהבלמים האחורים חלשים? בדקת אותם על מכשיר יעודי? בדרך כלל רוב כוח הבלימה מועבר לבלמים הקידמיים מכיון שבבלימה רוב המשקל נמצא על הסרן הקידמי והבלמים האחוריים פחות אפקטיבים. לגבי החריקות - למה חלודה? אולי אתה עם צלחות לא מקוריות שלפעמים נוטות לחרוק? איזה רכב זה, אגב?
  20. לפי דעתי, הבלאי הטבעי מגולם כבר במחירון.
  21. מזל טוב. עדיף שיקנה לאישתו רכב עם ABS. זה יותר בטיחותי.
  22. תוכל להחליף בולמי זעזועים לחדשים על מנת לקבל יותר נוחות (יותר נכון, נוחות במצב של סקסו חדשה). מערכת המיתלים ב C5 שונה מהסקסו. לגבי שיפורי הספק, ככול שתזרים יותר אויר למנוע (על מנת לשפר הספק), כך המנוע יצרוך יותר דלק. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
  23. שיפור בהספק מביא לעליה בצריכת הדלק.
  24. הבעיה היא שיחרימו רכבים להורים שילדיהם נהגו שיכורים. במקרה של רכב שמשמש לפרנסה, המצב יכול להיות מאוד גרוע. אני מקווה שיתחשבו באדם כזה שילדו נהג בשיכרות (לפחות בפעם הראשונה). בעיה נוספת היא שמישהו בסוף יציע להשליך את החוק הזה גם על עבירות מהירות ואז כחצי מיליון כלי רכב יוחרמו בשנה.
×
×
  • תוכן חדש...