קסנון עובד על בערך 80 וולט וקצת פחות מחצי אמפר, מה שנותן 35W.
נורת הלוגן עובדת על 12V ו-5 אמפר, 55-60W.
ניצולת האנרגיה של קסנון יותר טובה, כלומר פחות אנרגיה מבוזבזת על חום לעומת הלוגן.
מה שכן, לקבל זרם מ-80 וולט זה "קצת" יותר מסוכן מ-12 וולט.
אגב, כדי ליצור את הקשת החשמלית בנורת קסנון, 12V של המצבר מומרים לכ-25000V (כמו ברק), בשניות הראשונות לאחר ההדלקה.
לגבי בדיקה אם אופטיקה מתאימה לקסנון. אין לי מושג. שאל את המוכר במייל אם הוא בטוח.