Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. עשיתם ג'ימיקאנה או שרק ניסיתם לזרוק תחת?
  2. lift off עם ליטוף על הברקס. jink, דווקא מוקשחים זורקים יופי תחת, אם אתה מספיק פרובוקטיבי. הבנתי שהאספלט שם היה נייר שיוף (לפי התמונות של הצמיגים גם).
  3. קולר שמן גיר של perma-cool. נקנה ב Summit Racing. מספר קטלוגי - 13511. כולל מאורר. חדש באריזה, הגיע היום. 1000 ש"ח. (זה המחיר המקורי, אפילו קצת פחות, אחרי משלוח ומיסים). נמכר עקב היותי אידיוט שלא שם לב שהוא הזמין קולר שמן גיר.
  4. fizban

    reverse glow gauges

    החומר הלבן הוא פוטואלקטרי כזה, שכאשר הוא מקבל מטען חשמלי הוא מאיר. אם אתה קונה כזה, בדוק שאתה יכול לשלוט בעוצמת האור כי זה נורא מפריע בלילה.
  5. למה שלא תחליף את הרפלוקטורים שלך לחדשים? H7 ן D2S אלו הם שני דברים שונים לחלוטין. נורות קסנות מגיעות רק ב D1 או D2. בקיטים פשוט מחווטים את כל העסק כדי שיתאים ל H מסוג מסויים. נכון שנורות הקסנון ארוכות יותר, לכן בד"כ עושים חור בגומי האטימה (או פלסטיק) מאחורי הפנסים ומשתמשים באטמים מיוחדים. עיין בלינק הבא: http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4170 אגב, האופטיקה לקסנון והחלפת רפלקטורים לחדשים נועדו על מנת לא לסנוור נהגים , זה לא קשור לאיך הרכב נראה.
  6. קסנון עובד על בערך 80 וולט וקצת פחות מחצי אמפר, מה שנותן 35W. נורת הלוגן עובדת על 12V ו-5 אמפר, 55-60W. ניצולת האנרגיה של קסנון יותר טובה, כלומר פחות אנרגיה מבוזבזת על חום לעומת הלוגן. מה שכן, לקבל זרם מ-80 וולט זה "קצת" יותר מסוכן מ-12 וולט. אגב, כדי ליצור את הקשת החשמלית בנורת קסנון, 12V של המצבר מומרים לכ-25000V (כמו ברק), בשניות הראשונות לאחר ההדלקה. לגבי בדיקה אם אופטיקה מתאימה לקסנון. אין לי מושג. שאל את המוכר במייל אם הוא בטוח.
  7. זה נחשב לפרוג'קטור (למרות שבתול העדשה יש רפלקטור לכל דבר. זה לא מתאים במיוחד לקסנון (זה לא מונע ממך להתקי קסנון אבל האופטיקה לא יוצרה בשביל פיזור האור האידיאלי של קסנון). קסנון מפיק פחות חום (35W) לעומת נורת הלוגן (55W) כך שזה יהיה מתאים מבחינת עמידות לחום. אורות חניה (מקדימה) הם נורות מסוג 194 ("תקע" בעגה המקומית), 5W. האורות האחוריים מופעלים יחד עם אורות החניה (גם האחוריים הם 5W). "עיני המלאך" הם סוג של אורות חניה, מחברים אותם למעגל החשמלי של אורות החניה.
  8. חמה וכחולה. חוץ מזה, תפסיק להתחזות ל S16, תחליף את התמונה!
  9. Top-Heavy! Raw score: 48% Big Breasts, 31% Big Ass, and 56% Cute Note that you like women thin and top-heavy. This is best achieved with plastic surgery, but some specimens do exist in nature you appreciate a sluttier look. Kudos Recommended Celebrity: Angelina Jolie, Pamela Anderson ממש לא נראה לי שזה באמת הטעם שלי.
  10. מה זה? האם אני קולט פה אפס קצהו של ליגלוג עלי?
  11. לפעמים הזמן שלוקח להשקיע במשהו ולעשות אותו לבד לא שווה לעומת לקנות אותו.
  12. אין כמו שמפו לרכב עם ווקס. שוטפים גם את הג'נטים וגמרנו.
  13. חליפה חסינת אש לא עולה 80 דולר, אפילו באיביי. תקן FIA לקארטינג לא דורש חליפה חסינת אש, נכון?
  14. חפש ב EBAY
  15. אדם ששתה לא יכול לדעת בוודאות עם הוא כשיר לנהיגה או לא. הוא רק יכול לחשוב שהוא כשיר לנהיגה.
  16. הם לא מלמדים נהיגה. הם מלמדים נהיגה מתקדמת. אסור גם לנסוע מעל 90 קמ"ש, מר focus RS. זה מזיז לך? אסור לצרוב דיסקים, זה מזיז לך? מה פתאום התחלת להצטדק דווקא על רשיון להוראת נהיגה?
  17. fizban

    בלנו או כריזמה

    אני לא מבין איך יש ביקוש לבלנו עדיין...
  18. מי שמוכר או מכיר למכירה, שישאיר לי ה"פ בבקשה. תודה
  19. מה יעזור להם רשיון להוראת נהיגה?
  20. אולי המנוע גודש באר בלי בעיה אבל בטוח שאין לו מספיק דלק בגדישה הזו. אם כבר להשקיע כל כך הרבה כסף, למה על רכב כזה?
  21. אני מסכים עם ליביו, חמודי.
  22. מחורצות מדי כמו אלו?
  23. לפני מגרש חניה ריק, לך לקורס נהיגה מתקדמת, כדי שלא תקבל "הרגלים רעים".
  24. זה לא משנה. הוא גם אמר שזה קרה בסיבוב וכתוצאה מהכניסה לשלולית הרכב נכנס לתת היגוי (דבר צפוי) והוא לחץ על הבלמים + סובב הגה חזק שמאלה. אם הוא היה לוחץ באמת חזק ונועל גלגלים, הרכב היה ממשיך החוצה מהסיבוב בתת היגוי. ברגע שהוא היה משחרר (את דוושת הבלם במלואה) הרכב היה נוטה בחדות שמאלה (כתוצאה מההגה המסובב) ואז היתה מתחילה סדרת התיקונים והזיגזגים. בגלל הלחיצה הלא החלטית על הבלמים הזנב התעופף כתוצאה מהעברת המשקל קדימה.
  25. עוד דוגמא לחפאריות. מוסך מורשה של פיז'ו - החלפת צינורות ברקס אחוריים. לא היה למוסכניק כלי מתאים באותו הרגע לפתיחה והוא השתמש בכלי אחר ו"מרח" את ההברגה בסגירה. בהחלפה נוספת, שנה לאחר מכן, נאלצנו להשתמש במסור דיסק.....
×
×
  • תוכן חדש...