אפשר לשלוט מתי נכנס הטורבו על ידי שינוי ה AR שלו. גם טורבו גדול יכול להכנס בסל"ד נמוך יותר מהרגיל, על חשבון איבוד כוח ו back pressure בסל"ד גבוה.
טורבו גדול ב-1 באר לא יהיה חזק יותר מטורבו קטן ב-1 באר מכיון שאותה כמות אויר נכנסת למנוע בשני המיקרים.
מה שכן, אם לפי מפות הקומפרסור טורבו מסויים יעיל יותר בגדישה של 1 באר בסל"ד מסויים לעומת טורבו אחר באותו הסל"ד, הטורבו היעיל יותר יתן יותר כוח ויפיק פחות חום מהטורבו הפחות יעיל.