Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    גדישה

    אפשר לשלוט מתי נכנס הטורבו על ידי שינוי ה AR שלו. גם טורבו גדול יכול להכנס בסל"ד נמוך יותר מהרגיל, על חשבון איבוד כוח ו back pressure בסל"ד גבוה. טורבו גדול ב-1 באר לא יהיה חזק יותר מטורבו קטן ב-1 באר מכיון שאותה כמות אויר נכנסת למנוע בשני המיקרים. מה שכן, אם לפי מפות הקומפרסור טורבו מסויים יעיל יותר בגדישה של 1 באר בסל"ד מסויים לעומת טורבו אחר באותו הסל"ד, הטורבו היעיל יותר יתן יותר כוח ויפיק פחות חום מהטורבו הפחות יעיל.
  2. זה אכן מקרה טרגי. הבעיה היא שלבני אדם קשה לרסן את עצמם בשעת סערת רגש, אבל ריסון זה הדבר הנכון.
  3. אבל מצד שני אתה מקטין את את כמות האויר שנכנסת בין הצלעות.
  4. יש סיבות אחרות לרצון לצבוע אינטרקולר, רז.
  5. כרגיל לא טרחתם לקרוא את הקישור של מוטי. אולי יש צבע מיוחד, נגיד, לרדיאטורים שמשפר את הולכת החום? כל אחד פה פרופסור לכימיה ממש. בקיצור איפה מוטי?
  6. אני בטוח שלמוטי יש מה להגיד בעיניין.
  7. אולי הוא התכוון למזדה MX-5?
  8. איך אתה יכול להיות כל כך בטוח שזה מסרק הגה, למען השם?
  9. fizban

    אזעקת ביפר

    לכולם כבר יש MVP, נראה לי.
  10. אני לא כל כך מכיר הונדות. בדקתם מוטות קישור לאנטירול הקידמי (אם יש בכלל)?
  11. fizban

    אזעקת ביפר

    תמיד אפשר להוסיף עוד סירנות. הראה לי שה MVP מגיעה ללא סוללת גיבוי (?), אל תשקח להוסיף גלאי נפח ברכב. המחיר בהחלט שווה.
  12. השאלה היא האם ההתקנה בסדר (ולא בסיגנון שפורט על ידי תומר) וגם אם מה שהם מוכרים באמת מועיל ולא מזיק לרכב, או לפחות לא מזיק ולא מועיל.
  13. fizban

    אזעקת ביפר

    זה כולל התקנה?
  14. מוטי? השמע קול
  15. מסכים איתך ונראה לי שעוד אנשים ישמחו לשמוע על זה, לכן פתחתי שרשור בנושא. מצאתי את הטקסט המדובר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=726908#post726908 (תגובה 13)
  16. תתפלא, אבל זכור לי איפשהו שמוטי רשם שזה מעלה את היעילות - אם משתמשים בצבע מיוחד. הייתי רוצה שהוא יפרט על זה יותר. נדמה לי שזה בשירשור על קיט SC למיאטה, אבל מוטי לא מפרט שם יותר מדי על זה.
  17. שלום, האם צביעה בצבע מתאים מגדילה את יעילות האינטרקולר או מורידה ממנה? באיזה צבע יש להשתמש? תודה
  18. עבדו עליך שמר, אלו הם צמיגים לצוללות גרעיניות בלבד.
  19. 'צטערת הצמיגים של שמר הם 235/35/17. לא מתאים ל 205. אבל סטינו מהנושא.
  20. שכנעתם אותי, אני קונה לשמר רביעיית אליאנס לאירוע של PSI
  21. רחוב אינשטיין 2 בפתח תקווה. 03-9247764 תתקשר לבדוק מחירים, כמובן
  22. בדוק ב"צמיג ישיר", אפשר להשיג שם sp9000 בפחות. הצמיג נחשב לספורטיבי יחסית. הייתי קונה אותו אם לא הייתי קונה את ה goodyear eagle f1
  23. איזה דגם הדנלופ?
  24. כן, אליאנס עם threadwear של 780.... יופי של אחיזה.
  25. 21 ק"מ כל כיוון כולל פקקים. תוספת קטנה: צריכת הדלק 1 ל-8 או 9 (תלוי בכמות הפקקים). בנסיעה לצאלים היתה לי צריכת דלק של 1:14.
×
×
  • תוכן חדש...