Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. באמת המצאה גאונית! יש במנוע הנ"ל רק 3 חלקים נעים לעומת כמעט 40 במנוע רגיל. עולה יותר לייצר אותו אבל לא הבנתי למה הוא פחות אמין. אולי היצרנים לא רוצים לייצר אותו כי יהיו פחות תיקונים. מממ, רשום גם שקשה להתאים את המנוע הרוטורי לתקנות זיהום האויר. הוא גם צורך יותר דלק ופחות יעיל תרמודינמית.
  2. קודם כל, אתה צודק, לא נהגתי ברכב הנ"ל. אפשר לבדוק בשירשורים למטה מה דעת האנשים (שחלקם נהגו ברכב) על הטיגרה. מוזכר שם גם סקר שביעות רצון שנחש מי קיבלה מקום אחרון? אני לא חושב שהטיגרה אפילו נראית ספורטיבית. היתרון היחיד שלה הוא שהיא קטנה. אולי יש לה יומרות ספורטיביות. grand torismo - על איזה עוד רכבים נהגת על מנת לקבוע את מידת ספורטיביות של הטיגרה? סה"כ, אם אתה נהנה מהטיגרה שלך אז היא עשתה את המוטל עליה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75603&highlight=%E8%E9%E2%F8%E4 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=47716&highlight=%E8%E9%E2%F8%E4
  3. הקישקוש הכי גדול ששמעתי השבוע. בדוק רק שמולאו נוזלי קירור מקוריים ולא מים. אה, נו, תתחדש. welcome to the club
  4. לא ספורטיבית.
  5. מוטי, איך אתה יודע לחשב את המספרים לכיוון הפרונט החדש (לאחר הבולמים)? אני מתקין בולמים ביום שלישי והייתי רוצה לעשות כיוון פרונט רציני. האם כיוון קצת שונה עובר טסט? בודקים את זה בכלל? גלעד
  6. רכב שמור מאד ובמצב מצוין. מונית לשעבר (של אותם בעלים), שימש כמונית בתור תחביב ולא כמקור פרנסה - מציאה!!! -מחיר מחירון- (משוקלל). צבע לבן. 02-5665144 0528-615844 הרכב לא קשור אליי, נא להתקשר למספרים המופיעים מעלה.
  7. רוני, אנחנו צריכים את הרכב תוך 4 חודשים (שיקולי מיסים כאלו ואחרים) הלכנו לראות את ה C3, 206 ופורד פוקוס. C3 - חברה שלי לא כל כך אהבה אותה. בסוכנות אמרו לנו שה 1.6 מגיעה עם סנסודרייב ויהיה קשה להתרגל אליה. אישית לי אין בעיה להתרגל לתיבה חדשה (אם היא יותר נוחה מאוטומט רגיל) אבל חברה שלי תנהג ברכב רוב הזמן. 206 - שנינו התרשמנו לטובה מהרכב (אני התרשמתי מה- RC בקטלוג...) פורד פוקוס האצ' - חברה שלי נדלקה על הפוקוס קשות (אני לא אהבתי את הגלגלים הקטנים שלה לעומת ה 17 אינץ' היפים בקטלוג) אבל צריך לעשות נסיעת מבחן בשביל לשפוט לגבי נוחות הנהיגה בה. הפוקוס נראית לי גדולה מדי. ה 206 סבבה. ה-C3 יצאה מהתחרות. המאבק הוא בין הפוקוס ל 206. ערך מוסף - נתקלתי פתאום ב"טכנו צינור" ומיד רכשתי לי סט 1/4 ואנטנה טלסקופית כזאת לאיסוף ברגים סוררים.
  8. תודה רוני, מה זה "חודשים קרובים"? חודשיים שלושה או חצי שנה?
  9. שלום, ברצוננו לקנות רכב חדש בתקציב של עד 130,000 ש"ח. (1.6 ליטר ומעלה) חשוב לנו (לפי הסדר): בטיחות עלות זולה של טיפולים / חלקי חילוף ודלק רכב לא ידני (אוטומטי, טיפטרוניק וכו') גודל (קטן/קומפקטי) איבזור נוחות + נעים לנהיגה מרווח פנים אני נוטה ללכת על צרפתיות (C3, 206) אבל אולי אני לא אובייקטיבי. מה דעתכם על שאר ההיצע (פוקוס, קורולה, יאריס וכו'). הרכב יהיה בעיקר בתל אביב, לכן חשוב שיהיה קטן עד כמה שאפשר. אפשר להתעלם מסקודה, גולף ופולו. לפי דעתי ה- C3 הכי מתאימה, מבחינת איבזור, גודל, צריכת דלק והיא גם חזקה יחסית (110 כ"ס) אתם מוזמנים להאיר את עיני. תודה, גלעד
  10. תגובתי גועלית מכיון שהאוטו גועלי. צר לי אם נפגעת, ultra. אגב, מכיון שזהו פורום ציבורי, אני רשאי להביע את דעתי, גם אם היא לא נעימה לאוזניך.
  11. razmel, היית "קצת" עדין בניסוח... "לא מומלצת"? יסלח לי פותח השירשור אבל הבלאנו פשוט מחורבנת. וכן, יסלח לי האלוהים כי לא נהגתי ביותר מדי מכוניות בחיי אבל על הבלאנו נהגתי גם נהגתי. גועל נפש. בטוח אפשר למצוא מכונית טיפה יותר טובה מגוש ה%$@ על 4 גלגלים הזה, במחיר דומה לפחות.
  12. fizban

    רכב ראשון

    ידידי, איך צורך לפרסם הודעות כפולות...
  13. מיצובישי קולט, ספויילר, 4 ג'נטים מגנזיום + צמיגים טובים, וקס ופוליש (עדיף ידני, שתלמד להעריך את הרכב) ו- שניים שלושה קורסי נהיגה מתקדמת - נסה ב"מסלולים" או "דרייב ארט" או כל בית ספר לנהיגה אחר. בהצלחה.
  14. 20VT. לא מדוייק. לאינג'קטורים יש קיבולת מסויימת של דלק שהם יכולים להזריק. עד כמה שידוע לי, לקרבורטור יש לימיט גבוה יותר מכל מזרק. (אבל לא בעיה להחליף מזרקים, רק יקר קצת).
  15. מזל טוב קובי. מעניין אם אומרים "אחי" יש סקריפט אוטומטי שמוסיף עריכת הנהלה. ומה קורה אם אומרים אחיקם. אה, כנראה שזה לא אוטומטי...
  16. התמונה יפה מאוד, רק חבל שבקושי רואים אותי. עוד לא קיבלתי את הגיליון. אני מחכה לקרוא את הכתבה.
  17. אין פה עניין של שטויות. לפעמים צריך מקום בתא המנוע ל"אביזרים נוספים".
  18. מכיון שלמוטי יש טורבו במכוניתו, אני מניח שהוא שם שמן סינטטי מלא.
  19. תוספת קטנה לתגובתו של ידידי, עינב: ברכבי טורבו, שמנים מינרלים עוברים את הטמפרטורה בה הם מסוגלים לתפקד וגורמים לסתימת מעברי השמן בטורבו, לא נעים לטורבו.
  20. ממ, יש משהו בדבריך, עתיד. בכל מקרה - פשוט אפשר להסתכל בחוזה.
  21. יש השתתפות עצמית. חבר שלך חתם על זה בחוזה כשהוא השכיר את הרכב. זה לפחות מה שראיתי בחוזה כשאני השכרתי רכב.
  22. אוי ואבוי, יד רביעית..
  23. fizban

    שאלה על יבוא אישי

    אתה מוזמן לעשות חיפוש. לא ניתן לייבא רכב בן יותר משנתיים, אלא אם הוא בן יותר מ-30 שנה, עד כמה שזכור לי.
  24. מוטי, רוני, איך אני מברר המלצות יצרן לכיוונים? ה B8 והאייבך כבר בדרך..
  25. דני, איפה צריכה להיות האנטנה? האם הכי גבוה שאפשר או במחצית הדרך?
×
×
  • תוכן חדש...