Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    עברתי טסט!!!

    לא צריך 90-100. מספיק גם 20 קמ"ש על כביש רטוב. והכל מניסיון. (קורסים).
  2. באמת לא הייתי קונה (שוב) סיויק, אפילו ידנית (אולי רק VTI). בני דודינו אוהבים אותן. אם כבר, הייתי קונה פרלוד ומייבא גיר ידני. אבל אנחנו סוטים מהנושא. כרגע אני בקטע של סיבובים.
  3. fizban

    עברתי טסט!!!

    לאיזה בלאי זה גורם בדיוק? לא מתחראים על ה ABS כל יום. זה אפילו מציל את הצמיגים מלהפוך לשטוחים.
  4. עפה לי פעם חתיכת גומי מקולפת על הרכב בנסיעה באיילון. ימח שמם.
  5. לא הייתי רוצה להיות קונה של רכב שלך. ואם כן, הייתי מוריד לך 3000 לפחות מהמחירון על חשד לעוד כל מני "חסכונות" או "העברות חלקים"....
  6. fizban

    ייבוא מנוע

    היה באיביי מנוע 605 טורבו חדש ב 8,000 ש"ח. אפשר היה אולי לדבר עם איזה יבואן שישלחו את המנוע אליו, או משהו.
  7. למה?
  8. לא ראיתי אותה באדום עדיין. אני אסתפק גם בלבנה. לדעתי, ה Z4 יותר יפה מהמאזדה. אבל ה Z3 לא עושה לי את זה.
  9. לדעתי האישית, המאזדה יותר יפה מה Z3. אם היה לי כסף והייתי רוצה רודסטר, הייתי קונה לי את החדשה, ידנית. יש באדום?
  10. שלום לכולם, יש לי מכר שיש לו מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 93. היו לו בעיות כמו קפיצות טורים, טורים לא יציבים. הוחלף חיישן חמצן, מחשב גיר ומחשב רכב. כרגע כמעט הכל נראה תקין, חוץ מרעידות חזקות של האוטו בהילוך שלישי בלבד. הוא די מיואש כי כל מוסך נותן דיאגנוסטיקה אחרת. האם מישהו יודע ממה יכולות לנבוע הרעידות בהילוך השלישי והאם מישהו יכול להמליץ על מוסך רציני למיצובישי באיזור המרכז (השרון, גוש דן)? תודה
  11. שאל את שכן שלך איך הוא מטפל ברכב. אולי הוא מתקמצן על טיפולים בזמן ובמוסך טוב?
  12. אני בזמנו התעניינתי בדגם הטורבו,ואף נהגתי בו. די נחמד והרגיש חזק, נראה קצת מיושן. הצעתי 60K במקום 80K שבעל הרכב הציע. הוא לא היה מוכן לשמוע. למזלי קניתי את הפיז'ו ולאחר כחצי שנה בעל הרובר מכר אותה ב 60K. (אגב, הוחלפו שם 2 ראשי מנוע, פעם אחת בגלל עבודה רשלנית). אם השוק ואמינות מעניינים אותך, זה לא הרכב בשבילך. אם אתה אוהב להיות בעל רכב נדיר יחסית ויודע לטפל יפה באוטו שלך, שווה לבדוק. אישית הייתי הולך על הטורבו, בגלל החוזק ובגלל שהיא ידנית. אם כי, כמו שאמרו, היא אינה ספורטיבית במיוחד.
  13. אני מתעלק על השירשור, אם אני מחליף לוח מחוונים ברכב. בלוח שאני מחליף יש קילומטראז' שונה. איך אני מתעד את הקילומטראז'? (צילום של לפני ואחרי מספיק?)
  14. השאלה היא אם המזרקים מסוגלים לספק את הדלק שאויר בכמות רבה יותר דורש.
  15. הקורס בתשלום? תמונות איכותיות. כל הכבוד.
  16. לא נראה לי שמייקל ג'קסון ירדוף אותך אם הוא יראה אותך שר על גבי פלייבק שלו. מה גם שאתה כבר לא ילד... ברצינות, יחפשו אותך רק אם תתפרסם ברחבי הארץ, לדעתי.
  17. ביטון, יש אנשים שהזמן שלהם יקר מדי מלבזבז אותו בשיטוט בפירוקיות שונות ומשונות והם מתפשרים על 10, 20 ש"ח תוספת במחיר. אבל זה רק חלק מהאנשים. מה גם שהחלקים באיביי לא בהכרח משומשים.
  18. בטח יש לזה גם השפעה על איזון הגלגלים.
  19. עוד לא קרה ששילמתי מכס על חבילה שערכה פחות מ-100 דולר. וקניתי כבר מספר תלת ספרתי של דברים באיביי ובאמזון.
  20. מגעיל ביותר ובדרך כלל תראה את זה על רכבים זולים. יש גם ג'אנטים ממגנזיום בסיגנון דומה שנראה הרבה יותר "יוקרתי" אבל אל תנסה להכניס אצבע לשם...
  21. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    לפי דעתי, ה 206 יותר יפה, במיוחד עם 16 אינץ'. אבל זה עיניין של טעם. נראה לי שהיא תלך על ה C3.
  22. באמת לא הבנתי לאן נעלמת, מוטי.
  23. למה לתקוף, אי אפשר לכתוב בנימוס? אתה יודע הכי טוב? למה אי אפשר לנהל דיון בצורה תרבותית? לידיעתך, בכמה וכמה פעמים כששמתי פעמי למכס, הראתי למוכר ישירות באיביי את ערך המוצר שקניתי, ושלמתי מכס לפיו.
  24. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    היא בטח שלא מקשרת בין נפח מנוע לבין ביצועים. 1600 זה נפח הרכב המוסכם, גם מעבר לשליטתה (או שליטתי). אל תשכח ש ב C3, מנוע 1600 הוא 16 שסתומים לעומת 8 ב 1400, כנ"ל בפיג'ו.
  25. מתי בארץ?
×
×
  • תוכן חדש...