אני בזמנו התעניינתי בדגם הטורבו,ואף נהגתי בו. די נחמד והרגיש חזק, נראה קצת מיושן. הצעתי 60K במקום 80K שבעל הרכב הציע. הוא לא היה מוכן לשמוע. למזלי קניתי את הפיז'ו ולאחר כחצי שנה בעל הרובר מכר אותה ב 60K.
(אגב, הוחלפו שם 2 ראשי מנוע, פעם אחת בגלל עבודה רשלנית).
אם השוק ואמינות מעניינים אותך, זה לא הרכב בשבילך. אם אתה אוהב להיות בעל רכב נדיר יחסית ויודע לטפל יפה באוטו שלך, שווה לבדוק.
אישית הייתי הולך על הטורבו, בגלל החוזק ובגלל שהיא ידנית. אם כי, כמו שאמרו, היא אינה ספורטיבית במיוחד.