Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. יש 2 דגמים של XSI. הדגם עד 97 כולל - 123 כוחות סוס, מנוע 8 שסתומים. 98 ומעלה, 135 כוחות סוס, 16 שסתומים. אין בעיה לנסוע נסיעות ארוכות ומהירות גם ב XSI. מה שכן היא אכן חלשה קצת ביחס למה שהשילדה מסוגלת לקבל. אבל תמיד אפשר לשפר...
  2. שלום לכולם, חברה שלי מתעתדת להחליף את הבלאנו ( ) שלה ברכב חדש, ברוך השם. התקציב עומד על כמקסימום 120K. ההתלבטות היא בין C3 ל 206 (שניהן 1600 סמ"ק). צריך רכב קטן מפאת בעיות החניה בתל אביב. ידני או אוטומט (לא משנה לה, אבל אני מעדיף ידני). ישנה אפשרות גם לפוקוס הצ'בק אבל זה קצת מעבר לתקציב והיא יכולה להוות שיקול רק אם היא עדיפה מהשתיים הנ"ל. העדפות: בטיחות, נוחות והנאה. האם יש מישהו שנהג על שתיהן ויכול לחוות דעה? תודה
  3. מכל הסיפורים אני מתחיל לחשוב שהייתי בר מזל למצוא אוטו כמו שלי כל כך מהר. קיבלתי עם המסמכים אפילו את אישור העברת הבעלות הקודם. אולי זה היה חלק כל כך כי הסתבר שהמוכר למד בפנימיה עם אבא שלי. מה שבטוח זה כשאני אמכור את האוטו, אני אהיה מאוד קפדן לגבי הקונים, וסביר להניח שזה יהיה מישהו מ PSI.
  4. פיז'ו 306 XSI משנת 1998. הרכב עבר 155 אלף ק"מ. אני עושה עליו כ- 13 אלף ק"מ לשנה.
  5. fizban

    שברולט AVEO

    בקר ב http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp לנושא נתונים על בטיחות. יש לרוני גם פורום אבל אני מציע שתיזהר בשאלות שלך.
  6. fizban

    מהירות מופרזת

    פטיש הלילה, אל תשכח שמהירות מופרזת היא לא הגורם העיקרי לתאונות הדרכים. צריך לדעת מתי אפשר לנסוע מהר או לאט (נסיעה בהתאם לתנאי הדרך). יש עבירות הרבה יותר מסוכנות כמו סטיה מנתיב או הצמדות לשמאל (עבירה שגורמת לעבירות של סטיה מנתיב ועקיפות לא חוקיות מצד נהגים אחרים). דיבור בדיבורית או בפלאפון, אי מתן זכות קדימה, וכו' וכו'.
  7. עדיף תא מנוע מסריח מאויר מזוהם.
  8. fizban

    מהירות מופרזת

    האם מישהו שהוא לא נהג מרוצים באמת יודע לשלוט ברכב שלו ב 150 קמ"ש? בכל הקורסים המתקדמים שעשיתי המהירות בהם בוצעו התרגילים היו מקסימום 70 קמ"ש. באימוני ההחלקות אפילו פחות. השאלה היא אם נניח שאני מסוגל לשלוט ברכב במהירות של 50 קמ"ש במצב חירום, מה קורה ב 100 קמ"ש? מה עם החבר'ה בגרמניה שנוסעים 200 קמ"ש?
  9. אייל, צחוק צחוק אבל זה גם שיקול.
  10. אז אתה אחד מאלה שהצמיגים שלי ו/או הצבע היקר שלי סופגים את האפר שלהם בכביש? ביום חם, מיזוג פתוח, חלונות סגורים.
  11. זיכרון לאיפה הוא חוזר נראה לי יש בבימרים, לא במיצובישי. זה יותר מנגנון מכני, לפי דעתי. תתחדש.
  12. לעיתים התקנה מקומית של קודנים פוגעת במערכת החשמלית של הרכב או ביכולותו לשמור על המנוע עובד בזמן נסיעה. במיוחד ברכבים החדשים. בנוסף, לגנב לוקח בדיוק 5 דקות לעקוף קודן. הנה מערכת אזעקה בשבילך, בחר איזה מודל וצא לדרך... דגמי 2005
  13. בכל תאונה יש שני צדדים. 99% מהתאונות אפשר למנוע על ידי מבט והבנה של מה שקורה על הכביש. אם נכנסת במכונית מהצד זה אומר בעצם שאם היית מביט לצדדים לפני התחלת נסיעתך יכול להיות שהתאונה היתה נמנעת. אני לא אומר שאתה אשם, ברור שזאת אשמתו של הנהג שעבר באדום. רק טיפ לעתיד. תרגיש טוב.
  14. ידני בלבד. (ונהגתי באוטומט).
  15. תודה מוטי, לא מבין איך לא ראיתי את זה.
  16. שמר, הגזמת. "רק" עוד 1500 ניידות משטרה.
  17. אפשר להגן על המצבר ממכות ונגיעות. עשיתי חיפוש לפני כתיבת ההודעה ולא מצאתי. (מצבר תא מטען) עד כמה שזכור לי, קראתי על זה שמצברים חדשים לא פולטים גזים למינהם.
  18. פיז'ו 306 XSI, שנת 1998 16V. הרכב אצלי כשנה, עשה 155 אלף ק"מ. עם הקניה בוצע יישור קו בשרודר. הטיפול כלל החלפת שמנים, מוט מייצב אחד, צינורות בלימה אחוריים. עלות של 2000 ש"ח. מערכת פליטה: הוחלפה הצנרת מהדוד האמצעי, כולל, והורכב דוד אחורי של סופר ספרינט. כ- 2000 ש"ח סה"כ. צבע: גג נצבע מחדש (צבע צרפתי, נו) וגם כל החלקים השחורים נצבעו בצע הרכב. מוכן, תוקנה מכה שיטחית (אבל ענקית) שנגרמה על ידי רוכב אופנים בזמן הבעלות הקודמת. כ- 2000 ש"ח. הורכב פילטר פתוח (ככה נקנה). בלמים: שודרגו לבלמים של GTI6 עם דיסקים מחורצים ורפידות של red.dot, הורכבו צינורות מסוככים. כ- 4000 ש"ח צמיגים: הוחלפו ל eagle f1. בעלות של כ-2800 ש"ח. ישנם שיפורים קוסמטים אחרים אבל לא רלוונטים. שטיפה ידנית כל שבוע. ווקס ידני פעם בחודש. צריכת דלק של 1 ל-10. ביטוח מקיף ב 2500~ ש"ח. אגרה ב 1150 ש"ח. (וו גרירה) הרכב נראה מקורי (חוץ מהאגזוז והדיסקים). מעוניין להשתתף בצילומים.
  19. אתה יכול, כמובן לפנות לאתר http://www.psi.co.il ולעשות חיפוש שם (וגם פה).
  20. שלום, לפעמים, עקב שינויים אלו ואחרים בתא המנוע, המצבר נאלץ לעבור דירה. האם חוקי להחזיק מצבר בתא המטען (כמו במו/מרצדס מסויימות). מה הסכנות? איך אפשר להתגונן מפניהן? תודה.
  21. מיסים על דלק וסיגריות הכי קל להעלות. הרי אנשים יקנו סיגריות גם אם חפיסה תעלה 50 ש"ח. כנ"ל לגבי הדלק.
  22. נו, איך ההורים הגיבו? הצחיק אותי הקטע עם הפתק. למה להתחמק מאחריות? עשית טעות ואני רואה שאתה מתחרט עליה וטוב שכך.
  23. ebay. רק צריך לדעת ממי ואיך לקנות.
  24. אני פותח את הסאן רוף במצב איוורור כאשר הרכב חונה בשמש כדי שיהיה, מן הסתם, איוורור. בלילה קריר אני פותח אותו לגמרי.
  25. לא חסרים מקרים בארץ שזרקו נהגים מהרכב וגנבו אותו ברמזור. זה אכן טוב לבטיחות.
×
×
  • תוכן חדש...