פיז'ו 306 XSI, שנת 1998 16V.
הרכב אצלי כשנה, עשה 155 אלף ק"מ.
עם הקניה בוצע יישור קו בשרודר. הטיפול כלל החלפת שמנים, מוט מייצב אחד, צינורות בלימה אחוריים. עלות של 2000 ש"ח.
מערכת פליטה: הוחלפה הצנרת מהדוד האמצעי, כולל, והורכב דוד אחורי של סופר ספרינט. כ- 2000 ש"ח סה"כ.
צבע: גג נצבע מחדש (צבע צרפתי, נו) וגם כל החלקים השחורים נצבעו בצע הרכב. מוכן, תוקנה מכה שיטחית (אבל ענקית) שנגרמה על ידי רוכב אופנים בזמן הבעלות הקודמת. כ- 2000 ש"ח.
הורכב פילטר פתוח (ככה נקנה).
בלמים: שודרגו לבלמים של GTI6 עם דיסקים מחורצים ורפידות של red.dot, הורכבו צינורות מסוככים. כ- 4000 ש"ח
צמיגים: הוחלפו ל eagle f1. בעלות של כ-2800 ש"ח.
ישנם שיפורים קוסמטים אחרים אבל לא רלוונטים.
שטיפה ידנית כל שבוע.
ווקס ידני פעם בחודש.
צריכת דלק של 1 ל-10.
ביטוח מקיף ב 2500~ ש"ח.
אגרה ב 1150 ש"ח. (וו גרירה)
הרכב נראה מקורי (חוץ מהאגזוז והדיסקים).
מעוניין להשתתף בצילומים.